
2jmama 寫道:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
JENNYSKY 寫道:
好呀~~出黎食埋餐鮑魚魚翅都好wor![]()
![]()
[quote]
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
各位,
而家瑤瑤 d 瞓覺時間少咗, 即係我嘅上網時間都少咗.... 希望都可以跟到你地嘅步伐啦如果過年會約出黎嘅, 唔見我出現, 記得 call 我呀
![]()
![]()
[/quote][/quote][/quote]
湯水真係好緊要架....飲同唔飲嘅分別真係好大..一哥以前唔飲湯架...涼茶佢亞媽又唔識煲....同我一齊之後我就日日都一定要煲(因為我係唔食飯都要飲湯果d人黎
祝熙熙早日康復!!