沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!冬菇頭 寫道:
Small22:
我今日去銅鑼灣渣甸坊果間屈人寺問她們有否貴妃賣,佢地話貴妃係流動的, 上星期仲係到做promotion, 今個星期已經冇啦。 不過,果姐姐好好,比個customer service 電話我,叫我打去check下邊間及幾時有做promotion.
[quote]
naughtyboy 寫道:
small22
All "貴妃"" product 30% off
I went to Central yesterday !!
野蠻仔 寫道:
mingching:
係咪冇用DHC cleaning oil啦?
你包粉用晒啦????你d吞吐量都幾大架喎....
我都係架我身同頸手同腳都要敷所以不能
share比你呀,而家暫時買唔到啦你可以去
d連鎖化妝店睇下有冇日本白碧粉,一排三包的,
呢隻係軟性糊粉,價錢大約廿幾一排,都係慳白的!!
@@"...唉好攰呀今日去沙灘玩到創晒,你地呢幾日
有咩玩呀?