美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6201#
發表於 05-5-12 20:23 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

各位靚女
有無用過clinique眼霜?我個friend話'正'喎!一瓶補水,再搽另一瓶去紋好好喎!試過未?


大宅

積分: 3212


6202#
發表於 05-5-12 20:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
乜你咁大劑呀??!!c啦~我都成日用手捽眼ga........

2hmama:
我都同意vivien講法呀,真係唔好用咁多面油紙,愈出愈多ga~你吸哂d油後,皮膚表面冇哂油脂,就會有信息俾大腦再分泌返d油出來.........所以我都唔用面油紙索油ga~!!


伯爵府

積分: 15709


6203#
發表於 05-5-12 21:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly.b.b. 寫道:
各位靚女
有無用過clinique眼霜?我個friend話'正'喎!一瓶補水,再搽另一瓶去紋好好喎!試過未?


係唔係粉紅色果支話可以搽厚d當mask果隻?
我以前用過, 唔多work! 不過好似唔係好貴, 平平地用下當eye mask都可以的 :-P
另外去紋就未try過~
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6204#
發表於 05-5-12 21:20 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak
係呀!其中一瓶,就係妳話果隻。 :lol:

nana123, JJ1122
妳哋兩隻旦C咗去邊樹? 茅咗妳哋好鬼 仲唔C出嚟! Very Very 掛住妳哋添! :-( :-( :-(


男爵府

積分: 7342


6205#
發表於 05-5-12 21:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak >> 我以前都係勁出面油, 後來在雜誌度學左一個方法, 試用左一排真係 work, 你不妨試試....

出到街發現有面油時 :

step 1 ~ 用面油紙輕輕靜靜雞吸走 D 油 (切忌用力)
step 2 ~ 用純水噴霧 (eg. Evian), 等 D 水在面上停留一陣, 再用 tissue 輕輕吸走多餘的
step 3 ~ 印上控油蜜粉
step 4 ~ 搞掂

PS : 用純水噴霧係重點, 佢可以即時平衡到皮膚的分泌和有助紓緩因日晒導致的發紅現象, 而且因為空氣十分多塵垢, 用左純水噴霧可以同時清潔皮膚表面, 有助避免暗粒滋長....當然平時都一定要注重做深層清潔和勤力做補水 mask 啦...試試, 希望呢個方法可以幫到你啦 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 1798


6206#
發表於 05-5-13 01:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:

乜唔係搽左眼霜再搽面霜咩????如果掉轉左搽ok嗎????

你放心啦,我幫你捉住黑GG影張"整容前"及"整容後"既相,睇下用左signs solution後靚左幾多。但係我驚唔認得佢。

野蠻仔 寫道:
黑GG:
ok~
我晚上程序就係用IPSA化妝水抺--玫瑰花水噴--Q10--
--眼精華--貴妃去紋搽頸--IPSA緊膚面霜--眼霜--ipsa水
源素--SQ兩滴,

你買左signs solution後就要跟足說明書指示去做了,我想你開始之前影一張全面的相,28日後再影一張做一個對比.



vivienmak:
祝早日康復。 (好似寫咭咁好老土)


大宅

積分: 3212


6207#
發表於 05-5-13 01:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 :
我都係咁做ga~

係啦~~整咩唔見左佢nana同jj兩個??約埋一齊走堂呀??


大宅

積分: 1798


6208#
發表於 05-5-13 01:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak 寫道:
野蠻仔,
用signs solution係唔係連續28唔可以用其他護膚品?



vivienmak:
野蠻仔份poxa catalog 入面都有詳細介紹signs solution架。


男爵府

積分: 9540


6209#
發表於 05-5-13 09:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 寫道:
vivienmak >> 我以前都係勁出面油, 後來在雜誌度學左一個方法, 試用左一排真係 work, 你不妨試試....

出到街發現有面油時 :

step 1 ~ 用面油紙輕輕靜靜雞吸走 D 油 (切忌用力)
step 2 ~ 用純水噴霧 (eg. Evian), 等 D 水在面上停留一陣, 再用 tissue 輕輕吸走多餘的
step 3 ~ 印上控油蜜粉
step 4 ~ 搞掂

PS : 用純水噴霧係重點, 佢可以即時平衡到皮膚的分泌和有助紓緩因日晒導致的發紅現象, 而且因為空氣十分多塵垢, 用左純水噴霧可以同時清潔皮膚表面, 有助避免暗粒滋長....當然平時都一定要注重做深層清潔和勤力做補水 mask 啦...試試, 希望呢個方法可以幫到你啦 !


大頭蝦 & 小白兔
Aiya , I always 十分用力用吸油紙, as I thought it would take out more oil, I only knew that I shouldn't use 吸油紙 all the time, as the more you use, the more 面油 will come. That's why I tried to use less but more 力用 lor. :-(


男爵府

積分: 9540


6210#
發表於 05-5-13 10:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly.b.b. 寫道:
各位靚女
有無用過clinique眼霜?我個friend話'正'喎!一瓶補水,再搽另一瓶去紋好好喎!試過未?


kelly.b.b.
I did use Clinique's Moisture Surge Eye Gel, it's really 補水 but haven't tried the 去紋 ne. Also the Moisture Surge for face is very good too, good moisturising mask.


大宅

積分: 3590


6211#
發表於 05-5-13 10:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:

隻蘆薈cleansing gel唔錯bor,我用5蚊分量濕小小水搓暈全面1分鐘沖乾淨,啱唔啱呀?&日頭用cutmilk,係咪夜晚用佢再用cleansing milk清潔就夠,唔駛用cleansing oil呀?

貨裝幾$幾多ml架?thanks!


大宅

積分: 2264


6212#
發表於 05-5-13 10:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

報下料先!!

ORBIS

lip stick 8510 HK$79
Cleansing liquid $159 forget how much ml !

個sales 比左1隻foam 狀我試 for cleaning,收毛孔 !
ok la !

then I tell the sales I see their website already and she said me any comments !!!

I said lip stick is cheap and better she give me some sample to try !!!

Then she give me 1. cleaning liquid & 2. Peel off 狀的for Brightening

昨晚我試左cleaning liquid is OK ,好乾淨!!


伯爵府

積分: 15709


6213#
發表於 05-5-13 10:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

你咁快手去了ORBIS! 你有無買野?

cleaning liquid 係佢地皇牌!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6214#
發表於 05-5-13 11:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Good Morning Vivienmak

Are you OK ?? 點呀? 你隻大眼睛??
休息下la! 好似仔仔話,連續幾日假,正呀 !!

昨晚 I try after I use the cleaning liquid then use 那支buy from "mannings" 落妝液 testing 下,都好乾淨!!

我沒有買野,因太趕要去接仔放學 !
Their promotion 買滿300元,可儲分換coupon but I don't think is attractive !!!

我想緊buy "orbis" eye gel or "isqueen" eye cream ??


?-(
Do you have any suggestion ?? ?-( ?-(


複式洋房

積分: 115


6215#
發表於 05-5-13 11:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔

我bank in 左比你等1,400.00 pls check!!!
tks!!!


複式洋房

積分: 115


6216#
發表於 05-5-13 11:09 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kelly.b.b

我都用緊Clinique's Repairing wear個條line Eye Gel ,
都好夠潤, 唔錯架!!


伯爵府

積分: 15709


6217#
發表於 05-5-13 11:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

我隻眼無噚日咁腫lu, 無再流眼水, 但仲係大細超, 本來都可以返工的, 但既然醫生都比sick leave我, 唔好side醫生的心機(蛇多日啦 )

我星期日會一家去長隆夜間動物園呀, 七點要去到tst上車, 有d後悔唔住長隆, 我報果團係住廣州的, 要搭45分鐘車先到, 我驚兩個女頂唔順呀(我自己都未必頂得住呀!)
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6218#
發表於 05-5-13 11:27 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

Nice holiday !!我已去過"長隆夜間動物園" 2 times!
Join tour 的! The first time join "Hong Txi"",住"長隆",very nice, luckily 我們3人住大房,有balcony,洗手間very big 有bath 有shower,my son like very much, breakfast in the hotel,choose a table 望住隻老虎(真的)!不緊要,45 mins 你兩個女在車中可以play 又可以sleep !!!
I remember this year Chinese New year I went to China 7am in TST,點完名叫我們去Macdonald breakfast,1open door,all the people rush in the shop !!!最攪笑d人rush in then 霸抬、爭排隊買food
仲緊張過返工!
排隊買around 10 mins and finish around 10 mins !!!


伯爵府

積分: 15709


6219#
發表於 05-5-13 11:32 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

係玩完咗長隆再搭45mins到廣州先有得sleep呀, 夜mama真係唔知頂唔頂得住 我會發皮四
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6220#
發表於 05-5-13 11:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

the second time I went "長隆" also 45 mins to hotel ,都OK !!廣州D hotel 都好靚!! :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo