心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14914


601#
發表於 05-9-30 16:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

C 喇, 笑死我! (唔巧意思,秋秋, 我唔係笑你 )

小路 寫道:
其實我都搞錯左!秋秋係( o )( o )先岩!我有眼不識泰山!!
[quote]
OKLA 寫道:
真係好難想象架
[/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


602#
發表於 05-9-30 16:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

大奶媽返黎啦﹗


子爵府

積分: 14914


603#
發表於 05-9-30 16:55 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

約發夢約我食飯呀
小路 寫道:
發咩惡夢 呀?[quote]
傻妹妹 寫道:
有啊!巧掛添啊!
原本茅咁早起身,想繼續瞓,
不過∼比惡夢嚇c咗.
[/quote]


侯爵府

積分: 20058


604#
發表於 05-9-30 16:55 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[size=large]喂~~ 做乜學日本仔竄改歷史
kennylaputa 寫道:

[quote]
hola 寫道:
一返雷見到咁多(*_*)(~_~),
( @ . @ )(- . - ) 嘅????


侯爵府

積分: 20058


605#
發表於 05-9-30 16:57 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

C喇,我又對住個MON係度笑喇
小路 寫道:
其實我都搞錯左!秋秋係( o )( o )先岩!我有眼不識泰山!!


大宅

積分: 4201


606#
發表於 05-9-30 16:58 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

(*_*)(~_~), ( @ . @ )(- . - )
呢d好睇d吖嘛~~~
hola 寫道:
[size=large]喂~~ 做乜學日本仔竄改歷史 [quote]
kennylaputa 寫道:

[quote]
hola 寫道:
一返雷見到咁多(*_*)(~_~),
( @ . @ )(- . - ) 嘅????
[/quote]


侯爵府

積分: 22000


607#
發表於 05-9-30 16:59 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

有咗bb.:-( :-( [quote]
小路 寫道:
發咩惡夢 呀?


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


608#
發表於 05-9-30 16:59 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

如果係咁,就開 心c我老公囉﹗
OKLA 寫道:
C 喇, 笑死我! (唔巧意思,秋秋, 我唔係笑你 )

[quote]
小路 寫道:
其實我都搞錯左!秋秋係( o )( o )先岩!我有眼不識泰山!!
[quote]
OKLA 寫道:
真係好難想象架
[/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


609#
發表於 05-9-30 17:00 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

佢係度同我反緊msn呀﹗
張秋 寫道:
大奶媽返黎啦﹗


侯爵府

積分: 20058


610#
發表於 05-9-30 17:01 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你冇睇依家好行廣告,dom~dom~dom~dom~......
傻妹妹 寫道:
有咗bb.:-( :-( [quote]
小路 寫道:
發咩惡夢 呀?


大宅

積分: 4201


611#
發表於 05-9-30 17:01 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

發夢者~~~小事小事~~~
傻妹妹 寫道:
有咗bb.:-( :-( [quote]
小路 寫道:
發咩惡夢 呀?


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


612#
發表於 05-9-30 17:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

哈哈哈~~~
hola 寫道:
你冇睇依家好行廣告,dom~dom~dom~dom~......[quote]
傻妹妹 寫道:
有咗bb.:-( :-( [quote]
小路 寫道:
發咩惡夢 呀?
[/quote]


侯爵府

積分: 20058


613#
發表於 05-9-30 17:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咦,我@過你啵,但我係線上又唔見咗你嘅 ?-( ?-(
張秋 寫道:
佢係度同我反緊msn呀﹗ [quote]
張秋 寫道:
大奶媽返黎啦﹗
[/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


614#
發表於 05-9-30 17:04 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

唔係化?
hola 寫道:
咦,我@過你啵,但我係線上又唔見咗你嘅 ?-( ?-( [quote]
張秋 寫道:
佢係度同我反緊msn呀﹗ [quote]
張秋 寫道:
大奶媽返黎啦﹗
[/quote][/quote]


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


615#
發表於 05-9-30 17:05 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


616#
發表於 05-9-30 17:05 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你msn叫乜野名呀?
張秋 寫道:
唔係化?
[quote]
hola 寫道:
咦,我@過你啵,但我係線上又唔見咗你嘅 ?-( ?-( [quote]
張秋 寫道:
佢係度同我反緊msn呀﹗ [quote]
張秋 寫道:
大奶媽返黎啦﹗
[/quote][/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20058


617#
發表於 05-9-30 17:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呀,我見到OKLA,魚生,好B,傻妹妹....但冇你張秋喎 ?-(
張秋 寫道:
唔係化?


子爵府

積分: 14914


618#
發表於 05-9-30 17:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我冇ONLINE喎
[quote]
hola 寫道:
係呀,我見到OKLA,魚生,好B,傻妹妹....但冇你張秋喎 ?-(


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


619#
發表於 05-9-30 17:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

多謝晒喎!
魚生 寫道:
(★人★)俾粒星你遮住,醜死怪!


侯爵府

積分: 22000


620#
發表於 05-9-30 17:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

茅噃. [quote]
hola 寫道:
你冇睇依家好行廣告,dom~dom~dom~dom~......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo