想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


601#
發表於 11-7-27 12:19 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 12:06
我記得 lilichan 講過佢幾個朋友入去生完
個個都媽媽聲

LILI講0既野我仲記憶猶新=3=
以下記憶可能會令你不安,敬請留意









聯完針去唔到小便,跟住聯過,影響左兩公婆性生活
同埋好似話血淋淋留緊好多血時,都仲示範俾0的實習生睇


男爵府

積分: 7720


602#
發表於 11-7-27 12:23 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:14
我公司出品!!!

有0的咩正野賣呀我最鍾意Zoro同Luffy
我真係好鍾意one piece架,仲有Naruto,Hunter x Hunter,Gantz,鋼鍊,Liar game呀
不過最鍾意都係one piece,其他都爛爛地尾0既


男爵府

積分: 7720


603#
發表於 11-7-27 12:24 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:15
我最快都要11月先出滿意紙呀,不過因為未補地價,所以都唔可以裝修住,我愛人話要搞掂晒間屋先可以養,所 ...

下年4月後就0岩喇..
下年4月你個阿邊個都出左世喇可以連人帶狗一齊出0黎玩


大宅

積分: 2401


604#
發表於 11-7-27 12:26 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:15
咁你最緊要唔好企太多人碰撞0既地方呀
你知0的龍友見到0的模同0的cosplay友會發左癲撞黎撞去爭影 ...

你會唔會影埋一份???~


男爵府

積分: 7720


605#
發表於 11-7-27 12:26 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:19
如果係咁就C+好d喇,可以一次過呀嘛!

但事實上,我係卵巢瘤..
如果我一次過,就即係本來子宮開一刀拎阿邊個出0黎,變左要開三刀,因為我左右卵巢都要開,會唔會好傷架mouth:


子爵府

積分: 10404


606#
發表於 11-7-27 12:26 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:24
下年4月後就0岩喇..
下年4月你個阿邊個都出左世喇可以連人帶狗一齊出0黎玩
...

唔得呀,你地如果約出黎,我又要出黎呀!仲等出年4月咩!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


607#
發表於 11-7-27 12:27 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:26
你會唔會影埋一份???~

我先唔會呀,0個班人阻住曬,攪到我n年無去過書展同動漫展喇
今年"羅友恆"想去下咋麻


子爵府

積分: 10404


608#
發表於 11-7-27 12:28 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:26
但事實上,我係卵巢瘤..
如果我一次過,就即係本來子宮開一刀拎阿邊個出0黎,變左要開三刀,因為我左右卵巢都 ...

但係你一次過既話,你個肚就開一次,你分兩次既話,個肚就開兩次!復原都要兩個時間,咁就梗係一次過搞掂佢啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


609#
發表於 11-7-27 12:29 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:26
唔得呀,你地如果約出黎,我又要出黎呀!仲等出年4月咩!

哈哈,好呀...但麻煩你帶埋你愛人,我好有興趣知佢係唔係同你一樣外表c文,內裡open呀


子爵府

積分: 10404


610#
發表於 11-7-27 12:29 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:26
你會唔會影埋一份???~

可能佢去cosplay埋一份!呵呵!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


611#
發表於 11-7-27 12:30 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:17
你老公都係公務員?

係呀....
你知唔知瑪嘉烈有無呀??? 不過係咪唔方便架???
幾年前我表嫂生時去過一次..... 記得好似要再轉車, 唔係太方便咁...


子爵府

積分: 10404


612#
發表於 11-7-27 12:31 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:29
哈哈,好呀...但麻煩你帶埋你愛人,我好有興趣知佢係唔係同你一樣外表c文,內裡open呀 ...

哈哈,佢絕對唔係,佢個樣好兇狠嫁,一睇就知粗魯果隻!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


613#
發表於 11-7-27 12:33 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:30
係呀....
你知唔知瑪嘉烈有無呀??? 不過係咪唔方便架???
幾年前我表嫂生時去過一次..... 記得好 ...

咁你老公係做咩呀?講唔講得呀?

瑪嘉烈無二等房嫁,我知道既就得威記同QE囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


614#
發表於 11-7-27 12:33 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:23
有0的咩正野賣呀我最鍾意Zoro同Luffy
我真係好鍾意one piece架,仲有Naruto,Hunter x Hu ...

我公司係出漫畫, 唔出附屬品架....
你真係一個漫畫迷bor.....


男爵府

積分: 7720


615#
發表於 11-7-27 12:33 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:29
可能佢去cosplay埋一份!呵呵!

哈哈,係呀,可能當日其中一個cosplay girl或者game girl就係我架喇,到時記得幫我影番幾張令相喎


男爵府

積分: 7720


616#
發表於 11-7-27 12:34 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:31
哈哈,佢絕對唔係,佢個樣好兇狠嫁,一睇就知粗魯果隻!

呵呵,咁你地dodo時,你望住佢咪覺得佢好charm囉


大宅

積分: 2401


617#
發表於 11-7-27 12:35 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:27
我先唔會呀,0個班人阻住曬,攪到我n年無去過書展同動漫展喇
今年"羅友恆"想去下咋麻
...

唔知今年多唔多人呢??? 年年都做到叫救命架.....


大宅

積分: 2401


618#
發表於 11-7-27 12:37 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:29
可能佢去cosplay埋一份!呵呵!

d人真係好enjoy, 好鐘意引人注意架.... 我真係唔識欣賞... kakaka....


男爵府

積分: 7720


619#
發表於 11-7-27 12:37 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:33
我公司係出漫畫, 唔出附屬品架....
你真係一個漫畫迷bor.....

漫畫我就有喇,幫襯唔到你添..
不過其實附屬品我都只係鍾意買下筆呀,file呀,膠布呀,啤牌呀呢0的囉,figure 0個我就唔會買0既
我係宅女0黎架,放假就係0係屋企睇漫畫睇動畫睇中港日台韓劇囉


男爵府

積分: 7720


620#
發表於 11-7-27 12:38 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:28
但係你一次過既話,你個肚就開一次,你分兩次既話,個肚就開兩次!復原都要兩個時間,咁就梗係一次過搞掂 ...

但係唔抵喎我生bb+手術都係放0個十個星期..但我另外做手術的話可以放多3星期喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo