跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7727


601#
發表於 06-5-19 12:02 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


602#
發表於 06-5-19 12:09 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6170


603#
發表於 06-5-19 14:16 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

收到啦 ..


大宅

積分: 2066


604#
發表於 06-5-19 14:38 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

siulowbo 1 can

heiheima05 寫道:
Dear all,

請問有無人有興趣一齊訂
[size=medium]訂Karihome卡洛塔妮羊奶片
綜合口味(一罐裡有四種味:原味、草莓、藍莓、優格)
一罐有2百粒 (Exp date: 2009)
$55/can (22/5截止訂購)
------------------------------
heiheima 1 can
kellylamyc 4 cans


大宅

積分: 2066


605#
發表於 06-5-19 14:47 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

heiheima:
收到啦,不過login唔到,係唔係要先開番個email呢?因為我公司開唔到私人email box.


男爵府

積分: 8369


606#
發表於 06-5-19 15:50 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

heiheima:
我都收到! 但是不是要開返個login id先?


禁止訪問

積分: 7727


607#
發表於 06-5-19 16:51 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


608#
發表於 06-5-19 16:57 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2066


609#
發表於 06-5-19 17:04 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

good, 等我返屋企再試試啦

heiheima05 寫道:
yy, siulowbo,
用法同BK一樣都係要先註冊∼∼∼果邊係方便我地,萬一上吾到bk我地就可以過去繼續傾,吾洗比D八卦人跟住晒


禁止訪問

積分: 7727


610#
發表於 06-5-19 17:38 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2160


611#
發表於 06-5-19 23:08 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

HI,

HIN_bb 我星期六通常比較忙,
因為D客得閑,我就5得閑要傾下圖撰下料,
不過時間可以早D arrange 就得無問題.

Kelly
你的提意很好!我都未試過唱兒歌K.
希望到時成個下午都無客見就好!

Fiona


複式洋房

積分: 362


612#
發表於 06-5-19 23:33 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

Hello all:

Miss u all ar.... I had move to new home but my PC broken When move home....:-( so I haven't come here to chart to u all for long time..... and I was very busy last 3 nigth duty( only on night can use internet), sorry.....
I can come more often on June la coz Ivan daddy said will buy a new pc on June.... we use many money when move home.... so ....hehe
Ivan Baby will go to Victoria ( Ho Man Tin) play grp on June la... but he still .... not walking yet. How about other..... ?

VERY MISS ALL !!!!! :
Hi~~~~


男爵府

積分: 7308


613#
發表於 06-5-20 09:35 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

pat, long time no see....miss u & handsome ivan very much!!! can u join us for lunch next Sat at APM??

kelly 在4月中前只識扶住野企,復活節後,可能我係屋企鼓勵佢,開始行,當然有時會跌,但係都算幾定,現家直頭通屋行tim 我覺得遲d行好d,話晒都大個d,骨骼發展成熟d,bb掌握到技巧就好快啦,重要好定,5駛驚趺到損 :-( 反而驚撞到 我朋友個囝5個月就企,6個月行 不過,真係要睇實,成日趺,心痛c我個friend :-(


禁止訪問

積分: 7727


614#
發表於 06-5-20 10:43 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7308


615#
發表於 06-5-20 11:33 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

heiheima,

pat,係呀,幾時方便去黎樹玩呀??


禁止訪問

積分: 7727


616#
發表於 06-5-20 11:41 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7308


617#
發表於 06-5-20 12:00 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

heiheima,

冇錯

kelly上星期六打左一歲針,暫時冇發燒,不過,好扭計,小小野都呱呱嘈 又叫又喊!! 夜晚瞓瞓吓又叫又喊,真陰公 :-( :-( 希望快d過12日啦!!!

想指教希希有冇瞓bb床??kelly自出世都係瞓bb床,不過,琴晚好扭計,同我地瞓大床冇野,肯瞓,一抱佢返bb床,又叫又喊,搞到我都5知因為針定張bb5夠佢瞓 ?-(


禁止訪問

積分: 7727


618#
發表於 06-5-20 12:34 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


619#
發表於 06-5-20 12:45 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


620#
發表於 06-5-20 13:01 |只看該作者

Re: 75兔仔媽咪呢邊呀~ [part 3]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo