naughtyboy 寫道:
你兩個的"真情告白"攪物鬼 ?-( 真厲害![]()
咁夜都吾sleep![]()
大頭蝦 寫道:
野仔 >> 唔該晒你幫我分析呀, 我己經知道點用 d 野了 !! 仲有呀, 你真係好鬼得, 我好鍾意你講果句 : "鬼叫自己靚咩...." 哈, 精句呀 !!
小白免 >> 往事只能回味, 其實我估你最介意的唔係你個 xbf 有另一個或者同另一個結婚生仔, 而係你覺得呢個人只要係在你和佢之前出現過, 你就會更加介懷...係唔係呀 ? 但係記住呀, 你自己點唔開心都好, 千萬唔可以比呢個男仔身邊果個女人知道架 ! 否則 "人地" 就會開心到發夢都會笑出黎架 ! 其實你都唔駛咁唔開心啦, 好有可能你己經成為呢個女人心中一條永遠 "but" 唔走的 "次" 都未定架 !! 笑番啦 !
,不如妳開翻個感情解放topic!
初戀情人就係我老公, 現在諗番都覺得好悶
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!
又唔浪漫,