想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


601#
發表於 11-9-28 09:34 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

cc_ivy ~~
你囝囝識行未呀? 識叫人未呀?
哈哈,講多d囝囝既野,等我地開心d


別墅

積分: 615


602#
發表於 11-9-28 09:37 |只看該作者

引用:回覆+beanbean7511+的帖子 我只係今個月先

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 beanbean7511 的帖子

我只係今個月先日日量,由dodo果日先開始量...都未低過
早呀咁多位!

我之前都有量體温,但好似好大壓力咁,升少少又好開心,跌少少又好擔心,結果我放棄咗…




男爵府

積分: 5346


603#
發表於 11-9-28 09:40 |只看該作者
我一向都沒有量體溫, 上一胎都係完經之後隔日開工3次就中了, 可能當時個期沒有咁長啦.


別墅

積分: 615


604#
發表於 11-9-28 09:49 |只看該作者

引用:我一向都沒有量體溫,+上一胎都係完經之後隔

原帖由 qwbear 於 11-09-28 發表
我一向都沒有量體溫, 上一胎都係完經之後隔日開工3次就中了, 可能當時個期沒有咁長啦. ...
咁好?其實我同老公都好勤力架,不過係都唔中,真係有啲灰…





男爵府

積分: 6108


605#
發表於 11-9-28 09:52 |只看該作者
回覆 smallsun 的帖子

其實都幾累架,朝早勁唔想量..


男爵府

積分: 6108


606#
發表於 11-9-28 09:53 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

你就好LA
我個C6無咁多精神陪我呢...


男爵府

積分: 5940


607#
發表於 11-9-28 10:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 09:34
回覆 cc_ivy 的帖子

cc_ivy ~~
我買大牌子, 多數質地都好好~~~唔靚個D料留返訓覺著
佢呢排開始講BYEBYE、擺擺、爸爸,全部都係B音~

佢仲識講餅餅、包包、曳曳、媽媽、謝謝,但全部都唔係成日講~


男爵府

積分: 5940


608#
發表於 11-9-28 10:06 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 09:34
回覆 cc_ivy 的帖子

cc_ivy ~~
同埋佢夠一歲就識行啦,成日都通屋飛,又有脾氣,唔中意就喊,最叻咪拎部I PHONE黎玩......


男爵府

積分: 5346


609#
發表於 11-9-28 10:12 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 09:53
回覆 qwbear 的帖子

你就好LA
因為個日大家都拿了假幫阿仔交小一入學申請表, 之後有時間去做埋.


男爵府

積分: 6108


610#
發表於 11-9-28 10:13 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

咩牌子? send d link黎睇下,哈哈,我要做定功課

我都聽過多數bb係會叫爸爸先......


男爵府

積分: 5346


611#
發表於 11-9-28 10:13 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 10:06
同埋佢夠一歲就識行啦,成日都通屋飛,又有脾氣,唔中意就喊,最叻咪拎部I PHONE黎玩...... ...

多些同佢講野, 睇多些英文碟對小朋友都會有幫助.


男爵府

積分: 6108


612#
發表於 11-9-28 10:14 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

好活躍,哈哈,通屋飛
你試下下次佢亂發脾氣唔好睬佢,佢會知驚


男爵府

積分: 6108


613#
發表於 11-9-28 10:18 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

最重要係C6要配合自己.


男爵府

積分: 5346


614#
發表於 11-9-28 10:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 10:18
回覆 qwbear 的帖子

最重要係C6要配合自己.

佢一時時咋, 不過好多方面佢都會就我, 尤其係陪阿仔去玩、問我鍾意食什麼.....等.


男爵府

積分: 5940


615#
發表於 11-9-28 10:51 |只看該作者
我而家咪日日同佢做byebye手勢同講謝謝,聽到自己都厭~~~

男仔講野慢d, 我成日都咁催眠自己......

我仔識叫媽媽先,但而家學講b音.......佢通常叫我時都係喊晒口,扭晒計個時~~


別墅

積分: 571


616#
發表於 11-9-28 10:53 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

今日day31 la~~~


大宅

積分: 2403


617#
發表於 11-9-28 10:56 |只看該作者
回覆 swlsw 的帖子

Me too.... hope u bingo soon!!!


男爵府

積分: 6108


618#
發表於 11-9-28 10:56 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,日日都教佢講多d野!!!
同埋張大個口黎講,會講得"正"d架!!!

咁叻仔~~!!!!抵媽媽鍚啦 哈哈


男爵府

積分: 6108


619#
發表於 11-9-28 10:58 |只看該作者
回覆 swlsw 的帖子

我day 25 only
希望你中呀~!!


男爵府

積分: 5346


620#
發表於 11-9-28 11:01 |只看該作者
最近對腳好痛, 令到工作有點困難, 唔想返工.

可能依度我最有湊仔心得了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo