又一次晴天霹靂~!!!!!!!!但我都鄧佢開心呀,因為佢都唔細lu~
佢真人真係好好多ga,成個model咁款,我d fd個個見到佢真身都話佢係正野,話我地兩個係一對碧人wor~不過我sat見返佢時佢樣衰左好多~~~~
anyway,佢而家變成點都唔再關我事lu~
野蠻仔 寫道:
vivienmak:
咁你有冇暗戀過人?
苗僑偉算唔算呢 ?-( 我以前好鍾意"天師執位"ga
我好實際ga, 我同我老公識咗3年先開始拍拖, 拍拖第一日我就問我老公: 你會唔會同我結婚? (我果年19歲咋!) 其實諗番都覺得自己問咗條傻問題, 係男人都會答"yes" ga la!
跟住我老公成日追住問我幾時結婚, 問都問到我怕, 我得19/20歲咁快結婚, 傻ga咩! 到咗21歲真係頂佢唔順成日迫婚咪結咗law!
今年係結婚9週年lu, 時間過得真快, 我的人生係唔係好悶
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!
小白兔 寫道:
vivien:
"神未曾應許天色常藍, 但衪必與你同在!"
我好鍾意喱段聖經ga~thx~!!
的而且確,o係過去我gae生活係非常多姿多彩,自問今生都冇白過,但我份人,就係每段感情都太投入,所以都經歷過唔少傷害.戀愛過咁多次又如何?我多數都係俾人掟o個個o黎ga~hehe......睇唔出哩?當中只有8份1係我提出分手.好彩我一直都阿q精神,屢敗屢戰.
而家好彩係我生命裡面有主一齊行,就算係有咩唔開心,都係一陣間.好似早排祈禱,神要我擺低份感情先,雖然係好唔捨得,但我明白主一定會為我預備最好ge~!!![]()
野蠻仔:
以前我都有諗過要嫁俾一個有錢d ge男人,但而家心態唔同左,最緊要係佢錫我對我好姐~況且我仍然好相信我將來能夠擁有一段美好幸福ge婚姻,我相信神必定會祝福~!!我都唔知自己第2時個老公會係點樣,但我相信係主為我揀選ge,就必定係最好~唔洗好有ge,總之唔好要我為錢頭痛就得喇~
JJ1122 寫道:
kelly,
d到有戀愛日記睇嘛, 悶咩呀?! 遲下開始3級, 有第一, 二次經驗分享架拿. 呵呵...你講先啦, 一定連nana都出番黎呀.
有邊個女仔唔想有個好歸宿ga??我o係班fd當中恨嫁恨到出哂面ga~~!!
不過因為以前撞板實在係太多,而家對另一半ge要求高左好多,我唔想再side時間去拍散拖,如果唔係諗住同我結婚就唔好追我~不過其實我而家都冇人追........ :-(
樂得清靜~!!
我都唔鐘意濕晒咁上床架!!不過我間房冷氣
你係咪讀私校?