美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3447


6301#
發表於 05-5-17 23:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

嘩, 無上一排..講到豆牙夢拿?!

小白兔,
你既質數..同佢都唔襯啦. 你高咁多皮. 我係你開心至係呀.

vivienmak,
長x 夜間.. 我個仔去到訓著左..坐火車黑麻麻有d 風, 勁好訓呀佢. 個女就..... "女, 你睇..老虎呀." "媽咪, 邊到呀?" "女, 你睇西牛呀." "媽咪, 邊到呀?" "女, 你睇唔睇到呀?" "睇到睇到.." 不過日頭個d都okay oY.. 個show 都幾好睇呀.

kelly,
點呀? 隻polx 有色..你岩用嘛?

野蠻仔,
我買左馬百良...秋梨枇杷蜜. 硬係覺得熱天食怪怪地..

呵呵... 我搵唔番個減肥日記.
--- 2J 作品


男爵府

積分: 6770


6302#
發表於 05-5-18 00:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122:
搽左無色先跟住點幾點有色再推就好鬼靚架你有冇試過?
你係咪咁搽呀?秋梨枇杷蜜可以凍食架~

vivienmak:
咁你有冇暗戀過人?

小白兔:
一係唔嫁嫁要嫁個有錢既,講真愛你未必真
心愛埋你個囡,仲有對方屋企人呢好多好多
現實野要諗定,就算唔岩分開都有d渣拿丫~


大宅

積分: 3319


6303#
發表於 05-5-18 00:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔/KAMMY.....仲有冇食O芝呀!! 覺得點呀
:lol:
Namaste


男爵府

積分: 6770


6304#
發表於 05-5-18 00:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD:
食左半樽而家冇食,我諗唔係咁岩我或者靈芝太強,
夜晚食完訓唔到,心口唔係咁舒服.

Sams:
好似講咁多都未講用咩白d :lol:
其實你都白架喎,你想白成點先夠?而家太多美白產品,
又諾貝爾科技又專利我都好混亂,我有一日話韓國一朵
花果間MISSHA,你可以試下,我覺得好抵用,百幾蚊就有
大大支熊果素美白用品,熊果素係貴野來好多名牌美白都
係全靠其中既熊果素作怪,我諗佢會work.

冬菇頭:
你想知咩情屎唧


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6305#
發表於 05-5-18 01:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122
嘩!好開心見到妳呀! 点呀,C鬼咗去邊呀?nana123同妳,一齊失踪, 悶咗好多喎! :-( 剩得仔仔撐住個場咋! 唔係就 polX我用咗啦,好薄好易推,啱晒我哩D懶人用。


大宅

積分: 3212


6306#
發表於 05-5-18 03:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

all靚媽:
我今日開心返好多喇~多謝哂大家gae開解~!!不過喱排唔知搞咩?勁多人同我講結婚,今個星期已聽到4單喇~真係令我又羨慕又鄧佢地高興~唔知係咪我太多情呢?有個我曾經暗戀左一排gae fd今日同我講佢下星期結婚 又一次晴天霹靂~!!!!!!!!但我都鄧佢開心呀,因為佢都唔細lu~

vivien:
"神未曾應許天色常藍, 但衪必與你同在!"
我好鍾意喱段聖經ga~thx~!!
的而且確,o係過去我gae生活係非常多姿多彩,自問今生都冇白過,但我份人,就係每段感情都太投入,所以都經歷過唔少傷害.戀愛過咁多次又如何?我多數都係俾人掟o個個o黎ga~hehe......睇唔出哩?當中只有8份1係我提出分手.好彩我一直都阿q精神,屢敗屢戰.
而家好彩係我生命裡面有主一齊行,就算係有咩唔開心,都係一陣間.好似早排祈禱,神要我擺低份感情先,雖然係好唔捨得,但我明白主一定會為我預備最好ge~!!

野蠻仔:
以前我都有諗過要嫁俾一個有錢d ge男人,但而家心態唔同左,最緊要係佢錫我對我好姐~況且我仍然好相信我將來能夠擁有一段美好幸福ge婚姻,我相信神必定會祝福~!!我都唔知自己第2時個老公會係點樣,但我相信係主為我揀選ge,就必定係最好~唔洗好有ge,總之唔好要我為錢頭痛就得喇~

jj1122:
絕對唔係情人眼裡出西施ga~佢條友唔知點解一影相就好唔掂~ 佢真人真係好好多ga,成個model咁款,我d fd個個見到佢真身都話佢係正野,話我地兩個係一對碧人wor~不過我sat見返佢時佢樣衰左好多~~~~ anyway,佢而家變成點都唔再關我事lu~
你搵唔返篇日記都同我地報告下啦~而家減成點呀??有咩進展姐??

naughtboy:
係呀,大頭蝦原來只係得護膚o個part大頭蝦一d ga咋,原來佢份人心水好清~完全講中哂我ge心事~

[size=medium]大頭蝦:佩服佩服~!!


大宅

積分: 3319


6307#
發表於 05-5-18 08:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔.......你係咪早/晚都有食呀!!之前joivmum 都係咁,cannont sleep 不如淨係日頭食...你試吓,唔好size啦!!
Namaste


伯爵府

積分: 15709


6308#
發表於 05-5-18 09:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
vivienmak:
咁你有冇暗戀過人?


暗戀? 我以前讀女校, 除了校工外全部都係女仔, 我唔鍾意女仔bor 苗僑偉算唔算呢 ?-( 我以前好鍾意"天師執位"ga 我好實際ga, 我同我老公識咗3年先開始拍拖, 拍拖第一日我就問我老公: 你會唔會同我結婚? (我果年19歲咋!) 其實諗番都覺得自己問咗條傻問題, 係男人都會答"yes" ga la! 跟住我老公成日追住問我幾時結婚, 問都問到我怕, 我得19/20歲咁快結婚, 傻ga咩! 到咗21歲真係頂佢唔順成日迫婚咪結咗law! 今年係結婚9週年lu, 時間過得真快, 我的人生係唔係好悶
我會考放榜果日先第一次去luk ling咋 :-( 流冰都係上果月都個女第一次去咋 :-( 去夜街最夜果次係零晨3點, 都係試過一次咋 :-( ............好鬼悶........咩都未試過..........
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 3447


6309#
發表於 05-5-18 10:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak))))))))))))
我22歲就比我老公悶住我要結婚拿....已經結左10年... 我當時係抱住...唉, 反正都要結一次, 結左離婚都叫結過. 雖然都唔係話後悔, 不過今日見到萍果頭條...就諗, 如果我個陣唔結而家先結, 或者有個童話式婚禮. 又或者大左識諗嫁個有錢既..咁咪做少奶奶囉.

小白兔,
向前望啦.. 你仲有得選擇, 揀個好既先嫁. 好似我dd咁..開始人又老, 錢又無.. 睇住個老公由樣好變樣衰, 想退貨都唔得. 男人結左婚大部份都唔keep架拿, 真係睇到都無胃口.

kelly,
d到有戀愛日記睇嘛, 悶咩呀?! 遲下開始3級, 有第一, 二次經驗分享架拿. 呵呵...你講先啦, 一定連nana都出番黎呀.

野蠻仔,
我都好懶架. 所以通常是但搽一樣. 靈芝唔係食左會好訓架咩?
--- 2J 作品


複式洋房

積分: 299


6310#
發表於 05-5-18 11:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Vivian,

咦? 你都唔夠我”背”, 我係出o左黎做野至準去夜街, 去 camp…..因為我讀果間中學 d 學生好壞 – 有跟仔去劈友受傷瞓o係醫院, 大o左肚 quit o左唔讀書o既有, o係”蛇貓虎”影o左 相比人登o左出黎o既有, 我老豆怕我學壞所以管得我好嚴...... :-( :-(


大宅

積分: 2264


6311#
發表於 05-5-18 11:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

有些很"背",有些又""勁蒲"",有d似番我讀書時的情形!


男爵府

積分: 7342


6312#
發表於 05-5-18 11:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

嘩嘩, 你地好衰架, 咪鬼夾埋黎笑我啦....

小白免 >> 你開心番就好了, 我唔係淨係用護膚品先咁大頭蝦架, 我仲有好多好多野好大頭蝦架, 如果唔係我老公都唔會幫我起呢個花名啦, 不過用護膚品方面, 我覺得我係貪心多過係大頭蝦, 因為面上問題太多, 自己又心急, 同一時間又想美白又想去斑又想收毛孔又想補水, 9x 樣, 真係衰貪心.....其實恨嫁都唔係 d 咩野唔好事黎架, 你咁鬼正, 駛鬼擔心咩....不如諗下遲下可能會花多眼亂仲好啦...不過比你講一講, 又令我自己又諗起左 d 往事, 尋晚仲發左個 "甜夢" , 嘻嘻...唔知算唔算對我老公不忠呢 .... 哈哈哈

野 x 仔仔 >> 唔好意思呀, 我頭先看番之前段 message 先發現原來打唔齊你個名喎, 唔知點解部腦無啦啦有 d 字出唔到呢...就例如你個野 x 個 x 字囉..係呀, 講開食 0 芝, 我都諗過領野, 食左一星期唔夠就成面勁爆粒粒, 或者我真係頂唔順佢太補了. 好多謝你呀, 如果唔係你, 我諗我會一路 keep 住濕立立敢上床, 我晚上唔敢再用果罐 water sleeping pack 了, 若果用黎當 mask 敢樣用, 塗上去等一陣間就洗左佢得唔得架呢你估 ??






<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 5300


6313#
發表於 05-5-18 12:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白免,

I and my colleagues interest in the make-up class. Can you give me a call so I can discuss with you? thanks


大宅

積分: 2182


6314#
發表於 05-5-18 13:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
"我有一日話韓國一朵花果間MISSHA,你可以試下,我覺得好抵用,百幾蚊就有大大支熊果素美白用品,熊果素係貴野來好多名牌美白都係全靠其中既熊果素作怪,我諗佢會work."
MISSHA - 係個牌子名 ? where can buy ?


男爵府

積分: 5300


6315#
發表於 05-5-18 13:56 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔, TKO easy

I used this brand right now, also this 美白 essence. Seems not bad.

Missha can be available in Mong Kok centre, TST Graville Road, Mong Kok Siu Man centre.

Thier products price are very reasonable and I bought so much before.


大宅

積分: 1798


6316#
發表於 05-5-18 14:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我諗我都你"背"既一族, 中五暑期工暗戀一個男仔, 原來個男仔對我都有意思, 但我一知道後,嚇到走夾唔頭。

小白兔:
你係咪信左主呀, 你既轉變都幾大喎, 由鐘意wet至信主, 你個心路歷程係點呀??? 如果唔方便講冇問題, 我只係好奇問下咋。

小白兔 寫道:
vivien:
"神未曾應許天色常藍, 但衪必與你同在!"
我好鍾意喱段聖經ga~thx~!!
的而且確,o係過去我gae生活係非常多姿多彩,自問今生都冇白過,但我份人,就係每段感情都太投入,所以都經歷過唔少傷害.戀愛過咁多次又如何?我多數都係俾人掟o個個o黎ga~hehe......睇唔出哩?當中只有8份1係我提出分手.好彩我一直都阿q精神,屢敗屢戰.
而家好彩係我生命裡面有主一齊行,就算係有咩唔開心,都係一陣間.好似早排祈禱,神要我擺低份感情先,雖然係好唔捨得,但我明白主一定會為我預備最好ge~!!

野蠻仔:
以前我都有諗過要嫁俾一個有錢d ge男人,但而家心態唔同左,最緊要係佢錫我對我好姐~況且我仍然好相信我將來能夠擁有一段美好幸福ge婚姻,我相信神必定會祝福~!!我都唔知自己第2時個老公會係點樣,但我相信係主為我揀選ge,就必定係最好~唔洗好有ge,總之唔好要我為錢頭痛就得喇~


大宅

積分: 3212


6317#
發表於 05-5-18 14:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122 寫道:
kelly,
d到有戀愛日記睇嘛, 悶咩呀?! 遲下開始3級, 有第一, 二次經驗分享架拿. 呵呵...你講先啦, 一定連nana都出番黎呀.




Kelly:
咁你快d講啦~~快d講啦~~~

大頭蝦:
我不嬲都唔認為恨嫁係一件可恥ge事~!! 有邊個女仔唔想有個好歸宿ga??我o係班fd當中恨嫁恨到出哂面ga~~!! 不過因為以前撞板實在係太多,而家對另一半ge要求高左好多,我唔想再side時間去拍散拖,如果唔係諗住同我結婚就唔好追我~不過其實我而家都冇人追........ :-(
樂得清靜~!!
hehehe..........你發左個咩甜夢姐??快d分享下先啦!!

sams:
sorry呀~!上次你pm左tel俾我,我一直冇件事呀~!!


男爵府

積分: 6770


6318#
發表於 05-5-18 14:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

呢排小朋友係咪測驗果d呀?同埋d公司上網既我諗
非常時期唔方便上網,唔止呢度呀第二d topic都好靜~
我都好悶呀...估唔到vivien既一生係咁悶
既,咁你一生人最反叛係咩事?旅行呢?露宿呢?(露營,宿營),
你青春冇咩難忘既野?你返學條裙係咪及晒"室"拖晒地?我
見你個囡學咁多興趣班會唔會因為你細個都係咁?

大頭蝦:
我都唔鐘意濕晒咁上床架!!不過我間房冷氣
好勁,d毛巾晚上濕天光就乾到硬架啦,所以我濕d
安心d,係呢你個"甜夢"有幾甜呀?搞左d乜呀?
知唔知邊個經手架??

Little-Swallow:
你係咪讀私校?

JOD:
我試下朝早食啦,不過我貪方便冇空肚,食飽左連埋
蘆薈丸同埋d維他命丸一起食,唔知有冇影響呢?


洋房

積分: 354


6319#
發表於 05-5-18 15:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

各位靚女們;

我潛完水啦,d水好清,所以我一潛就潛


洋房

積分: 354


6320#
發表於 05-5-18 15:21 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122 寫道:

kelly,
d到有戀愛日記睇嘛, 悶咩呀?! 遲下開始3級, 有第一, 二次經驗分享架拿. 呵呵...你講先啦, 一定連nana都出番黎呀.


話時話啦,出我就出

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo