立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12326
水晶宮
積分: 74100
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 09:48 發表 hi,你地好!我好少上大埔區哩個度,我之前好耐果時黎講吹左一陣水,我想你地都唔記得我,今次我又走返入黎同你地傾 你地小朋友暑假會有咩比佢讀 ...
原帖由 fw5775 於 09-6-11 09:53 發表 hi... 你上過黎ka啦.. 真係唔記得tim
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 10:05 發表 上過n年前,不過就好少講野 因為d囝囡係晒沙田,只係星期五六日先係大埔,所以都好似冇咩留意e度咁囉
原帖由 fw5775 於 09-6-11 10:20 發表 e到曾幾何時都好多人, e家各有各忙, d人都唔得閒上黎啦~ 你得閒可以上黎傾吓計呀..
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 10:43 發表 好呀! 你屋企有幾多個細路??
原帖由 fw5775 於 09-6-11 10:57 發表 1個女...
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 11:12 發表 佢幾大架?讀緊邊間學校! 我係一個緊張大師,我個囡依嫁讀緊K1,不過我已經諗緊佢小學同中學既路la.
原帖由 fw5775 於 09-6-11 11:20 發表 e家4.5歲..... 係禮賢讀k2.. 禁你小朋友係邊到讀, 都可以諗吓小學同中學既, 不過又唔好太緊張
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 11:26 發表 你同我個囡差唔多大喎,不過佢就讀K1佢係0502出世,依嫁係我ma度讀緊大圍孫方中幼稚園,會係幾年讀小一返大埔讀,不過暫時唔會考慮孫小住囉
原帖由 fw5775 於 09-6-11 11:41 發表 點解唔諗返沙田網既, 我個人覺得st比tp既網好好多
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 12:17 發表 我係住大埔,我娘先係沙田度住,咁細路此終都要返黎大埔住咁未係大埔囉.其實我都想係沙田,不過隻佬點都唔想離開大埔(為左佢個娘)區
珍珠宮
積分: 41784
原帖由 fw5775 於 09-6-11 12:28 發表 你個case同我一樣....
原帖由 maggielau0705 於 09-6-11 13:57 發表 停課啦~你點安排晴晴呀~
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 14:30 發表 點一樣法?
原帖由 fw5775 於 09-6-11 14:33 發表 婆婆住st 麻麻住tp
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 15:41 發表 真係一樣, 咁你同99住架?小朋友邊個湊?你婆婆住邊?我媽住大圍顯徑村
原帖由 fw5775 於 09-6-11 15:54 發表 我唔係同99一齊住ka... 婆婆住新田圍 因為阿女返am, pm麻麻會湊
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy