原來你唔記得未覆我呀!!!:-( :-( :-( iris_yu_him 寫道:
野蠻仔 ,
哈哈!! 原來係我誤會左~ 以為只需要搽防曬就ok tim. 我都話lai我以前真係無mud護膚, 連dd常識都唔知tim
q10~我就用手指申入樽內點二下, 之後搽係面到
1) 你有無咩保濕水份重的日霜/乳液介紹???
2) 化妝水有酒精同無有咩分別??
3)化妝水要留意係有冇酒精同埋係for咩用途,如果係"抺式"既,即化妝小姐示範比你係用綿花未到黑既就唔可以就咁搽,會令你一日比一日衰的. ~ 唔係甘明???
4) 甘我依家應該用邊隻洗面?? 有無介紹? (淨係個鼻油, 其他係乾)
Thks!!!!![]()
![]()
呀!
,你想做人"老婆",當然正常,我身邊的舊同事&現在的同事很多是over 30 or over 40 still ""老姑婆"",仲要無興趣扮靚,所以我在here,才有扮靚呀,仔女經講下!!野蠻仔 寫道:
估唔到vivien既一生係咁悶既,咁你一生人最反叛係咩事?旅行呢?露宿呢?(露營,宿營),你青春冇咩難忘既野?你返學條裙係咪及晒"室"拖晒地?我見你個囡學咁多興趣班會唔會因為你細個都係咁?
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!
每部戲location,開工時間同埋合作ge工作人員都唔同,有時開完幾部戲,又撞返之前曾經一齊開工d人,覺得好得意,好好玩~!!
世事邊有咁完美ga??所以之後都冇再睇lu~
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!
"棕櫚維他命E"=維他命E??
仲有你上次送咗d "士多啤梨去角質"?? small pack ga!! 我friend 話好用,想買呀!! 咁幾錢斤呀
有冇see doctor,打針快d好bor
Namaste
果時佢愛我我唔愛果個