美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 299


6321#
發表於 05-5-18 15:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi 野蠻仔,

咦? 你點知我讀私校o既? Band 5 o既私校o既學生, 真係要幾壞有幾壞 (當然久唔久都有 d 品學兼優o既學生o既, 不過就唔多蘿); 不如我都講下我一生人最反叛o既事丫! 就係o係 24 時 (10 年前), 搬鬼o左出黎同我男朋友 (依傢o既老公) 同居, 激都我老豆 & 老媽紮紮跳 , 我亞媽仲嬲o左我 2 年舔呀!! :-(

我並唔係前衛, 只係覺得, 唔一齊住過, 又點知大家相唔相處得落遮, 又點知佢係咩人o窩 (我最埩男人打女人 ).


大宅

積分: 2755


6322#
發表於 05-5-18 15:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

any comments??? 是否夠水份
H2O Deluxe uv 8杯水
H2O 8杯水精華
Thanks!

我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 2755


6323#
發表於 05-5-18 15:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

哈哈!!! 原來你唔記得未覆我呀!!!:-( :-( :-(

iris_yu_him 寫道:
野蠻仔 ,

哈哈!! 原來係我誤會左 ~ 以為只需要搽防曬就ok tim. 我都話lai我以前真係無mud護膚, 連dd常識都唔知tim q10~我就用手指申入樽內點二下, 之後搽係面到
1) 你有無咩保濕水份重的日霜/乳液介紹???
2) 化妝水有酒精同無有咩分別??
3)化妝水要留意係有冇酒精同埋係for咩用途,如果係"抺式"既,即化妝小姐示範比你係用綿花未到黑既就唔可以就咁搽,會令你一日比一日衰的. ~ 唔係甘明???
4) 甘我依家應該用邊隻洗面?? 有無介紹? (淨係個鼻油, 其他係乾)
Thks!!!!
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 3212


6324#
發表於 05-5-18 15:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭:
我梗係唔介意啦~我最鍾意就係同人分享信主後ge心路歷程~!!耶穌真係好好ga~!!不過要講起上來真係一匹布咁長,俾d時間我組織下先~!!

nana:
你終於都蒲頭喇~??你條友一係就唔出聲,一講野就令我地個個都笑爆咀~!!冇左你點掂呀??去左邊樹潛水呀??南亞水災後仲有水清沙幼之地??重建返哂喇咩?

iris_yu_him :
H2O唔好用ga wor........


大宅

積分: 2264


6325#
發表於 05-5-18 16:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

係呀!呢排topic 好悶

Little swallow
人就是這樣!很乘很乘,然後"砰"聲,嚇你1驚 :tongue:
人曳吾曳都係睇自己,我以前係九龍"萃x" 中學教過,你講的情形我都見過晒,常常有警車來,似社工多過似老師,但咁多年後,我遇見番1d 學生,都很好!!

小白兔

物原來張相個女仔係你呀!!Wah ! 好 呀!

你的絛件咁好 ,你想做人"老婆",當然正常,我身邊的舊同事&現在的同事很多是over 30 or over 40 still ""老姑婆"",仲要無興趣扮靚,所以我在here,才有扮靚呀,仔女經講下!!

vivienmak

I see another topic 有個member 的名叫做""清純""",可能她登記先,否則可以你用呀!! :-P


伯爵府

積分: 15709


6326#
發表於 05-5-18 18:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
估唔到vivien既一生係咁悶既,咁你一生人最反叛係咩事?旅行呢?露宿呢?(露營,宿營),你青春冇咩難忘既野?你返學條裙係咪及晒"室"拖晒地?我見你個囡學咁多興趣班會唔會因為你細個都係咁?


係呀! 我讀小學時高得好快, 讀中學時阿媽怕我d校服好快唔啱著所以幫我買大d, 可惜, 我自中一開始就無再高過lu, 所以條裙過膝蓋成4吋, 成日比同學笑我老土~

我係心裡反叛咋, 無行動ga, 我以前都係好鬼乖&”鈍”, 淨係識聽收音機, 睇小說, yes我都好鍾意睇, 差唔多期期買, 出來做野先無買~ 阿媽又唔比出街, d同學放假出來玩去camp都無我份~ 悶到嘔! 所以攪到我唔多like出街怕人多!

我細時無咁多興趣班, 全部都係補習班, 中英數全科! 我小六要去太古城補習, 見人溜冰我都好想溜, 可惜無我份, 暑假去暑期班, 好似返學咁~ 悶死! 我唔想個女似我, 所以如果佢想學想玩我都比佢試!

以前好鍾意聽岑海倫小說的連續劇 & “三個寂寞的心”, 都有d少女的幻想, 但可惜無對象啫~

出來做野, 第一份工係一間大公司做, 可惜我做site office, 成個office得4人(連埋我), 兩個師奶&一個男仔(有女友的, 又唔係我杯tea), 放工就番home食飯, 試過係街比人”聊”嚇死我呀! 第二份工(即係宜家呢份), 一做就十年了, 舊年攞了老人牌, 我都好長情&穩陣!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2755


6327#
發表於 05-5-18 18:33 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 ,
thks!!
因為我見佢的promote幾平$350, 仲諗住要水份, 放工去買下tim
1) deluxe uv8杯水
2) 8杯水潔面卸妝水30ml
3) 海洋清潔gel
4) 海洋爽膚水
5) 晶亮立體唇彩
6) 化妝袋

小白兔 寫道:
iris_yu_him :
H2O唔好用ga wor........
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 3212


6328#
發表於 05-5-18 18:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
嘩~~你真係一個超級乖乖女呀!雖然真係悶左d,但起碼唔洗令屋企人咁擔心先啦~唔通好似我咁好咩??我阿媽
o個時為左我都不知幾愁呀~
我覺得你好堅呀~!!o係一間公司度可以做咁耐,咪即係你最寶貴o個幾年青春都奉獻左俾喱間公司囉~
我真係唔得,我份人好百厭,成日都紮紮跳冇時停,唔好話返office,就算係其他性質ge工作,如果要我日日同一時間返工,對住同一班人,同一個地點去工作,我都會有想c ge感覺~!!所以o個時跟fd去拍野係我最開心ge日子~!! 每部戲location,開工時間同埋合作ge工作人員都唔同,有時開完幾部戲,又撞返之前曾經一齊開工d人,覺得好得意,好好玩~!!
我以前都有睇岑海倫ga~你有冇睇過天鵝姑娘呀?喱本幾好睇~初初我都幾鍾意睇佢d小說,覺得好童話式,好sweet,但睇左幾本後開始覺得唔對路,有乜理由本本故事d男女主角都係俊男美女,仲要全部都係屋企好有米ge大學生,全部都係happy ending,好超現實wor~!!!! 世事邊有咁完美ga??所以之後都冇再睇lu~

iris_yu_him :
$350的確係幾抵ge~有咁多野wor~但係當你買左返去用完發覺佢d野係冇料到後,你就會覺得自己side左$350~!!


男爵府

積分: 6770


6329#
發表於 05-5-18 20:00 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫



mingching,littlelamb:
你地的防晒有啦,幾時都可以拎.


複式洋房

積分: 421


6330#
發表於 05-5-18 20:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
你唔駛擔心,我仲"背"過你!
我又係中小學讀女校,我唔鐘意周圍去,返學放學係搭校車,
日日準時返屋企.我既生活就係睇電視,做功課,補習,練琴...
我去到中五仲鐘意睇"美少女戰士"同埋"男兒當入樽".
到year 1我先識到男同學,不過我唔鐘意同佢地講野,因為
我覺得佢地講野好無聊,而且我覺得要俾心機讀書,所以我
放學只會同同學仔蒲圖書館.
最"背"都係我23歲先第一次去唱k...話要慶祝畢業...我
成日覺得卡拉ok係一個好雜既地方...不過


大宅

積分: 3212


6331#
發表於 05-5-18 22:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:
仲有冇防曬呀?我表妹同細妹都想買,幾錢呢?


伯爵府

積分: 15709


6332#
發表於 05-5-18 22:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,

你的前半生都好傳奇! 廿零歲經歷咁多野, 我真係好平淡, 有時諗, 平淡是福.....可能係啱的~

老實講我學歷又唔係高, 宜家話晒係大公司做, 雖然做了咁多年經驗同人際網絡都好ok, 但升職一定無我分, 大公司有大公司的police, 唔係老闆話升你你就可以升, 又要有degree/master,又要過personnel, 前幾年市又唔好, 大把大學生無野做, 呢度福利好, 人工都ok, 咪一做就做咁多年lu! 我又唔一定要坐定定係office, 有時去下地盤, 有時要見下客, 同d客傾下識多好多野, 都幾開心ga
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


6333#
發表於 05-5-18 22:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

講番扮靚先~
我用了仔仔的方法, AW eye gel當paper mask full, 都幾好bor, 用完之後d紋即時淡咗, 如果用多幾次效果可能更好, 可唔可以日日full呢?

la pairie eye cream用了一次, 都幾爽, 唔lup, 用多幾次再report

origins新出的白米煥膚, 都可以考慮, d粒粒磨唔痛, 用完好滑, 宜家有set買抵好多, 又要洗$啦 :-( 又無人用過白茶系列? 我試上手吸收得好快好滑, 買唔買得過?
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1798


6334#
發表於 05-5-18 23:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
真係好似睇緊電視既星期日檔案.......待追。

野蠻仔:
有事急問,因為我會去做激光去"扁平疣",做完後唔可以用美白AHA, BHA.. 成份既產品, 咁你果支洗面奶(密瓜味果隻), Q10及彩光GEL用唔用得呀。

vivienmak:
AW gel 係咩牌子, 但係又可以當paper mask full, gel黎喎 ?-( ?-( 咁係for 眼 only 定 for 塊面呀??
[quote]
vivienmak 寫道:
講番扮靚先~
我用了仔仔的方法, AW eye gel當paper mask full, 都幾好bor, 用完之後d紋即時淡


伯爵府

積分: 15709


6335#
發表於 05-5-18 23:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

你果冬菇頭上堂又唔留心啦
AW eye gel係仔仔幫我地買的, 可以係sasa/卓悅買d眼膜紙用eye gel整濕當eye mask full ga!
記你一個小過
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1798


6336#
發表於 05-5-18 23:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
唔好 , 我係插班生, 去錯課室冇聽到。 但係我真係唔知有一種叫眼膜紙。 真係要自刮。


洋房

積分: 354


6337#
發表於 05-5-18 23:33 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,

我想你其實係一個好真,好純


大宅

積分: 3590


6338#
發表於 05-5-19 00:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冇上嚟睇幾日,喱度變了'盡訴心中情'添!

小白兔>> 加油呀!!!

JOD>> O芝我同老公食咗1樽啦,而家食緊第2樽.因我哋日頭空肚食,所以冇好似野仔咁夜晚訓唔着喎!覺得OK喎! 除咗O芝,我仲加埋'棕櫚維他命E'一齊食,補皮膚的!


大宅

積分: 3319


6339#
發表於 05-5-19 00:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

kammyman......wah!!!咁幾好arh "棕櫚維他命E"=維他命E??



野蠻仔......唔空肚食都得,但試吓5:00pm 后就唔好食lor, miss 咗就next day 先食番,如果can't sleep,食咗補唔返arh 仲有你上次送咗d "士多啤梨去角質"?? small pack ga!! 我friend 話好用,想買呀!! 咁幾錢斤呀


nana123.....even I busy to die, 我都会吹一兩句ma 有冇see doctor,打針快d好bor
小心兩個女呀
Namaste


男爵府

積分: 6770


6340#
發表於 05-5-19 00:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
嘩.............................................
可能我好鍚身,慣左公主咁咩都有人服侍,所以唔會做d野
o傷害自己,不過成日傷害身邊既人,但我既內心係十分善
良的 其實我好低能同細膽,我試過離家出走,逃學,
打劫小學生,偷文具,陪同學去講數(驚到想賴),
偷食,玩弄感情,做過一日啤酒妹,做過四日夜總會,開快車
(130),刮花人架車,飲消毒水,最搞笑係同男友吵架打
算割脈,界刀要用火酒消毒驚有細菌,最後一滴血都冇
跟住仲要搽紅葯水,又試過撞酒飲到入急症.我同你相反
就係所有毒品我都冇食過,草都未掂過.我中五未完成添,
我都係瑪利亞,只讀左一年半日,日抖返學,放學去旺角返
工賣VCD,放工就去dino 果時佢愛我我唔愛果個
男朋友就係對面模型鋪,成日企係門口溝我,同我VCD老細
爭女爭到出晒面,搞到我份工都冇埋 :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo