想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


601#
發表於 11-9-5 14:48 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-5 13:54
我已經比之前放鬆,但尋日又day 1都忍唔住喊
唔洗喊啦
有我地陪住你嘛
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


602#
發表於 11-9-5 15:10 |只看該作者
好眼訓呀! 星期一真係好難捱!


男爵府

積分: 6375


603#
發表於 11-9-5 15:32 |只看該作者

引用:好眼訓呀!+星期一真係好難捱!

原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表
好眼訓呀! 星期一真係好難捱!
我都覺,不停釣魚




珍珠宮

積分: 30303


604#
發表於 11-9-5 15:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-05+發表你哋過

原帖由 siuangel1 於 11-09-05 發表
冇問題,大家咁話!






珍珠宮

積分: 30303


605#
發表於 11-9-5 15:34 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-5+13:54+我已經比之

原帖由 siutreasure 於 11-09-05 發表
唔洗喊啦
有我地陪住你嘛





男爵府

積分: 6375


606#
發表於 11-9-5 15:38 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我諗緊好唔好今晚返去用紅d check吓




大宅

積分: 3315


607#
發表於 11-9-5 16:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 14:11
冇問題,大家咁話!
yeah~~~


大宅

積分: 3315


608#
發表於 11-9-5 16:06 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 15:38
我諗緊好唔好今晚返去用紅d check吓
唔係check開唔好check喇.. 過多幾日, d-10至check啦~~~


男爵府

積分: 6375


609#
發表於 11-9-5 16:12 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-5+15:38+我諗

原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表
唔係check開唔好check喇.. 過多幾日, d-10至check啦~~~
好,咁我星期三晚先check




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


610#
發表於 11-9-5 16:15 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-5 15:38
我諗緊好唔好今晚返去用紅d check吓

唔好啦
你今朝先講緊開始緊張
越check越緊張呀
下星期索性check 綠d啦


男爵府

積分: 6375


611#
發表於 11-9-5 16:22 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-5+15:38+我諗

原帖由 littlezoo 於 11-09-05 發表
唔好啦
你今朝先講緊開始緊張
越check越緊張呀
我就聽你哋講,今星期咩都唔check, 除咗體溫




大宅

積分: 3315


612#
發表於 11-9-5 16:39 |只看該作者
今日個頭同頸都好痛...


大宅

積分: 3315


613#
發表於 11-9-5 16:40 |只看該作者
仲有對住個冷氣都仲想出汗...


大宅

積分: 2563


614#
發表於 11-9-5 16:48 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今個星期會派彩,剛打哈啾時,個子宮抽一抽痛。之前bingo時都係。唔知會否有機。




大宅

積分: 3315


615#
發表於 11-9-5 16:51 |只看該作者
emily7676hk 發表於 11-9-5 16:48
我今個星期會派彩,剛打哈啾時,個子宮抽一抽痛。之前bingo時都係。唔知會否有機。



...
祝早孕!


男爵府

積分: 6375


616#
發表於 11-9-5 17:50 |只看該作者

引用:仲有對住個冷氣都仲想出汗...

原帖由 Cruby 於 11-09-05 發表
仲有對住個冷氣都仲想出汗...
咁激但同時小心身子。




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


617#
發表於 11-9-5 20:38 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

頭先見到有個post講某間賣紅d的yahoo shop的紅d包裝有唔同,個jm話同之前買另一間比較,包裝唔同,同埋這間的紅d驗出來較淺色。
我就係幫呢間買,唔知關唔關事
你地買邊間架?




大宅

積分: 3315


618#
發表於 11-9-5 21:50 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-5 20:38
頭先見到有個post講某間賣紅d的yahoo shop的紅d包裝有唔同,個jm話同之前買另一間比較,包裝唔同,同埋這間 ...
我最近都係同佢買, 已經用左50條, 都無問題喎...


男爵府

積分: 6375


619#
發表於 11-9-5 23:54 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我嗰d仲未用晒




珍珠宮

積分: 30303


620#
發表於 11-9-6 01:32 |只看該作者
emily7676hk 發表於 11-9-5 16:48
我今個星期會派彩,剛打哈啾時,個子宮抽一抽痛。之前bingo時都係。唔知會否有機。



...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo