跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12326


6281#
發表於 09-6-11 09:48 |只看該作者
hi,你地好!我好少上大埔區哩個度,我之前好耐果時黎講吹左一陣水,我想你地都唔記得我,今次我又走返入黎同你地傾
你地小朋友暑假會有咩比佢讀


水晶宮

積分: 74100


6282#
發表於 09-6-11 09:53 |只看該作者
hi...
你上過黎ka啦..
真係唔記得tim
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 09:48 發表
hi,你地好!我好少上大埔區哩個度,我之前好耐果時黎講吹左一陣水,我想你地都唔記得我,今次我又走返入黎同你地傾
你地小朋友暑假會有咩比佢讀 ...


子爵府

積分: 12326


6283#
發表於 09-6-11 10:05 |只看該作者
上過n年前,不過就好少講野
因為d囝囡係晒沙田,只係星期五六日先係大埔,所以都好似冇咩留意e度咁囉

原帖由 fw5775 於 09-6-11 09:53 發表
hi...
你上過黎ka啦..
真係唔記得tim


水晶宮

積分: 74100


6284#
發表於 09-6-11 10:20 |只看該作者
e到曾幾何時都好多人, e家各有各忙, d人都唔得閒上黎啦~
你得閒可以上黎傾吓計呀..

原帖由 SukiYau 於 09-6-11 10:05 發表
上過n年前,不過就好少講野
因為d囝囡係晒沙田,只係星期五六日先係大埔,所以都好似冇咩留意e度咁囉


子爵府

積分: 12326


6285#
發表於 09-6-11 10:43 |只看該作者
好呀!
你屋企有幾多個細路??

原帖由 fw5775 於 09-6-11 10:20 發表
e到曾幾何時都好多人, e家各有各忙, d人都唔得閒上黎啦~
你得閒可以上黎傾吓計呀..


水晶宮

積分: 74100


6286#
發表於 09-6-11 10:57 |只看該作者
1個女...
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 10:43 發表
好呀!
你屋企有幾多個細路??


子爵府

積分: 12326


6287#
發表於 09-6-11 11:12 |只看該作者
佢幾大架?讀緊邊間學校!
我係一個緊張大師,我個囡依嫁讀緊K1,不過我已經諗緊佢小學同中學既路la.

原帖由 fw5775 於 09-6-11 10:57 發表
1個女...


水晶宮

積分: 74100


6288#
發表於 09-6-11 11:20 |只看該作者
e家4.5歲.....
係禮賢讀k2..
禁你小朋友係邊到讀, 都可以諗吓小學同中學既, 不過又唔好太緊張

原帖由 SukiYau 於 09-6-11 11:12 發表
佢幾大架?讀緊邊間學校!
我係一個緊張大師,我個囡依嫁讀緊K1,不過我已經諗緊佢小學同中學既路la.


子爵府

積分: 12326


6289#
發表於 09-6-11 11:26 |只看該作者
你同我個囡差唔多大喎,不過佢就讀K1佢係0502出世,依嫁係我ma度讀緊大圍孫方中幼稚園,會係幾年讀小一返大埔讀,不過暫時唔會考慮孫小住囉


原帖由 fw5775 於 09-6-11 11:20 發表
e家4.5歲.....
係禮賢讀k2..
禁你小朋友係邊到讀, 都可以諗吓小學同中學既, 不過又唔好太緊張


水晶宮

積分: 74100


6290#
發表於 09-6-11 11:41 |只看該作者
點解唔諗返沙田網既, 我個人覺得st比tp既網好好多

原帖由 SukiYau 於 09-6-11 11:26 發表
你同我個囡差唔多大喎,不過佢就讀K1佢係0502出世,依嫁係我ma度讀緊大圍孫方中幼稚園,會係幾年讀小一返大埔讀,不過暫時唔會考慮孫小住囉


子爵府

積分: 12326


6291#
發表於 09-6-11 12:17 |只看該作者
我係住大埔,我娘先係沙田度住,咁細路此終都要返黎大埔住咁未係大埔囉.其實我都想係沙田,不過隻佬點都唔想離開大埔(為左佢個娘)區

原帖由 fw5775 於 09-6-11 11:41 發表
點解唔諗返沙田網既, 我個人覺得st比tp既網好好多


水晶宮

積分: 74100


6292#
發表於 09-6-11 12:28 |只看該作者

你個case同我一樣....

原帖由 SukiYau 於 09-6-11 12:17 發表
我係住大埔,我娘先係沙田度住,咁細路此終都要返黎大埔住咁未係大埔囉.其實我都想係沙田,不過隻佬點都唔想離開大埔(為左佢個娘)區


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


6293#
發表於 09-6-11 13:57 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 09-6-11 12:28 發表

你個case同我一樣....


停課啦~你點安排晴晴呀~



子爵府

積分: 12326


6294#
發表於 09-6-11 14:30 |只看該作者
點一樣法?

原帖由 fw5775 於 09-6-11 12:28 發表

你個case同我一樣....


水晶宮

積分: 74100


6295#
發表於 09-6-11 14:31 |只看該作者
個安排冇變呀...
都係跟住麻麻lor

原帖由 maggielau0705 於 09-6-11 13:57 發表


停課啦~你點安排晴晴呀~


水晶宮

積分: 74100


6296#
發表於 09-6-11 14:33 |只看該作者
婆婆住st
麻麻住tp
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 14:30 發表
點一樣法?


水晶宮

積分: 74100


6297#
發表於 09-6-11 14:35 |只看該作者
fanny,

明天音樂班都冇得返呀....


子爵府

積分: 12326


6298#
發表於 09-6-11 15:41 |只看該作者
真係一樣,
咁你同99住架?小朋友邊個湊?你婆婆住邊?我媽住大圍顯徑村

原帖由 fw5775 於 09-6-11 14:33 發表
婆婆住st
麻麻住tp


水晶宮

積分: 74100


6299#
發表於 09-6-11 15:54 |只看該作者
我唔係同99一齊住ka...
婆婆住新田圍
因為阿女返am, pm麻麻會湊
原帖由 SukiYau 於 09-6-11 15:41 發表
真係一樣,
咁你同99住架?小朋友邊個湊?你婆婆住邊?我媽住大圍顯徑村


子爵府

積分: 12326


6300#
發表於 09-6-11 16:04 |只看該作者
我有個朋友個屋企都係住新田圍架!

原帖由 fw5775 於 09-6-11 15:54 發表
我唔係同99一齊住ka...
婆婆住新田圍
因為阿女返am, pm麻麻會湊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo