美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6770


6181#
發表於 05-5-12 15:07 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

mingching:
最快下星期但未知邊日有貨.

黑GG:
ok~
化妝水收毛孔可以用COSME DECORTE TONING LOTION,
你而家用咩化妝水呀?你最好可以先用COSME DECORTE
TONING LOTION,跟住用Q10,跟住用COSME DECORTE
HYDRO TENSOR再用日/晚霜,跟住用ipsa水源素,如開冷氣
可以加兩滴haba SQ搽混.
一般你用完TONING LOTION--Q10--HYDRO TENSOR
已經係好濕,但呢種濕唔係持久因為未吸收晒同埋冇油份
保護,所以都要搽返日/夜的面霜,想加倍水份就加ipsa水源素,
想更"油包水"就加SQ同埋面上仲濕的護膚品一起推混,
就算經過一晚,第二日洗面後一定充滿彈性同滑溜的,
ipsa水源素係非必需品,你可以試左本身夠唔夠睇情況先去買.

我晚上程序就係用IPSA化妝水抺--玫瑰花水噴--Q10--
--眼精華--貴妃去紋搽頸--IPSA緊膚面霜--眼霜--ipsa水
源素--SQ兩滴,所有用品有油性著重面,T位唔洗咁重手可
以輕輕"賴過",但水性的用品就著重T位多搽,好似Q10同
水源素,化妝水咁,搽多d都唔會生粒粒的,反而會令幼紋
消失同埋充滿光澤.我個個月都唔同做法的唔一定我咁做
你都會岩但夏天就到,已經要計劃點分配程序了,唔能夠
冬天又係咁做,夏天又係咁做,好似尋日濕度成94,我日抖
都只係全面搽粉刺水來個大消炎去粒粒順便抖抖,你買左
signs solution後就要跟足說明書指示去做了,我想你開始
之前影一張全面的相,28日後再影一張做一個對比.

夜訓可能我自己影響就唔大,因為我冇三四點都唔訓,
可能生理時鐘習慣左,另外補健食品都要注重的,平價
既有蘆薈,有丸有新鮮自己鐘意,每日食適量功效好比
燕窩.


複式洋房

積分: 115


6182#
發表於 05-5-12 15:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi naughtyboy

係呀!! 我每日都會飲夠8杯水架!! 不過睡眠......
我唔係好晚眠架.. 一般都係11:00pm就眠 ,
不過質素就麻麻 [quote]


大宅

積分: 2755


6183#
發表於 05-5-12 15:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 ,

哈哈!! 原來係我誤會左 ~ 以為只需要搽防曬就ok tim. 我都話lai我以前真係無mud護膚, 連dd常識都唔知tim q10~我就用手指申入樽內點二下, 之後搽係面到
1) 你有無咩保濕水份重的日霜/乳液介紹???
2) 化妝水有酒精同無有咩分別??
3)化妝水要留意係有冇酒精同埋係for咩用途,如果係"抺式"既,即化妝小姐示範比你係用綿花未到黑既就唔可以就咁搽,會令你一日比一日衰的. ~ 唔係甘明???
4) 甘我依家應該用邊隻洗面?? 有無介紹? (淨係個鼻油, 其他係乾)
Thks!!!!


我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 2264


6184#
發表於 05-5-12 15:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔

我以為你介紹緊""烹飪大全""tim !!

黑GG

睡眠質素very important,以前我吾知,後來發覺很多人都有呢個problem,其實,腳底按摩都可以solve this problem,但我覺得深圳d師傅很"渣",HK 又貴,你可以試下自己按""腳趾公"",this position is 代表頭部,頭痛都可以,off course,吃飯後不可按。




好野!!! 今天放工後去Times Square "ORBIS"" 8 下先!


男爵府

積分: 6770


6185#
發表於 05-5-12 15:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

黑GG:
hehehe 臨訓叫老公同你捏腳啦,
渣下捏下都已經好舒服,鐘意"損"埋都唔拘架
yes~吃飯後不可捏腳,捏完先食飯
仲要炒蝦叫老公搣埋餵你yummy巧多架~

naughtyboy:
自己係屋企做激光可以厚搽彩光gel,
跟住放個頭入mei波爐,叮三分鐘咩斑都會冇晒架
啦,今晚試下啦~


大宅

積分: 2182


6186#
發表於 05-5-12 15:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

開番中文台先, 有無 cleansing gel 介紹 ? 唔要乾果隻
thanks

during this summer time, should we use cleansing gel better than cleansing milk?
any recommend ?


大宅

積分: 2264


6187#
發表於 05-5-12 15:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔

你真好野!

我在another topic看到你說 Haba "point repair" 後都要搽eye cream,any eye cream suggest ??? ?-( ?-(


男爵府

積分: 6770


6188#
發表於 05-5-12 16:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy:
要架佢唔係眼霜來架麻,point repair可以用係眼但眼唔
止紋架麻重要營養同埋用d成份要去埋眼圈先夠,所以point
repair其實係針對性精華一種,最好再用眼霜.
問vivien啦~眼霜佢都幾講究架


複式洋房

積分: 115


6189#
發表於 05-5-12 16:21 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔


係真唔係???


naughtyboy

彩你都傻
唔知你傻定我傻 :tongue:


男爵府

積分: 6770


6190#
發表於 05-5-12 16:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy:
cleansing gel 點樣唔要乾呀??你即係play我啫....... :tongue:
gel唔起泡就咁打圈跟住過水就爽架啦,最好可以
洗多次啦~隻gel去油得來會保濕架喎,因為係蘆薈,仲可
以消炎同埋退紅腫,你不防試下啦,你而家仲係咪好乾呀?
乾成點呀?有冇甩皮?


伯爵府

積分: 15709


6191#
發表於 05-5-12 16:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

好慘呀! 右眼發炎, 腫到好似隻蛋咁 醫生比咗2 days sick leave我, 出街要帶超唔係會客親街坊
唯一的好處係無咗d眼紋, 因為隻眼脹大咗 :idea:
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1174


6192#
發表於 05-5-12 16:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
對我黎講有個好消息, 有個壞消息呀.
好消息 ~ 前兩日收到領取郵件(Q10)張咭啦, 無寄失啦.
壞消息 ~ 我先生ling定我張ID copy去到郵局取件,
但郵差亞叔話一定要有一封抬頭寄給cherry的信先會
比份郵包佢, 就算我親自去ling都唔得喎, 唉...點好呀?:-(


男爵府

積分: 9540


6193#
發表於 05-5-12 16:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak 寫道:
好慘呀! 右眼發炎, 腫到好似隻蛋咁 醫生比咗2 days sick leave我, 出街要帶超唔係會客親街坊
唯一的好處係無咗d眼紋, 因為隻眼脹大咗 :idea:


Aiya, Vivien really 好慘 ne! Hope it's not hurting you too much.


男爵府

積分: 6770


6194#
發表於 05-5-12 16:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

係咪紅眼症呀?? 仲上網? 你唔好望我呀唔該~

2 days sick leave跟住星期日跟住佛誕,爽C啦你~!!



cherrycherry:
.............
而家d郵局真係保安咁鬼嚴密,你叫佢上BK
睇下張相係咪你個女咪可以証明你係cherry
cherry咯?!


伯爵府

積分: 15709


6195#
發表於 05-5-12 16:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

用signs solution係唔係連續28唔可以用其他護膚品?
唔係紅眼症, 你細菌感染, 唔會傳染ga, 有d常識好唔好!都怪自己用手擦眼之過啦 :-(

shanshan,

多謝關心!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 6770


6196#
發表於 05-5-12 16:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
唔係呀有個程序的,要配合本身自己用的護膚品,
果張catalog有個使用程序跟住做的....喓你紅眼症
唔好望我呀.... 你隻手摸過d乜咁污穢呀?
更係d化妝品唔小心入左眼啦~

iris_yu_him:
今晚再慢慢傾,我要offline啦


大宅

積分: 2231


6197#
發表於 05-5-12 17:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
都好快出油o架, morning 落樓下等車返工already鼻出油 , 勁用面油紙, 咁點算呀??


野蠻仔 寫道:
2hmama:
呢排你洗面後幾耐先出油呀?平時洗唔洗用面油紙?


大宅

積分: 2182


6198#
發表於 05-5-12 17:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
係呀我超怕乾架 !
而家間中都會個 noise 甩皮 ! 好討厭 !
另外你話 ispa 水源素, 真係咁正, how much 呀 ?


伯爵府

積分: 15709


6199#
發表於 05-5-12 18:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama,

唔好用咗多面油紙, 越用越多油! 要清楚出油的原因, 因為好多時面部出油都係因為底層唔夠水, 所以應該注意保濕, 搽多d保濕, full多d保濕mask啦!

如果真係要吸面油可以噴少少花水, 再用紙巾印乾會好d!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2231


6200#
發表於 05-5-12 18:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,

Thanks ! I will try !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo