自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


601#
發表於 12-11-20 23:17 |只看該作者
我一定一定一定會帶羅~~
唔會理人點講,自己最親既人走左
我相信佢都好想d子孫送埋佢最後一程.....


大宅

積分: 4432


602#
發表於 12-11-20 23:33 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)

點都會帶!唔理樓主C6有咩鄉下籍口,點都一定帶!樓主C6,已經做人爸爸了,唔該俾小小主意去支持陪你下半生的人吧!




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


603#
發表於 12-11-20 23:53 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 19:24
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣

好開心聽到樓主C6既決定,呢度大多數係人哋個女,所以我哋好容易代入咗你太太既角式,所以先有咁大反應,希望你唔好因為我哋既言論嬲咗你太太,事實上,你太太無計可施先會開post問人意見,
希望你唔好就呢件事對你太太有介諦,相信呢件事絕對會影響你太太同你父母之間既感情,懇請你從中做吓橋樑,2邊都講下好說話,大家盡快回復適日感情,重過融合生活。

講真,你夠膽一個以太太為主既forum度解釋,我唔覺得你係宅男,更加唔係咩井底之蛙,你只係忽略太太感受,習慣聽從父母,好多丈夫同樣有呢個問題,但真係要識分輕重,小事聽父母說話無問題,大事要自己分析,你而家都係人父母,將心比心,如果呢個係你個女,你係咪都想個女一家返嚟送太太最後一程? 所謂各處鄉村各處例,都係視乎條例對邊個有利,例係死既,人係生既,睇你重視邊個啫!

點評

pinkytang  Agree  發表於 12-11-22 15:17


別墅

積分: 901


604#
發表於 12-11-20 23:54 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

我覺得家人出席係好正常既一件事, 況且婆婆生前重咁鍚你囡囡, 只要你同佢講解清楚係咩事, 係送婆婆去另一處好遠既地方, 如果佢都錫婆婆, 一定會要去。 而家D小朋友都好聰明既, 會明白, 當然你都要事先同佢講係同婆婆講再見啦。 好似兩年前奶奶去世, 我奶奶生前都好錫我個女, 所以根本無諗過唔比佢送奶奶, 甚至乎奶奶在醫院臨終我都有帶埋我女去見佢最後一面, 佢到而家都成日話好掛住嫲嫲, 但佢係好明白嫲嫲已經唔可以再同佢一齊飲茶, 唯有係等去拜山時可以同嫲嫲傾計。


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


605#
發表於 12-11-21 00:53 |只看該作者

Quote:原帖由+filicity+於+12-11-20+發表回

原帖由 vv518vv 於 12-11-20 發表
而家仲有守晚既咩,大酒店唔係要你哋走既咩。
係囉,Agent 話而家無守夜的。




伯爵府

積分: 18204


606#
發表於 12-11-21 00:56 |只看該作者
點都要去


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


607#
發表於 12-11-21 01:46 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

唔好玩啦, 你地提出咗反對意見, 到真係唔理你地反對做咗出黎, 心入面真係可以無條刺?

我大女5歲時, 公公過身, 其實佢並唔係親公公, 我地一樣俾亞女去全程. 點解要介意? 又唔係做咗虧心事


複式洋房

積分: 267


608#
發表於 12-11-21 12:35 |只看該作者
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不介意,你們說得對最令我痛心疾首是我丈夫).之前兩長輩已一直暗示及明示不想我帶囡去.直到前晚兩長輩又講開,我問丈夫,他的回應令我更傷心.我才迫不得已上來問大家.

我身為人女兒、我的囡囡必須送媽媽最後一程.因為她是我最愛最愛最愛的母親.
我是有告知兩長輩你們的意見,但只是幾遍告知他們(老爺奶奶又同我講,生前對佢好,死後做只是做給其他人看).我其實真的想鬧他們.不過因為不想令丈夫難做加上他們是我長輩,我收口.(此刻我心知媽媽離去後,最錫和支持我的人已不在了.我唯有更愛錫自己,支持自己).

丈夫的不支持,令我好無助,痛心.我丈夫有看你們的回應(我告知他你們的回應就是我心所想)希望他日後任何事會為我出頭.站我角度所看.想想我感受.其實我丈夫是個好人.好爸爸.我希望他日後能做到關懷備至的好丈夫.
媽媽出殯當日,奶奶因為相沖不去,我唔在乎(但如果倒轉,我母親性格一定去).
我老爺會去躹躬(有心).亦只想帶囡囡去躹個躬就走.但我會堅持囡囡跟足我全程(囡囡都這樣說,),用真心誠意去送婆婆最後一程.
親愛的媽媽,希望你安息,好好上路,開開心心,我永遠懷念同愛你.

我想再次多謝BK大家對我的支持,關心,我真的好感動.亦再沒有無助的感覺
(之前真的好無助).
我衷心祝福大家身體健康,家庭美滿,夫妻和諧.珍惜眼前人.

點評

bosch  折哀順變  發表於 12-11-25 07:45
ansonapril95  add oil  發表於 12-11-22 19:42
sasa0208  加油  發表於 12-11-22 16:10


珍珠宮

積分: 41832

好媽媽勳章 醒目開學勳章


609#
發表於 12-11-21 13:43 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

樓主
知道你的決定好感動 , 婆婆在天知道, 加油.



珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


610#
發表於 12-11-21 13:46 |只看該作者

引用:我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各

原帖由 EMILY428 於 12-11-21 發表
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...
加油呀,呢度個個都撐你架,既然事情已解決就唔好再諗,做好目前要做的事,總之記住一定要好好善待自己,不要令愛錫你的人傷心,節哀




寶石宮

積分: 281776


611#
發表於 12-11-21 13:55 |只看該作者

引用:我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各

原帖由 EMILY428 於 12-11-21 發表
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...
節哀順變


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


612#
發表於 12-11-21 13:56 |只看該作者
仲未傾完


男爵府

積分: 8047


613#
發表於 12-11-21 14:40 |只看該作者
樓主, 今年, 我老公的外公去世,我都帶只有幾個月的女兒去拜祭, 盡點心意. 更何往她是你媽媽, 覺得你老公及其家人好自私


侯爵府

積分: 20551

畀面勳章


614#
發表於 12-11-21 14:59 |只看該作者
樓主大家橕你
相信假如唔係度的是62 or 99
你也會同樣堅持
只因雖話就話做俾人睇
但失去至親
也想陪伴到最後
對嗎


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


615#
發表於 12-11-21 15:17 |只看該作者
樓主, 節哀!

冇錯! 我哋做女人真是要懂得愛錫自己, 幸好你有個乖囡囡支持你, 而你媽媽一定會保祐你呢個乖囡同佢個乖孫囡, 加油呀!!


複式洋房

積分: 267


616#
發表於 12-11-21 15:18 |只看該作者

引用:樓主大家橕你相信假如唔係度的是62+or+99你

原帖由 bobohello 於 12-11-21 發表
樓主大家橕你
相信假如唔係度的是62 or 99
你也會同樣堅持
對,我不是如老爺奶奶所言,做比人睇。媽生前生後我都咁愛佢。我不會理佢地點睇法。我對媽問心無愧就得了。
他日6299百年歸老,我不會同他們計較此事。亦會要囡囡送他們最後一程。因百行以孝為先。這是囡囡同我應做的(我亦盡能力幫丈夫打點,支持佢。因自己經歷過,更明白此無助的心情。希望到時我能做得幾多就幾多。為佢分擔)



點評

pinkytang  樓主, 睇到你呢個回覆就替你地安心啦  發表於 12-11-22 15:22


複式洋房

積分: 267


617#
發表於 12-11-21 15:28 |只看該作者

引用:樓主,+節哀!+冇錯!+我哋做女人真是要懂得愛

原帖由 cherrry 於 12-11-21 發表
樓主, 節哀!

冇錯! 我哋做女人真是要懂得愛錫自己, 幸好你有個乖囡囡支持你, 而你媽媽一定會保祐你呢個乖 ...
有心,我好感謝上天賜我這乖囡。當我哭時,我囡在她爸爸處取紙巾幫我沬淚。時當叫我帶佢去醫院望婆婆(6299說醫院不好,怕嚇親佢。所以我冇帶)
此刻囡兒主動話想送婆婆上天,昨晚同我說
囡:媽咪,去到(大酒店)我會靜靜地。乖
我:你知婆婆去左邊嗎?
囡:婆婆死左。但佢會係心裏(隻手仔放在心口)。



點評

pinkytang  樓主囡囡好生性. 希望經歷呢件事後, 大家都能多D理解啦.  發表於 12-11-22 15:24
grace0222   你囡囡真係好乖  發表於 12-11-21 17:35
VPL  樓主媽媽必定是一位賢母,一脈相承,才會有咁賢孝既樓主及乖巧既孫女。我有一點奇想,可能樓主媽媽想為樓主做最後一件事,所以藉今次事件令女婿學會更愛及保護樓主。願樓主媽媽入土為安。祝福樓主一家生活快樂和諧!   發表於 12-11-21 16:48
tomatoMM  你囡囡真係好乖,希望你同C6唔會因為此事有隙  發表於 12-11-21 15:38


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


618#
發表於 12-11-21 15:31 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-21 12:35
我是樓主:在此處看到人間有情,我萬分感激各位有心人的支持同提點.亦因你們我丈夫才開竅(老爺奶奶不支持我不 ...

事情解決了, 咁就好啦!

安心辦好媽媽既事, 媽媽有妳這位孝順囡, 會好安慰!

加油


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


619#
發表於 12-11-21 15:32 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-21 15:28
有心,我好感謝上天賜我這乖囡。當我哭時,我囡在她爸爸處取紙巾幫我沬淚。時當叫我帶佢去醫院望婆婆(6299 ...

女兒咁生性, 妳亦有向她身教

女兒一定會好孝順妳!


禁止訪問

積分: 102652


620#
發表於 12-11-21 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo