美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2755


6241#
發表於 05-5-14 10:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

:-( :-( 你唔記得左我ar???

野蠻仔 寫道:

iris_yu_him:
今晚再慢慢傾,我要offline啦
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 2231


6242#
發表於 05-5-14 11:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 ,
好呀 ! 咁我Try洗面gel啦 ! 請問幾時會有呀? 麻煩哂 !
我都想再要Q10喎...


野蠻仔 寫道:
2hmama:
咁你用洗面gel啦,調節返鼻頭既油.


男爵府

積分: 7342


6243#
發表於 05-5-14 11:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我想請問一下呢, 我好鬼憎晚晚臨訓前都搞到塊面 "CHEE" 立立, "立" "立" "令" 敢上床, 真係好乞我憎...其實係我塗護品的程序做錯左呀 ?? 定係個個女人都係敢既呢 ?? 定係我用的護膚品 D 牌唔可以 / 唔應該溝埋一齊用呢 ?? 若果 D 野唔岩我用, 有沒有好的提議 ?? 我臨訓前的護膚程序如下, 麻煩請大家幫我看看分析一下, (我的皮膚係底層勁勁缺水, 若不好好打理, 就會勁出面油同粒粒, 若勤力做保養, 就唔會出粒粒和油的....我鼻上和額頭的毛孔因細個時出得好多粒粒而導致到 D 毛孔好粗大, 而兩邊面有好多雀斑..THX..

落粧 (Shu Uemura 卸粧油) ~ 洗面 (Kose 潔面) ~ 爽護水 (Kose 雪肌精水) ~ 神仙水 (SkII) ~ Eye Gel (Glycel) ~ 去黑眼圈 Eye Gel (DHC) ~ Collagen Gel (From Swiss) ~ Sign Treatment (SKII) ~ 乳液 (Laneige Water Bank) ~ 美白 (Laneige Star White Spot) ~ 晚霜 (Glycel) ~ 最後黎番個 Laneige 的 Water Sleeping Pack

THX a lot !!

定係每塗完一樣野都要按下 D 皮膚先吸收到 ?? 還是要每塗完一樣野都要隔一陣先可以再塗第二樣野架呢 ??
?-(



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 1798


6244#
發表於 05-5-14 13:25 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

各位用緊貴妃既靚女:

上網淨係見到中文名稱,冇英文名喎。請問有冇人知道去頸紋果支既中文名呀????


rennielo 寫道:
小白兔,
貴妃宜家做緊promote,去頸紋支野原價$380.


伯爵府

積分: 15709


6245#
發表於 05-5-14 17:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

嘩! 你用咁多分量ga, 我用你一半都無呀, 唔怪得你咁快用完d野啦! 搽得多=/=實吸收晒bor!

我今日都係sasa買了eye paper mask, $20/10對咋 :-( 不過有牌子的 ella bache & 一把掃~
我未用d paper mask因為隻眼啱啱好, 下星期會試下!
cleansing gel係for混合性皮膚定油性皮膚? 係唔係有泡?

我細老兩公婆啱啱去完日本, 佢地見唔到DHC的shop, 係7-11買了cleansing oil比我, 細細支幾cute, 70ml/1155日圓(連稅)=$8x, 香港200ml/$230 = 差唔多, 係日本買無著數bor!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


複式洋房

積分: 421


6246#
發表於 05-5-14 19:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama,
呢排部電腦成日hang機,所以冇心情上網.宜家要開"行"部
冷氣部電腦先正常番d...
我唔知其他counter有冇discount呀.美孚屈人寺唔知幾時
開始賣貴妃(上個月都未有),不過佢係暫時性質.個度寫貴
妃七折,本草八折.而去頸紋就$250.

冬菇頭,
貴妃速效補濕美白抗皺精華素
whitening moisturising and anti wrinkle serum


男爵府

積分: 8463


6247#
發表於 05-5-14 19:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

rennielo ,
妳講o個位媽咪應該係我o牙!妳真好人, o吾該o西麻煩o西!
pls check pm.
另外妳話貴妃宜家做緊promote, 係o米美孚x人寺only, 其他地區有無o牙???

[quote]
rennielo 寫道:
小白兔,
貴妃宜家做緊promote,去頸紋支野原價$380.

本草黑頭酒米露
早排有媽咪想試呢支野,我琴日幫個fd買貴妃時,叫個
sale送多個黑頭酒米露sample俾我.呢位媽咪pm個
地址俾我呀,我寄俾你


大宅

積分: 2264


6248#
發表於 05-5-14 20:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

small22

All "貴妃"" product 30% off
I went to Central yesterday !!


大宅

積分: 2264


6249#
發表於 05-5-14 20:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦

Are you sure ? You use so much before sleep ?
How long to finish all the step ? ?-( ?-(

I think too much !!

The procedure may be :

1. Appentise
2. Main Course
3. Coffee of Tea
4. Dessert

OK !!


大宅

積分: 1798


6250#
發表於 05-5-14 23:34 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

rennielo:
Thanks.

Small22:
我今日去銅鑼灣渣甸坊果間屈人寺問她們有否貴妃賣,佢地話貴妃係流動的, 上星期仲係到做promotion, 今個星期已經冇啦。 不過,果姐姐好好,比個customer service 電話我,叫我打去check下邊間及幾時有做promotion.

naughtyboy 寫道:
small22

All "貴妃"" product 30% off
I went to Central yesterday !!


男爵府

積分: 8463


6251#
發表於 05-5-15 00:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 :
妳check左邊間有做promotion 味o牙? 知道再話我知o拉!
thanks

冬菇頭 寫道:
Small22:
我今日去銅鑼灣渣甸坊果間屈人寺問她們有否貴妃賣,佢地話貴妃係流動的, 上星期仲係到做promotion, 今個星期已經冇啦。 不過,果姐姐好好,比個customer service 電話我,叫我打去check下邊間及幾時有做promotion.

[quote]
naughtyboy 寫道:
small22

All "貴妃"" product 30% off
I went to Central yesterday !!
[/quote]


男爵府

積分: 6770


6252#
發表於 05-5-15 00:34 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama:
洗面gel ok~Q10要等兩個月左右先有.

大頭蝦:
嘩............你個大頭蝦真係搽好多野喎...唔怪得你立痴痴啦,
你第二日訓醒摸搽下塊面係油淋淋丫定正常架?如果係油淋淋令立立
就用錯同埋太多,如果係正常柔軟潤澤即係水份同油份岩岩好.

落粧 (Shu Uemura 卸粧油) ~
洗面 (Kose 潔面) ~
爽護水 (Kose 雪肌精水) ~
神仙水 (SkII) ~ @呢個係精華素來架喎@
Eye Gel (Glycel) ~ @點解搽兩隻eye gel??@
去黑眼圈 Eye Gel (DHC) ~
Collagen Gel (From Swiss) ~ @係咪精華素來架??@
Sign Treatment (SKII) ~ @呢個係精華素來架喎@
乳液 (Laneige Water Bank) ~ @呢個唔係乳液係精華素來架喎老友@
美白 (Laneige Star White Spot) ~@唔好意思呢個都係精華素來架喎@
晚霜 (Glycel) ~@質地係咪豐潤架??@
最後黎番個 Laneige 的 Water Sleeping Pack
@你都幾多餘架喎,呢盒野會令毛孔粗大同埋唔岩你年紀
用,你咁會出暗粒同黑頭的停用啦!!@

次序應該更正
1.落粧 (Shu Uemura 卸粧油) ~
2.洗面 (Kose 潔面) ~
3.爽護水 (Kose 雪肌精水) ~
4.神仙水 (SkII) ~
5.Eye Gel (Glycel)/Eye Gel (DHC) ~
6.Collagen Gel(From Swiss)/Laneige Water Bank/Laneige Star White
Spot/Sign Treatment (SKII)
7.晚霜 (Glycel) ~

Sign Treatment最少一定要連續用28日的,所以你用緊
時就唔好斷一係先停用用埋你其他精華素先,Laneige Water Bank係水份精華來的,而Star White Spot係美
白的精華,一係要水一係要白唔好貪心,另外你晚霜唔知你
用咩type,如果又係美白咁你支LaneigeStar White根本係
多餘,仲有Sign Treatment含大量酵素,你睇清楚有d成份
係唔能夠同酵素撞埋的唔係會發黑同甩皮.

vivienmak:
係呀搽得多唔等如吸收晒仲會生油脂粒添,不過如果
係水性用品就唔怕多,同埋訓覺會有損耗架麻,枕頭同埋
冷氣都損耗唔少,如果訓醒係柔軟潤澤的就係OK,如果
係令立立好油的就係搽太多同埋搽錯用品了,有時要計返
個水份同埋油份比例,比如搽十支都係少水多油既咁始終
搽幾多都係唔夠水了,因為皮膚有好多種其實點止中乾油
敏感呢d,冇一隻cream能夠完全去配合到一種皮膚的,所
以點解乾性的人用乾性的用品都仲係話好乾,所以就要自
己去配置,每個人同埋天氣每日既狀態都會有少少唔同,
幾時加多d水份,幾時加多d油份,搽重d或者輕d,都係要靠
自己對自己了解同埋經驗了.


複式洋房

積分: 138


6253#
發表於 05-5-15 00:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔
咁你有話我知啦喎
我仲想要漂白粉呀
你有無一包包可以買呀
我依家塊面少返d粒粒啦
但好多印呀 :-(


男爵府

積分: 6770


6254#
發表於 05-5-15 00:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

mingching:
係咪冇用DHC cleaning oil啦?
你包粉用晒啦????你d吞吐量都幾大架喎....
我都係架我身同頸手同腳都要敷所以不能
share比你呀,而家暫時買唔到啦你可以去
d連鎖化妝店睇下有冇日本白碧粉,一排三包的,
呢隻係軟性糊粉,價錢大約廿幾一排,都係慳白的!!

@@"...唉好攰呀今日去沙灘玩到創晒,你地呢幾日
有咩玩呀?


大宅

積分: 1798


6255#
發表於 05-5-15 01:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:
嘩,你每次解釋都好詳盡,佩服、佩服。


small22:
我仲未打電話,知道後話你知。


男爵府

積分: 6770


6256#
發表於 05-5-15 01:07 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭:
老公尋晚先話我老土,好賤呀佢計住我話我幾點
入房同佢講野,講左成個鐘都未收口去沖涼話我煩,
跟住又學我口形扮我 :tongue:
佢話要開個topic係呢度問d人d老婆有冇咁煩死唔
斷氣


大宅

積分: 1798


6257#
發表於 05-5-15 01:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:
你老公幾好呀,好有情趣tim。


複式洋房

積分: 138


6258#
發表於 05-5-15 01:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
mingching:
係咪冇用DHC cleaning oil啦?
你包粉用晒啦????你d吞吐量都幾大架喎....
我都係架我身同頸手同腳都要敷所以不能
share比你呀,而家暫時買唔到啦你可以去
d連鎖化妝店睇下有冇日本白碧粉,一排三包的,
呢隻係軟性糊粉,價錢大約廿幾一排,都係慳白的!!

@@"...唉好攰呀今日去沙灘玩到創晒,你地呢幾日
有咩玩呀?


我無用過dhc cleaning oil呀
只係用返之前買果支eversoft牛油果洗面

我無用過漂白粉呀
你都無俾過我
你唔記得左呢?.........

咁我去睇下有無啦
但你隻漂白粉全名叫乜名


男爵府

積分: 6770


6259#
發表於 05-5-15 13:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

mingching:
叫白碧宮廷美顏粉salon裝街冇得買架,同一牌子膜粉就
可以去連鎖美容店買到一排三包用咁解,你一講日本白碧
d姐姐就知架啦,好似得雅施同埋天使先有.

你又話用住你朋友果支洗面油既?
我唔記得冇比過漂白粉你呀,而家冇得同你地買呢個
粉因為呢個粉伶伶丁丁係一個牌子,同埋唔知你地幾時
要多要少,所以我都係自己買來用時share比你地的,暫時
我未得閒買所以你買散裝膜粉用住先.


男爵府

積分: 6770


6260#
發表於 05-5-15 20:00 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我今日線左面啦~勁痛呀 :-(
仲有DD毛唔係咁乾淨,要$100~
老公係門口等我,佢話我又搞新野,
遲D洗埋腸我話我正打算試下 :lol:
最搞笑係去百佳買野,全港最長衛生巾
做緊$6.4一包4塊,咁我就拎左8包放上車,
老公話"嘩~買咁多公仔麵"
佢知道後話買咁長做咩 大綿胎 :tongue:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo