美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3319


6341#
發表於 05-5-19 00:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak 寫道:
la pairie eye cream用了一次, 都幾爽, 唔lup, 用多幾次再report

origins新出的白米煥膚, 都可以考慮, d粒粒磨唔痛, 用完好滑, 宜家有set買抵好多, 又要洗$啦 :-( 又無人用過白茶系列? 我試上手吸收得好快好滑, 買唔買得過?


vivien.... origins新出的白米煥膚 but $350
feel so soft and ok bor
Namaste


男爵府

積分: 6770


6342#
發表於 05-5-19 00:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD:
士多啤梨去角質呢d sample係果時問做美容果個朋友
比我的,我冇得買呀,韓國一朵花果間有士多啤梨去角質呀,
你叫你朋友去睇睇啦.

小白兔:
防晒咪170一支咯,你咁遲架拎晒你先order,
而家冇啦sorry

我想買調色粉底霜呀,你地有冇好介紹呀?
LANEIGE出左隻粉紅珍珠色,平時唔搽粉時搽好唔好呢?
我想搽防晒之後用有d血色唔洗白到有病咁

vivienmak:
你張個人頭像真係好襯你,純潔小天使
origins白米煥膚霜廣告賣得好恒呀!!
純白米粉未去磨皮,350少個零就差唔多,
買包白米粉開槳咪白米煥膚霜咯
效果一樣白滑.


別墅

積分: 955


6343#
發表於 05-5-19 00:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
吓??? 你試緊la pairie eye cream mer? What's the full name of it? Fortunately, 我 重未買 Valmont eye cream jer! :mrgreen: :mrgreen: Please share with us your results, many thanks

野蠻仔,
Please check PM, many thanks!

vivienmak 寫道:
la pairie eye cream用了一次, 都幾爽, 唔lup, 用多幾次再report
***靚湯送暖***


大宅

積分: 3319


6344#
發表於 05-5-19 00:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
JOD:
士多啤梨去角質呢d sample係果時問做美容果個朋友
比我的,我冇得買呀,韓國一朵花果間有士多啤梨去角質呀, 你叫你朋友去睇睇啦.

小白兔:
防晒咪170一支咯,你咁遲架拎晒你先order,
而家冇啦sorry

我想買調色粉底霜呀,你地有冇好介紹呀?
LANEIGE出左隻粉紅珍珠色,平時唔搽粉時搽好唔好呢?
我想搽防晒之後用有d血色唔洗白到有病咁



okok 係咪叫MISSH 好似呢個名GA ?-( ?-(
我以前都買過 PURPLE AND GREEN, 有D 油LOR
不過唔加FOUNDATION should be ok 呱 :mrgreen:

Namaste


男爵府

積分: 6770


6345#
發表於 05-5-19 00:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

你地落妝油試下買POND's丫,好好用!!


我自己搵個大盒,放paper eye mask落去再放eye gel
浸住,方便一拎就用,日日都得架.不過注意呢d paper
eye mask唔好超過10分鐘,因為眼睛皮膚薄弱,
好易做成負擔.

冬菇頭:
全部都可以用除左彩光GEL停用先
怕你用膠質局住傷口唔好


大宅

積分: 3212


6346#
發表於 05-5-19 01:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

nana:
多謝你ge提醒,但我唔係對人冇戒心,我之所以將我過去ge經歷講出來,係想俾人知道我以前係一個點樣ge人,我並唔介意俾人知道我有咁樣ge過去,因為喱d都已經係往事.神已經將我o係黑暗中救返出來,令我成為一個新造ge人.
再講,o係網上面大家又見唔到樣,有咩所謂呢?就算將來有機會出來見面,大家知道我係邊個,我以前係點都唔緊要,因為我已經改變左,唔再好似以前咁嘛~
hehe.......相信我ge心意vivienmak會明白~


男爵府

積分: 7342


6347#
發表於 05-5-19 01:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Naughtyboy / Kelly b.b. >> 嘩.......你地咪鬼夾埋黎笑我啦....

Sams >> 你沒有人追所以要扮靚 D ?? 你都有老公同仔啦, 仲扮咁靚做咩呀 ?? 仲想有人追 ??

小白免 >> 嘩, 真係真情剖白呀 ! 好, 你咁坦白公開, 我地一齊 share 啦 ! 我個夢其實一 D 都唔特別架 ! 係 (I) 級的, 好 sweet, 只不過對手唔係我老公之麻, 嘻... Aiya, 睇完你的經歷之後, 我覺得你更加親切, 若果後生時大家係識的話, 我估我地會好投契都未定, 嘻....你介唔介意話我知你幾多歲呀 ? 不過其實你同你女女個爹地分開果陣時, 係你願意的嗎 ?? 其實婚姻失敗唔係 D 咩大件事黎架, 並唔代表你要退而求其次架 ! 最緊要係岩 feel 同對你好, 敢就已經足夠了 ! 實不相瞞啦, 我都離過婚, 跟住再婚架 !

野 X 仔仔 >> 嘩....可以由濕變乾到硬晒呔呀 ?? 敢你真係要塗多 D 穩陣 D 了 !! 另外我想問你地講緊的漂白粉係 D 咩東東黎架 ?

Vivienmak >> 敢你係咪真係呢世女同過一個男人 "一齊" 架咋 ?? 你明我問咩嗎 ?? 嘻嘻...



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 3212


6348#
發表於 05-5-19 01:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 寫道:

Vivienmak >> 敢你係咪真係呢世女同過一個男人 "一齊" 架咋 ?? 你明我問咩嗎 ?? 嘻嘻...


你咁樣問人都有ga??不過我覺得咁樣係一件好事o黎ga~!!

妖~~~~~你條友,淨係話個dream係一級,咁即係見到d咩先得ga???????


男爵府

積分: 7342


6349#
發表於 05-5-19 02:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
你咁樣問人都有ga??不過我覺得咁樣係一件好事o黎ga~!!


敢係呀麻, 佢初戀男朋友同老公都係同一個人, 敢我唔知佢 besides 呢個男人之外, 在佢生命中有沒有其餘的插曲之麻.... :-( :-( :-( :-( 唔好罵我啦... :-( :-( 我下次唔敢了.... :-( :-( :-( 唔好 我呀 !! 我最多 啦...

我個夢, 係手拖住手同一個男仔 (不是舊男朋友) 在一個商場入面, 拎住部相機係敢影係敢影, 跟住去到一間酒樓門前, 見到好多人排緊隊等緊位, 跟住就有一輪對話 (好深刻的) 跟住就手拖手唔知又行左去邊, 又攬下錫下敢, 傾左好多計, 跟住就聽到鬧鐘響, 就被迫要醒了... :-( :-( :-(



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 3212


6350#
發表於 05-5-19 02:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 :
我以前未信主成日發綺夢ga~仲要係無厘啦更,係一d我平時唔算like ge 明星,真係好好笑~~~~kekekekeke..... 仲要離譜到唔止拖手咀咀咁簡單,仲有更深入d......... 而家間唔屎都會夢到明星ga,不過已經冇左o個d衰野lu~
你係咪都夢到明星呀??


男爵府

積分: 7342


6351#
發表於 05-5-19 02:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白免 >> 我仲以為你訓左添...唔係明星黎架, 不過講真, 我咁大個女又未試過發 (III) 級夢喎...喂喂, 在 "菜心靚相" 入面, 帶住條十字架鍊果個係咪你黎架 ?

係呢, 你幾時信主架 ? 係咪信主令到你有咁大的改變定係其實只係隨住人的長大而變架 ? 其實我從少到大都係基督徒黎架, 諗起真係覺得好慚愧....只係我十零歲時好反叛, 自己鍾意點就點, 媽咪越話唔好的我就越係要試, 我成日覺得好唔公平, 我係大女, 媽咪對我要求特別高, 尺度亦係最緊的, 所以我就更加要同佢作對, 佢唔鍾意我溜漣溜冰場, 我就仲更加去多 D, 除左上 course, 同成個太古冰場 D 人熟晒, 入場唔駛錢之餘仲可以照埋 D 同學仔一齊免費入場, 果陣得 15yrs, 冰場散水後, 仲同冰場 D staffs 一齊落 D 唱 K 飲酒, 不過, 我沒有掂過毒品, 因為我知道我玩唔起, 但係我有食煙...



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6352#
發表於 05-5-19 02:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

三大笑旦番來囉!今期加添感性小白兔赤裸剖白!

naughtyboy
睇妳個樣真係唔似教書噃,妳教邊科嫁?


男爵府

積分: 7342


6353#
發表於 05-5-19 02:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Kelly b.b. >> 你又係未訓呀 ?? 敢...邊三個係三大笑蛋呀 ?

係喎, 小白兔, 我都未問你發過邊個明星喎, 睇下我地有沒有撞過先.... ??? 咪同我爭仔呀 !! :tongue:

等我入廚房吸一口新鮮既空氣先, 等我..



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 7342


6354#
發表於 05-5-19 03:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

你地係咪訓晒啦 ??



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6355#
發表於 05-5-19 03:21 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 寫道:
你地係咪訓晒啦 ??

咪係nana123, JJ1122, 仔仔(三旦)
有事慢慢講,唔駛 ,大家好姊妹嘛,鍾意咪攞去駛,唔好爭。


大宅

積分: 3212


6356#
發表於 05-5-19 03:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦 ,kellybb:
你兩個今晚搞乜??咁夜都仲未訓??hehehe.......不過都好ge,今晚唔見左仔仔,有你兩個陪我傾~~
係咪入聊天室呀?新定舊?入到去先至慢慢吹啦~
我入左去舊ge1號房等你地,快d來啊~
你地唔好咁耐啊~我諗住3點半左右就訓~

naughtyboy:
我都估唔到你係教書,小學定中學呀??


大宅

積分: 3212


6357#
發表於 05-5-19 03:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦:

又話去聊天~!!!!!!!!!!!你吸大炮呀??定係成包炊哂呀??:tongue: 唔等你喇, 聽日再傾過~睇下今晚會夢到邊個先??


伯爵府

積分: 15709


6358#
發表於 05-5-19 09:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
我想買調色粉底霜呀,你地有冇好介紹呀?
LANEIGE出左隻粉紅珍珠色,平時唔搽粉時搽好唔好呢?
我想搽防晒之後用有d血色唔洗白到有病咁

vivienmak:
你張個人頭像真係好襯你,純潔小天使
origins白米煥膚霜廣告賣得好恒呀!!
純白米粉未去磨皮,350少個零就差唔多,
買包白米粉開槳咪白米煥膚霜咯
效果一樣白滑.


SOFINA新出了三支調色底霜呀, 都幾靚你去look look!

買包白米粉開槳要用硬飯先得bor! 太軟磨唔到ga 有無試過用d飯係face上面碌? 聽講可以去黑頭(唔知係唔係真 ?-( )


小白兔,

你係好女仔, 將來一定會有一個錫你的人出現的, 現在最錫你的人都係你身邊, 你媽咪, 你囡囡 & GOD!


係呀, 我得我老公一個男人咋, 有時都想試下偷食, 但又係無對象, 結咗婚都試過有人追(未有BB前), 但唔係我杯TEA, 同埋有D衰男人的心態係諗住你結咗婚唔洗負責任, 真係彩佢都傻 我老公係好男人, 又勤力又顧家, 係奶奶眼中好仔到不得了, 嫁比佢雖然唔係大富大貴, 但唔洗憂柴憂米, 佢份人好鬼悶, 完全無嗜好, 最唔鍾意洗$, 行街睇戲食飯樣樣都話唔好, 話SIDE$, 我一年都睇唔到2套戲, 有時好想睇就自己去睇, 我都好鍾意一個人去睇戲GA! 但用係兩個女身上的教育費佢又唔慳, 真係應洗則洗, 一件衫可以著十年, 呢D男人真係好難搵, 我唔知係唔係有戀父情意結, 佢真係好似我爸爸, 我爸爸又係好仔, 好老公, 好老豆, 顧家到不得了, 所以嫁比一個同我爸爸好似的人 我老公大我9年GA!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


洋房

積分: 354


6359#
發表於 05-5-19 10:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

[quote]
vivienmak 寫道:

係呀, 我得我老公一個男人咋, 有時都想試下偷食, 但又係無對象, 結


男爵府

積分: 5300


6360#
發表於 05-5-19 12:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

大頭蝦,

I am just kidding. All women want to be 靚 D. I am just one of them. If you have time, you can go to my son's website to see.


大頭蝦 寫道:
Sams >> 你沒有人追所以要扮靚 D ?? 你都有老公同仔啦, 仲扮咁靚做咩呀 ?? 仲想有人追 ??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo