美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15709


6221#
發表於 05-5-13 12:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

幾點去到hotel? 一定 死我啦!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6222#
發表於 05-5-13 13:26 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

forget what time la !! But 吾緊要la !去玩係咁ka la !
每次去玩,我only 問我老公去玩幾多日?其他物都吾理!老公& my son 問行程etc... I will answer "問領隊la""
我吾想用腦!!
Let my brain & my skin take rest!!!


男爵府

積分: 9540


6223#
發表於 05-5-13 13:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

Have a good trip in 長隆 and hope your eye will recover soon enough to take some pretty photos with your girls.

Have fun.


伯爵府

積分: 15709


6224#
發表於 05-5-13 16:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我忍唔住去買了la prairie的mini set ($850)
- foam cleanser (50ml)
- cellular refining lotion (60ml)
- Cellular eye contour cream (15ml)
- cellular hydrating serum (10ml)
- cellular time release moisturizer (7ml)
- cellular night repair cream (5ml)

仲送了一個防晒sample比我tim!
又洗$~~~ ^^"

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6225#
發表於 05-5-13 16:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

Wah ! 你簡直係""快槍手"""

洗完$$$,係米隻眼立刻好番曬,人都精神d ,靚曬呢!!


伯爵府

積分: 15709


6226#
發表於 05-5-13 16:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

點夠你快! 我都未去ORBIS
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2602


6227#
發表於 05-5-13 17:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy : ORBIS 係邊架?
http://tickers.baby-gaga.com/t/squsqucvi20051206_8_My+child+is+Man+Hei.png


大宅

積分: 2264


6228#
發表於 05-5-13 17:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Causeway Bay Times Square

好似2樓,隔離 new open "Red Dragon" 原來是 Vivien Tam(Mak) "sport line""


伯爵府

積分: 15709


6229#
發表於 05-5-13 17:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我遲早開間vivienmak賺晒你地d錢!

係呢, 有無人去過仙姐間shop? 我好日都唔去kwan chung ga!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1798


6230#
發表於 05-5-13 18:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak 寫道:
我遲早開間vivienmak賺晒你地d錢!

係呢, 有無人去過仙姐間shop? 我好日都唔去kwan chung ga!


I went with my friend yesterday.


男爵府

積分: 6770


6231#
發表於 05-5-14 01:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
好彩我成日叫大腦咪分泌咁多油唧...

2hmama:
咁你用洗面gel啦,調節返鼻頭既油.

冬菇頭:
係搽左眼霜先再搽面霜呀冇錯呀.

IPSA化妝水抺--玫瑰花水噴--Q10--
--眼精華--貴妃去紋搽頸--IPSA緊膚面霜--
眼霜--ipsa水源素--SQ兩滴.

因為我個面霜係半乳體狀,所以唔會影響眼霜
吸收架.我搽完一元份量Q10同一毫份量眼精華既
時候因為塊面已經係好濕要等佢地一陣再按下吸收,
所以趁呢個時間就搽頸,搽完頸再搽混d Q10就岩岩
好搽面霜,因為面霜狀同Q10一樣都係稀巴巴的我又搽
一個五元咁多所以又搞到好濕,呢個時候最好搽一毫份
量眼霜,搽完塊面都仲係濕的,就加埋水源素溝埋佢搽
混,等一陣間就左右滴兩滴SQ再連埋d濕潤搽混兩邊順手
揩埋額頭同下巴,其實塊面仲係好濕潤的,果種滑就係好
似鋼琴搽左少少油咁既感覺,好豐潤同埋嫩滑但結實,
但過五至十分鐘後就會吸收好多同埋好似打左層"立"咁
咁平滑了.

kammyman:
咪又係1000ml$250咯,
gel唔加水就泵兩下用多d,想唔太強就加水,
想勁乾淨就唔好加水.
如果你日抖用cutmilk,最好先用oil洗,
如果cutmilk你只係搽好薄又冇化妝,
先用milk清潔再gel,因為milk可以洗輕量油
溶性的cutmilk,而gel就可以最後同你連油帶
污一次過洗晒啦.

黑GG:
唔該晒~


:-| 好憎卓悅d人呀,我指d客,好冇禮貌次次睇親sample
都"尖"埋黎,人地唔睇佢都唔睇
vivien我今日都買左eye mask果d乾paper,$3包20對
呀!!

[size=xx-large]vivienmak
呢個名好呀好名牌 不如你都搵野賣下啦
不如賣袋啦~同viviennewestwood死過
或者學viviennetam設計靚衫跟住判比人上門度身
kakaka...好呀!!


複式洋房

積分: 421


6232#
發表於 05-5-14 01:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

貴妃去頸紋支野,我向美孚屈人寺見到特價$250.


大宅

積分: 3212


6233#
發表於 05-5-14 01:25 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy:
ORBIS d價錢好抵好吸引wor~~~~星期日走去睇下先~

vivienmak:
哈........如果你真係開間"vivienmak"我第一個去幫襯~記得俾discount~

頭先arm arm full左個fd俾我塊mask,好正~~~d汁多到跌瀉哂,個名堂係"熊果美白保濕mask",不過冇印到logo,唔知係咩牌子,淨係知道佢o係彩豐行拎ga,好舒服呀~!!

rennielo 寫道:
貴妃去紋搽頸
美孚屈人寺$250

即係平定貴呀?我今朝發現自己條頸有一條好深gae紋呀..... :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6770


6234#
發表於 05-5-14 01:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
彩豐行冇熊果美白保濕mask呢個名既mask架喎~
全部mask袋都係印名的,牌子有joseristine,mayblesally,
jimmbenny,ki,C.L,beauty life.


大宅

積分: 3212


6235#
發表於 05-5-14 02:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
係咩?咁等我問清楚佢o係邊樹買先~好舒服呀,用完後滑左dd,同埋白少少.
ORBIS同埋pola防曬,邊隻好d呀?


男爵府

積分: 6770


6236#
發表於 05-5-14 02:52 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
差唔多,你去試下咪知咯~


大宅

積分: 3212


6237#
發表於 05-5-14 02:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
咁樣價錢方面呢?你知唔知呀??我表妹話想買防曬,佢用過rmk覺得幾好,但係$210貴左d,我覺得pola唔錯,但係orbis係新牌子又想試下........
我之前咪講過下regene防曬好抵用gae~我而家唔敢再用,因為我發覺用左d面油出得好快&好勁~!!!我表妹仲話佢用後出左好多油脂粒~!!!! 所以而家都淨係用pola同埋rmk.


複式洋房

積分: 421


6238#
發表於 05-5-14 09:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,
貴妃宜家做緊promote,去頸紋支野原價$380.

本草黑頭酒米露
早排有媽咪想試呢支野,我琴日幫個fd買貴妃時,叫個
sale送多個黑頭酒米露sample俾我.呢位媽咪pm個
地址俾我呀,我寄俾你~


大宅

積分: 2182


6239#
發表於 05-5-14 10:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

summer 到, 你地會唔會搽 body 防晒 ? 邊隻好用, 要平 d 呀, 因為搽手腳要用好多, 所以要平平地 !


大宅

積分: 2231


6240#
發表於 05-5-14 10:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, rennielo,
Long time no see, where have you been ???
美孚屈人寺 cheaper than normal counter ??? only $250 ???

rennielo 寫道:
貴妃宜家做緊promote,去頸紋支野原價$380.
貴妃去頸紋支野,我向美孚屈人寺見到特價$250

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo