野蠻仔 寫道:
黑GG:
ok~
我晚上程序就係用IPSA化妝水抺--玫瑰花水噴--Q10--
--眼精華--貴妃去紋搽頸--IPSA緊膚面霜--眼霜--ipsa水
源素--SQ兩滴,
你買左signs solution後就要跟足說明書指示去做了,我想你開始之前影一張全面的相,28日後再影一張做一個對比.
大頭蝦 寫道:
vivienmak >> 我以前都係勁出面油, 後來在雜誌度學左一個方法, 試用左一排真係 work, 你不妨試試....
出到街發現有面油時 :
step 1 ~ 用面油紙輕輕靜靜雞吸走 D 油 (切忌用力)
step 2 ~ 用純水噴霧 (eg. Evian), 等 D 水在面上停留一陣, 再用 tissue 輕輕吸走多餘的
step 3 ~ 印上控油蜜粉
step 4 ~ 搞掂
PS : 用純水噴霧係重點, 佢可以即時平衡到皮膚的分泌和有助紓緩因日晒導致的發紅現象, 而且因為空氣十分多塵垢, 用左純水噴霧可以同時清潔皮膚表面, 有助避免暗粒滋長....當然平時都一定要注重做深層清潔和勤力做補水 mask 啦...試試, 希望呢個方法可以幫到你啦 !
, I always 十分用力用吸油紙, as I thought it would take out more oil,
排隊買around 10 mins and finish around 10 mins !!!