美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7342


6261#
發表於 05-5-15 21:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 >> 呢 D procedures 係 Glycel 果個女仔幫我排架, 因為我面上多問題, 其實仲有一支 pore refining 我沒有寫落去, 因為我只有日頭才用 pore refining..我塊面有好多雀斑, 所以要用 Laneige star white spot, 我只塗在雀斑位, 沒有全面塗, 而 water bank 係 Laneige 果個女仔教我當乳液來用的, 點解 water sleeping pack 會令毛孔粗大和出黑頭既 ?? 唔係補水架咩 ? 敢我係咪 keep 住連續用 28 日 sign treatment 先好停黎用第二 D 呀 ? 我應該點 ? 唔該晒你呀 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 3212


6262#
發表於 05-5-16 02:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔寫:"最後黎番個 Laneige 的 Water Sleeping Pack
@你都幾多餘架喎,呢盒野會令毛孔粗大"

c啦~~~~乜原來會令毛孔粗大ga咩??好彩我用左一盒咁大把姐~原本仲有一兩先用完,而家見你咁講唔用lu.......

大頭蝦:
嘩~~~~你都真係幾大頭蝦wor~擺咁多精華素上面都有gae??你真係搽得太多野咯,唔怪之得你話笠啦~


男爵府

積分: 6770


6263#
發表於 05-5-16 03:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦:
佢都傻傻地既,可能你話佢知你有咁多用品佢局住同你
排啦,因為佢冇理由叫你唔好用乜同話你多餘架麻.
我都試過用water bank諗住當乳液來用,但始終精華
就係精華,冇乳液既脂質去保存冇得當的,搽極都係唔夠
水份,夠你就唔洗搽咁多層啦,點解 water sleeping pack
會令毛孔粗大和出黑頭呀...?你試下用同唔用一段時間咪
知分別咯,因為凡sleeping pack意思同mask一樣令皮膚
溫度上升,而本身你個底已經千層糕咁多浸又水又油又營養,
再加一個水份的半固體gel mask住,令汗水同油份分泌,訓
覺時候我地身體的溫度會上升至發熱的,所以你每晚其實係
度焗黑頭咯,有d人會對sleeping pack敏感的,會覺得痕都
有架.
你淨係搽sign treatment 做精華素步驟乜都夠啦,佢全能
架麻,同埋你撞到七彩會影響佢既運作架,佢係用酵素配合28
日更新期去令壞細胞脫落同埋修補,所以你可以隔幾個月
就連續一個月咁用佢其實係最好,一來怕習慣左,二來你都
聽過佢既酵素用得耐會令皮膚薄架啦,真定假就唔知啦.


男爵府

積分: 6770


6264#
發表於 05-5-16 04:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

http://www.pola.co.jp/beauty/news/backnumber/2002/n200208/aug2_3.html

介紹光纖粉呀呢個網



藍芽底霜


男爵府

積分: 6770


6265#
發表於 05-5-16 06:12 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

有買野未入錢好入錢啦~


男爵府

積分: 5300


6266#
發表於 05-5-16 13:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

我上星期去了上海3天, 發現唔化妝就唔見得人, 我想做到皮膚膚色白D, 毛孔細D. 你見過我啦, 有冇介紹呀? 另外, 皮膚水油十分失常, 是否搽多D保濕? 介紹D比我呀? 謝謝.


大宅

積分: 1798


6267#
發表於 05-5-16 13:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

small22:
剛剛打去屈人寺check,原來貴妃係美孚個promotion琴日做完,我要明日打去貴妃到才check幾時再有promotion. 再通知。

野蠻仔:
黑GG入了1,400是包括(佢既signs treatment及我既彩光gel)
野蠻仔 寫道:
有買野未入錢好入錢啦~


民房

積分: 2


6268#
發表於 05-5-16 15:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

請問你喺邊度線面? 可否pm資料到我?
謝!


大宅

積分: 3319


6269#
發表於 05-5-16 19:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔.....我 SAT 冇時間去利時,BUT SUN 就有去lor,
is 3/f no#324 呀!!
Namaste


男爵府

積分: 6770


6270#
發表於 05-5-16 21:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

通告
----
黑GG set polx下星期一先有呀,冬菇頭你等唔等埋
一起呀?
冬菇頭,iris_yu_him就隨時可拎,mingching,littlelamb
既防晒同埋2hmama,ShanShan都要下星期一先有得拎.

Sams:
你指想化妝呀?如果你有時間星期一出埋來我用光纖粉
同你化你睇下鐘唔鐘意個效果,拎埋你支防晒出來我教
你唔搽粉點整到冇毛孔啦.


男爵府

積分: 5300


6271#
發表於 05-5-16 22:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

Not 化妝. I mean skin care.

Moreover, I tried 'whitening powder' just now. I found it very good and become more white immediately after use. What is the price for this product and how to use is the most efficient way?


複式洋房

積分: 138


6272#
發表於 05-5-16 23:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔

我今日去左睇漂白粉
佢有一樽喎
但要$310
佢話可以做到75次
但我又唔肯定係唔係
我無買到


男爵府

積分: 8463


6273#
發表於 05-5-16 23:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 :
o吾該o西, check倒再通知o拉!
[quote]
冬菇頭 寫道:
small22:
剛剛打去屈人寺check,原來貴妃係美孚個promotion琴日做完,我要明日打去貴妃到才check幾時再有promotion. 再通知。


大宅

積分: 3212


6274#
發表於 05-5-17 02:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD:
324就係樓梯口o個間啊~

喱兩日有d唔開心啊.........sat返工撞返以前一個好鍾意好鍾意好鍾意gae xbf,佢拖住個
xgf,(個女仔係佢同我拍拖前一齊過,我地分手後,佢兩個復合)今日同fd通電話知道佢結左婚半年~~~~ :-( 我係咪好傻呀........??? :cry:


男爵府

積分: 6770


6275#
發表於 05-5-17 02:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

嘩....今日執左好多舊野出來,原來以前買埋好多
少女,開心,青春,姊妹仲有勁多<<yes>>,
洗唔少錢自修..:lol: 幾勤力~

Sams:
你同個仔剷光頭唔怕容易整親?
我今日同個仔剪到一忽忽 :cry:
漂白粉可以敷埋身架,美容院全身漂白就係
用呢個粉做架喇,最白就係直接開成槳敷,
另外你可以溝軟模,不乾性mask,按摩膏咁
用,每一次份量唔好少過一茶匙唔好多過一
湯匙,時間唔好超過30分鐘.開槳敷用完最好
做返個paper mask補充水份$70咪你果包
咁多咯,用到一至兩個月啦.

mingching:
唔洗買咁多~你買一排三包果隻咪得咯~
我都唔肯定你見到果盒係咪呀

小白兔:
let it be啦~ 有冇聽過草蜢首"對一個人愛錯"?

或者一生太漫長 才令我的痴心痴到這麼樣
甜蜜開心的挽手 直到一天笑著離場 誰不想

或者失戀太善長 明白每次艱苦經過同一樣
還未醫得好創傷 便要天天過活如常 沒妄想

為什麼 沒什麼 只因每次付出比得到更加多
恨什麼 沒什麼 只不過一個人對一個人愛錯

怎麼失戀我善長 何謂痛的酸的感覺能想像
留在當天的震央 讓痛苦的快樂延長是我想

離合聚散 這世界每天都發生
而唯獨我 每次也這麼的冷感
若你已經 聽過太多這種怨歌
但願不必要像我認真


大宅

積分: 3212


6276#
發表於 05-5-17 03:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
好多謝你開解我呀~喱首歌好好聽,我gae winamp都有喱首歌.
我覺得人同人之間真係好奇怪,其實我同佢只不過係拍左個零月拖咁大把,但唔知點解好鍾意好鍾意喱個人,我對佢係一見鍾情,佢影相唔多上鏡,真人好好多.我以前係一個wet妹,好鍾意去蒲,都冇咩邊個男人可以綁得住我,惟獨係佢一個,令我乖乖地留o係屋企,又努力搵工做野(我以前成日掛住玩,冇份工做得耐)同佢一齊時雖然好似冇左自己,但係我唔介意,仲好開心tim,仲諗過同佢結婚ga,但好可惜我根本就唔係佢心目中想要o個種斯斯文文gae女仔,佢o個陣gae決定真係令到我好傷心........
我而家覺得唔開心,可能係見到身邊愈來愈多朋友結婚,但自己仍然係一個人帶住個囡......... :-( 一個月前,我同honey提出分開下先........ :cry:


男爵府

積分: 6770


6277#
發表於 05-5-17 03:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

你做緊乜


大宅

積分: 3212


6278#
發表於 05-5-17 03:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
聽歌,上網,搽指甲油


男爵府

積分: 6770


6279#
發表於 05-5-17 04:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
每個人心中都有一個最愛,未必係自己老公或者
拍緊拖果個,聽你咁講一講搞到我都諗返以前既
男仔,逐個去諗,我一直以為我最愛果個一定係拍
左拖三年果個,但係原來佢已經係可有可無啦,反而
我個腦間唔中成日諗起以前某一個好愛我但我完全
唔愛既男朋友既朋友,呢個男仔做消防員的,唔知點解
我同佢一起就好開心,佢好鐘意撩我玩,果時個個星期
我地都會出來飲野或者唱K的,有一年男朋友生日大家
都飲好多酒去消防員屋企訓,男朋友醉到死晒,消防員係
廁所,我本來打算入去沖涼,點知我見到佢就問佢我可唔
可以攬住佢,佢攬住我一陣,跟住我唔夠喉再強咀左佢一
輪,KAKAKA唔知咩風我會咁問佢同咁大膽敢搞佢
我都無咩遺憾啦~
我指既最愛係一個人既無論內外所有都係自己最鐘意
的,佢都有晒所有條件,不過都係啦情人眼裡出西施,
唔知你個FD係咪同佢同一隊呢haha..我都唔記得佢
邊間,好似黃大仙消防局.


咦~~我岩岩搽完等乾喎


大宅

積分: 3212


6280#
發表於 05-5-17 05:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
嘩~!!!你都好狼wor~~~!!!仲要係bf個fd.......不過我都試過...... 但係我冇你咁狼c~~kakaka!!都係o係個fd屋企,我bf o係房sleeping,我地兩個o係廳度攬住左,佢錫左我個咀一啖~~ 喱件都係好野來ga~!!成個郭富城咁,仲係高大版,有錢仔~kakakakaka~!!!
我一直都認為我最愛ge係拍拖3年半o個個,但聽你咁講完,我對自己過往ge最愛都有d混亂....... 我好易鍾意人ga,拍過好多次拖,每一個我都係真心咁滯,有好多個都好深刻wor~到底邊個先最得我歡心呢~?? 似乎都仍然係3年半o個個.雖然佢外表唔係我咁多男友中最頂級o個個,但都算唔錯,(同我幾似樣ga)但係人品同埋職業方面都係我想要o個隻,最重要係錫到我lung~
我都想早d訓,不過喱幾晚失眠,好慘呀~橫掂都o係張床度look,不如上下網好過啦,上到倦哂先至訓囉~

嘻.......我o個d乾哂lu~~
你又咁夜ge??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo