美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6770


6281#
發表於 05-5-17 05:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
我以前都好易鐘意人架,車~我夠個個都係真心咯 :tongue:

我以前真係好多人追架不過我好揀飲澤食,好信感覺,
一鐘意左就為仔死為仔亡果d人來.


大宅

積分: 3212


6282#
發表於 05-5-17 05:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
kakaka!!!!!原來你同我一樣都係咁"博愛"~!!


男爵府

積分: 6770


6283#
發表於 05-5-17 05:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
主要都係氣氛影響咯,讀書成日發夢,出來做野又掛住
發姣,聽埋d歌仲飲左少少酒呢唔係扮愁就掛住邊個
架啦 鬼叫自己生得靚咩,一出世就離唔開情
情愛愛,淨係應付呢d野都佔人生三份一啦
另外二份一愛黎扮靚,得返唔係好多空間諗第二d,真係
好忙架~如果從頭來過,我都仲係拍拖第一,搵個好男人
緊要過搵份好工


大宅

積分: 3212


6284#
發表於 05-5-17 05:34 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
我諗我一定冇你咁堅,我15歲女先正式拍第1次拖,跟住就一直冇乜點停過落o黎,直到有左囡囡同佢老豆分手,等左兩年先有honey.哈哈.........不過我就係細細個已經識得發姣,o個時讀緊幼稚園中班已經有兩個男朋友仔,但喱d都係小朋友玩泥沙囉~~以前冇左男人個身好似俾蟻咬咁~!!!

"搵個好男人緊要過搵份好工 "
係wor~女人工作上有幾叻又如何??咪始終都要有個倚靠~
冇左愛情滋潤ge女人,就算再靚都始終欠左一份光彩~!!
講講下好鬼掛住我honey tim........

訓lu~
thank q u呀,同你傾完心情好返d lu~good nite,你都早d去眠啦~


男爵府

積分: 6770


6285#
發表於 05-5-17 05:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
我一年班先有人追咋~不過個男仔一腳踏兩船,
所以我冇理佢,12歲同一個筆友拖過一次手,其實
冇拍拖都唔係初戀,因為我都唔知咩叫鐘意,果時咁
細個已經知道貪慕虛榮,個筆友讀名校住美孚,身型又
高成個優客李林咁款,仲袋住一千蚊同我去街,嘩幾威
呀!! 跟住先到四年初戀,跟住又係停唔到落
黎,根本都冇得抖.

我都訓啦~


大宅

積分: 2264


6286#
發表於 05-5-17 10:25 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

你兩個的"真情告白"攪物鬼 ?-( 真厲害

咁夜都吾sleep

我以前都好喜歡玩!但真奇怪,自從有左小朋友,就很少節目,同埋覺得


大宅

積分: 1798


6287#
發表於 05-5-17 12:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy 寫道:
你兩個的"真情告白"攪物鬼 ?-( 真厲害

咁夜都吾sleep


係呀,你地兩個真係好犀利,成日都鬼咁夜sleep. 如果我唔夠充足睡眠,第2日個人好似on車車。

但你地既"真情告日"真係幾吸引, 今晚仲有冇得睇呀?????
你地2個加埋既love stories 相信豐富、好睇過過張x嫻。

野蠻仔:
我會等埋黑GG 果個28日換膚,才一齊拎。

small22:
貴妃promotion會係5月30日至6月12日係尖沙咀金馬倫道屈人寺有,但詳細優惠未知,到時去look look啦。


大宅

積分: 3319


6288#
發表於 05-5-17 14:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
JOD:
324就係樓梯口o個間啊~

喱兩日有d唔開心啊.........sat返工撞返以前一個好鍾意好鍾意好鍾意gae xbf,佢拖住個
xgf,(個女仔係佢同我拍拖前一齊過,我地分手後,佢兩個復合)今日同fd通電話知道佢結左婚半年~~~~ :-( 我係咪好傻呀........??? :cry:

click here中間o個個就係


小白兔.....你真係咪好傻呀!!! NO SPECIAL wor!!
仲要諗乜鬼訝
Namaste


大宅

積分: 2755


6289#
發表於 05-5-17 14:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

報料:
沙沙係以前g2000個位置做左個特價場(mongkok), 好似好平, 但走左去食飯無時間look look.
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 3212


6290#
發表於 05-5-17 15:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD:
我都知好傻,而且都已掉低左咁耐,都唔明點解o個日見返會咁down??可能係我都有一顆恨嫁的心啦~~


男爵府

積分: 7342


6291#
發表於 05-5-17 15:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野仔 >> 唔該晒你幫我分析呀, 我己經知道點用 d 野了 !! 仲有呀, 你真係好鬼得, 我好鍾意你講果句 : "鬼叫自己靚咩...." 哈, 精句呀 !!

小白免 >> 往事只能回味, 其實我估你最介意的唔係你個 xbf 有另一個或者同另一個結婚生仔, 而係你覺得呢個人只要係在你和佢之前出現過, 你就會更加介懷...係唔係呀 ? 但係記住呀, 你自己點唔開心都好, 千萬唔可以比呢個男仔身邊果個女人知道架 ! 否則 "人地" 就會開心到發夢都會笑出黎架 ! 其實你都唔駛咁唔開心啦, 好有可能你己經成為呢個女人心中一條永遠 "but" 唔走的 "次" 都未定架 !! 笑番啦 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 3212


6292#
發表於 05-5-17 15:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

"好有可能你己經成為呢個女人心中一條永遠 "but" 唔走的 "次" 都未定架 !! "

大頭蝦:

[size=large]啜啜啜啜啜~!!
你真係好鬼抵錫~~~~我開心返哂lu~!!o個時佢老婆知道我地拍拖成日打俾佢煩住哂~好討厭~!!!kekkekekeke~!!我係佢條剌,我係佢條剌,我係佢條剌,我係佢條剌...........
aiya~覺得自己有dd賤格tim..........


大宅

積分: 2264


6293#
發表於 05-5-17 15:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔

開心返哂lu,米好la !!

大頭蝦

除左你用化粧品多到嚇暈我外,你真好野!


大宅

積分: 2755


6294#
發表於 05-5-17 16:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
[size=medium]:-( :-( 你唔記得左我ar???

iris_yu_him 寫道:
:-( :-( 你唔記得左我ar???

[quote]
野蠻仔 寫道:

iris_yu_him:
今晚再慢慢傾,我要offline啦
[/quote]
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


男爵府

積分: 5300


6295#
發表於 05-5-17 18:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

[once more] 我想做到皮膚膚色白D, 毛孔細D. 你見過我啦, 有冇介紹呀? 另外, 皮膚水油十分失常, 是否搽多D保濕? 介紹D比我呀? 謝謝.


男爵府

積分: 5300


6296#
發表於 05-5-17 19:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔, 小白兔,

你地係靚女,所以有大把人追,好 "sin mo"呀!! 我都好enjoy 人追. 但係, 我又唔靚, 所以由細到大, 都冇乜人追ga.

所以我想became靚d.


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6297#
發表於 05-5-17 19:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 寫道:
野仔 >> 唔該晒你幫我分析呀, 我己經知道點用 d 野了 !! 仲有呀, 你真係好鬼得, 我好鍾意你講果句 : "鬼叫自己靚咩...." 哈, 精句呀 !!

小白免 >> 往事只能回味, 其實我估你最介意的唔係你個 xbf 有另一個或者同另一個結婚生仔, 而係你覺得呢個人只要係在你和佢之前出現過, 你就會更加介懷...係唔係呀 ? 但係記住呀, 你自己點唔開心都好, 千萬唔可以比呢個男仔身邊果個女人知道架 ! 否則 "人地" 就會開心到發夢都會笑出黎架 ! 其實你都唔駛咁唔開心啦, 好有可能你己經成為呢個女人心中一條永遠 "but" 唔走的 "次" 都未定架 !! 笑番啦 !

大頭蝦妳好'勁' ,不如妳開翻個感情解放topic!


伯爵府

積分: 15709


6298#
發表於 05-5-17 21:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

各位靚靚, 我去完2days大陸遊, 真係又熱又累, 好 , 長隆比想像中差, 不是太好玩, zoo係應該日間去, 夜間的zoo真係

小白兔,
你都好呀, 有d野可以回憶, 比人追過, 我細時阿媽好嚴, 唔比我去街, 係有時school要交project要去同學home做先可以去街 :-( 攪到我好"貝"
中五返教會時唔可以比弟兄打電話去home, 怕比阿媽問長問短 初戀情人就係我老公, 現在諗番都覺得好悶
有時真係各有各好! 有時太乖的女仔, d男仔又未必有興趣啫, 各有各的際遇, 希望在明天, 不要為明天憂慮ma
神未曾應許天色常藍, 但衪必與你同在!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 6770


6299#
發表於 05-5-17 23:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy:
我老公成日彈我但又攬住我唔放,因為佢知我好快會
搵到第二個, 成日話我騎尼,根本佢就自卑又唔浪漫,
頭先新聞講狄士尼婚禮,佢話唔夠笨豬跳婚禮好,我話佢
都唔係結婚既推個老婆跳崖就好浪漫.

iris_yu_him:
我見到你呀但唔知同你講咩好麻..
你而家情況點呀?搽手果兩盒keep起左比你啦.

Sams:
真係多謝你,呢排同埋個仔影左d相見到自己成個
C9咁都冇乜心機,唔認C9都唔得成個形個mood
出晒陰公 :-( d肉冇以前咁好輪廓成隻老虎狗咁,
d牙又黃,手又粗晒,衰自己唔識修甲搞到甲型核核
凸凸,原本好靚架對手,而家整壞左了 :cry:
多人追有好有唔好啦,我太多呢d經驗太了解男人
想點,來來去去都係買下野比你呀,扮晒野呀,
扮緊張呀,講埋d白痴廢話咁,要一個男仔愛上自己
好易架咋,而家d人感情根本好亂太多人鐘意摧眠自
己去愛人,愛悶左一句原來唔愛實在太多,雖然d做作
既愛情係好浪漫但當你見得多就冇乜感覺仲會有d
討厭呢d男人添.
不過實在既浪漫我就受落,即係豪豪華華之後仲係豪豪
華華,最怕豪豪華華之後原來用晒成份身家去佈置既就
慳d好過啦


大宅

積分: 3319


6300#
發表於 05-5-17 23:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 ........我有時都係老公面前話佢知佢老婆我,如何如何勁 如何如何醒 好彩帶埋我嚟咋
佢會話你冇病呀 然后兩個係到大笑
Namaste

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo