自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


601#
發表於 07-2-12 23:49 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]瘋豬 )))

[size=large]娜媽已經為妳嘅【下一步】做左野喇
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


602#
發表於 07-2-12 23:52 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

JENNYSKY 寫道:
[quote]
1448 寫道:
送比大家情人節禮物
[/quote]


子爵府

積分: 14365


603#
發表於 07-2-12 23:56 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係呀....真係好橙...家下我食又唔得閒食,瞓都冇時間瞓呀! :-( :-(
JENNYSKY 寫道:
瑤瑤依家開始識行識走,真係要比多倍精神睇住佢.
1歲到3歲都係好好玩的時候,好好享受下啦.到佢讀書後就煩gar la
[quote]
pinkyhsy 寫道:
各位,
而家瑤瑤d瞓覺時間少咗,即係我嘅上網時間都少咗....希望都可以跟到你地嘅步伐啦 如果過年會約出黎嘅,唔見我出現,記得call我呀
[/quote]


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


604#
發表於 07-2-12 23:57 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

已經放棄
hehalady 寫道:
[quote]
2jmama 寫道:
唔知沖完之後 load 晒未呢
[size=medium]妳真係知我講乜

好!等我哨牙先,希望哨完牙就 LOAD 到喇 [/quote]


子爵府

積分: 14365


605#
發表於 07-2-12 23:57 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

2jmama 寫道:
[quote]
JENNYSKY 寫道:
好呀~~出黎食埋餐鮑魚魚翅都好wor [quote]
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
各位,
而家瑤瑤 d 瞓覺時間少咗, 即係我嘅上網時間都少咗.... 希望都可以跟到你地嘅步伐啦 如果過年會約出黎嘅, 唔見我出現, 記得 call 我呀
[size=large]係 wor .... 搵日團拜都好 bor

如果想見娜媽嘅,就要揀年十一之後 becos 年十一有個福音粵曲佈道會,娜媽重未預備妥當 .... 女痕後返歸,睇怕都日日忙 .... 不過,[size=x-large]為主作工,係理所當然的,係娜媽嘅福份 [/quote][/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


606#
發表於 07-2-12 23:58 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

唔好咁啦.對住佢你會開心多過唔開心既
pinkyhsy 寫道:
係呀....真係好橙...家下我食又唔得閒食,瞓都冇時間瞓呀! :-( :-(


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


607#
發表於 07-2-12 23:59 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



xyz
hehalady 寫道:
[size=x-large]問妳一個問題 ~~~

[size=medium]A, AA, B, BB, ABA, BAB, AABB, BBAA, ABAB, BABA ....[size=x-large] 跟住我會講乜?


子爵府

積分: 14365


608#
發表於 07-2-13 00:00 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

2jmama 寫道:
今朝收到隻貓-->疑用兔耳充花膠 (click here) 無良


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


609#
發表於 07-2-13 00:01 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

pinkyhsy 寫道:
係呀.... 真係好橙... 家下我食又唔得閒食, 瞓都冇時間瞓呀! :-( :-(
[size=x-large]依家就叫橙 ....

[size=medium]到左青春期果陣點算
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


610#
發表於 07-2-13 00:02 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我果時一夠咗3個月就食涼野架啦...我涼茶都照飲..[quote]
JENNYSKY 寫道:
[size=large]


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


611#
發表於 07-2-13 00:03 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

2jmama 寫道:
已經放棄
乜妳都有參與 gar 咩
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


612#
發表於 07-2-13 00:08 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

湯水真係好緊要架....飲同唔飲嘅分別真係好大..一哥以前唔飲湯架...涼茶佢亞媽又唔識煲....同我一齊之後我就日日都一定要煲(因為我係唔食飯都要飲湯果d人黎 ),咁當然都會迫佢飲啦...咁d好耐冇見過佢嘅人,個個都話佢個樣唔同哂,個人睇落冇咁乾wor....我就唔知佢都講真定講假啦![quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
非一般家庭:唔鍾意飲湯水、涼茶
[quote]
3littlepigs 寫道:
Kit Kit,

新look好靚女bor...
祝熙熙早日康復!!

熙熙甘容易'9'野,不如你試下每個星期都煲餐紅蘿蔔、馬蹄、無花果湯一家人飲啦,久不久就加埋竹蔗、茅根,清下個底 [quote]
kitwong 寫道:
今朝早同熙熙返學校聽講座,走


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


613#
發表於 07-2-13 00:08 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

2jmama 寫道:

xyz
- - - - -
hehalady 寫道:
[size=medium]問妳一個問題 ~~~
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


614#
發表於 07-2-13 00:09 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

康下話...
包包&魔怪媽咪 寫道:
咩叫做"買大個speaker呀"

[quote]
3littlepigs 寫道:
我好細聲講架,你整嘜買大個speaker呀 [quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large]唔好爆響口啦!

[quote]
3littlepigs 寫道:
[size=x-small]您有 c 生子呀?大少起碼都要等到4、5歲先岩‘体’啦
[/quote][/quote][/quote]


子爵府

積分: 14365


615#
發表於 07-2-13 00:10 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

webjen 寫道:
[quote]
hehalady 寫道:[size=x-large]曲奇出黎 ..... 就有大食大 ga la wor


[size=large]就算有大食大,都唔駛旨意走你個份[/quote]


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


616#
發表於 07-2-13 00:11 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

:tongue: :tongue: :tongue:
hehalady 寫道:


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


617#
發表於 07-2-13 00:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

pinkyhsy 寫道:
咁 d 好耐冇見過佢嘅人, 個個都話佢個樣唔同哂, 個人睇落冇咁乾 wor....
[size=xx-large]凹凸協調
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


618#
發表於 07-2-13 00:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

早啲去瞓啦la ma, pinky


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


619#
發表於 07-2-13 00:13 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

2jmama 寫道:
:tongue: :tongue: :tongue:
做乜重唔瞓
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


620#
發表於 07-2-13 00:16 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我唔係唔上黎...我都會盡上架..我都好掛住你地架ma...只不過可能會有時唔見我一兩日,咁你地唔駛覺得出奇之ma.. :mrgreen: [quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:


but 都係照顧瑤瑤要緊~好媽媽...

[quote]
pinkyhsy 寫道:
各位,
而家瑤瑤d


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo