vivienmak 寫道:
la pairie eye cream用了一次, 都幾爽, 唔lup, 用多幾次再report
***靚湯送暖***野蠻仔 寫道:
JOD:
士多啤梨去角質呢d sample係果時問做美容果個朋友
比我的,我冇得買呀,韓國一朵花果間有士多啤梨去角質呀, 你叫你朋友去睇睇啦.
小白兔:
防晒咪170一支咯,你咁遲架拎晒你先order,
而家冇啦sorry![]()
我想買調色粉底霜呀,你地有冇好介紹呀?
LANEIGE出左隻粉紅珍珠色,平時唔搽粉時搽好唔好呢?
我想搽防晒之後用有d血色唔洗白到有病咁![]()
Namaste
小白兔 寫道:
你咁樣問人都有ga??不過我覺得咁樣係一件好事o黎ga~!!
![]()
我呀 !! 我最多
啦...
:tongue:
野蠻仔 寫道:
我想買調色粉底霜呀,你地有冇好介紹呀?
LANEIGE出左隻粉紅珍珠色,平時唔搽粉時搽好唔好呢?
我想搽防晒之後用有d血色唔洗白到有病咁![]()
vivienmak:
你張個人頭像真係好襯你,純潔小天使![]()
origins白米煥膚霜廣告賣得好恒呀!!
純白米粉未去磨皮,350少個零就差唔多,
買包白米粉開槳咪白米煥膚霜咯![]()
![]()
效果一樣白滑.
有無試過用d飯係face上面碌? 聽講可以去黑頭(唔知係唔係真 ?-( )
我老公係好男人, 又勤力又顧家, 係奶奶眼中好仔到不得了, 嫁比佢雖然唔係大富大貴, 但唔洗憂柴憂米, 佢份人好鬼悶, 完全無嗜好, 最唔鍾意洗$, 行街睇戲食飯樣樣都話唔好, 話SIDE$, 我一年都睇唔到2套戲, 有時好想睇就自己去睇, 我都好鍾意一個人去睇戲GA! 但用係兩個女身上的教育費佢又唔慳, 真係應洗則洗, 一件衫可以著十年, 呢D男人真係好難搵, 我唔知係唔係有戀父情意結, 佢真係好似我爸爸, 我爸爸又係好仔, 好老公, 好老豆, 顧家到不得了, 所以嫁比一個同我爸爸好似的人
我老公大我9年GA!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!