想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


601#
發表於 11-8-4 22:53 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 21:03
俾我都有呢種feel

我完全無呢個feel喎.... m同我同bb既close關係..我完全link唔到....

相反, 我停左pump都成個幾2個月.....m一直都未黎, 覺得都有d奇....其他好多媽媽餵緊都有黎..

等了又等, 岩岩黎左第1滴血..哈哈....對上個次m, 我仲記得day 1 係上年既3月21日....


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


602#
發表於 11-8-4 23:16 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-4+21:12+我覺

原帖由 悅同 於 11-08-04 發表
比呀爸知道,當自己,發sit下都好。
其實我真係想發sit下嫁咋




侯爵府

積分: 21177


603#
發表於 11-8-5 08:15 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-4 22:48
但問題係我唔覺得你會排隊拎gift law

我上年fri去都無排呀.... 反而sunday有d真係無人排就咁行埋 ...

下,入會都要排隊?拎gift同填form係掛勾架?咁我諗我都唔會排,除非得幾個人。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


604#
發表於 11-8-5 08:16 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-4 22:53
我完全無呢個feel喎.... m同我同bb既close關係..我完全link唔到....

相反, 我停左pump都成個幾2個月.... ...

我都想知我生完之後,以後M姐會唔會聽聽話話,我希望可以醫好我m姐。


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


605#
發表於 11-8-5 08:17 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 23:16
其實我真係想發sit下嫁咋

唔講出黎,谷住道氣!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


606#
發表於 11-8-5 08:59 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-4+23:16+其實

原帖由 悅同 於 11-08-05 發表
唔講出黎,谷住道氣!
悅同,講中哂我心聲




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


607#
發表於 11-8-5 09:19 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 21:11
其實而家都開始幾好玩嫁喇,
同佢講野,佢會望住你,又會對住你笑,
真係好開心

係呀!! 叮叮一笑, 我就成個冧晒
叮叮一向都cool到爆, 好少笑, 就算係笑, 都係笑一吓就收番晒, 所以影相成日都影唔到
但係呢幾日, 佢多咗對住我笑
我叫佢, 佢好多次都對住我笑吓; 相反c6叫佢, 佢冇反應


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


608#
發表於 11-8-5 09:23 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 22:21
或細細去拎啦!細細近d尖東,之後去轉過海車。因為我去拎飛,車錢都差唔多。haha! ...

都ok架! 我今日仲袋住兩張飛
其實尋日想問你拎唔拎既, 不過唔知你有冇返工, 有就可以約喺九龍塘/我過九龍灣俾你
不過, 你放工時間早過我咁多, 我又唔好意思要你粗身大細去等我嘛!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


609#
發表於 11-8-5 09:24 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 22:23
我真係完全無咁諗過,原來會咁架!

我生之前都冇架!
係餵餵吓奶先開始有呢個古怪既諗法


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


610#
發表於 11-8-5 09:28 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 22:28
煲章魚,節瓜,花生,微豆,豬腳 or豬肉 or雞腳加年偶都得。。加大約$1的通草就夠啦!但如果超多奶 and谷 ...

$1就夠!???
我喺樓下間中葯舖買, 佢叫我通草 + 王不留一齊買, 話有效d, $10啊!!
好彩未煲, 如果唔係谷得咁行, 又塞過咪c~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


611#
發表於 11-8-5 09:29 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-4 22:48
但問題係我唔覺得你會排隊拎gift law

我上年fri去都無排呀.... 反而sunday有d真係無人排就咁行埋 ...

會唔會係d人諗住gift派晒就冇, 所以個個都早d去, 所以到星期日last day就反而少d人呢!?


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


612#
發表於 11-8-5 09:30 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-4+21:11+其實

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-05 發表
係呀!! 叮叮一笑, 我就成個冧晒
叮叮一向都cool到爆, 好少笑, 就算係笑, 都係笑一吓就收番晒, 所以影相成 ...
b豬好鬼鍾意笑嫁,同佢講野實笑




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


613#
發表於 11-8-5 09:31 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-4 22:53
我完全無呢個feel喎.... m同我同bb既close關係..我完全link唔到....

相反, 我停左pump都成個幾2個月.... ...

17個月啊!!!!
嚟番m, 你又可以再準備下一胎喇!


伯爵府

積分: 17022


614#
發表於 11-8-5 09:40 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 22:25
一定要print定,你有無幫你老公print,寫公司地址。有兩份!heehee!這是我貪心的c9心態。haha! ...

算啦....一份夠喇


伯爵府

積分: 17022


615#
發表於 11-8-5 09:41 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-4 22:48
但問題係我唔覺得你會排隊拎gift law

我上年fri去都無排呀.... 反而sunday有d真係無人排就咁行埋 ...
咁又係~~


伯爵府

積分: 17022


616#
發表於 11-8-5 09:42 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-4 22:53
我完全無呢個feel喎.... m同我同bb既close關係..我完全link唔到....

相反, 我停左pump都成個幾2個月.... ...
等了又等, 岩岩黎左第1滴血..哈哈....對上個次m, 我仲記得day 1 係上年既3月21日....
可以生下一個喇~~


伯爵府

積分: 17022


617#
發表於 11-8-5 09:43 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-5 09:29
會唔會係d人諗住gift派晒就冇, 所以個個都早d去, 所以到星期日last day就反而少d人呢!? ...

eee........咁我係咪應該sunday afternoon先去呢??


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


618#
發表於 11-8-5 10:05 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-5 09:30
b豬好鬼鍾意笑嫁,同佢講野實笑

真係好羨慕你哋d bb成日笑
就算我用玩具去引叮叮, 都未必會笑


伯爵府

積分: 17022


619#
發表於 11-8-5 10:11 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-5 10:05
真係好羨慕你哋d bb成日笑
就算我用玩具去引叮叮, 都未必會笑
可能男仔cool d.....


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


620#
發表於 11-8-5 10:20 |只看該作者

引用:Quote:wingcrown+發表於+11-8-4+22:19+再大

原帖由 悅同 於 11-08-04 發表
你真係同bel bel影左好多相,好多表情好搞笑!





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo