唔通所為好男人,一樣悶到嘔! :-( 我好妳少少,對上同佢睇戲係幾年前,因為佢家姐教會請睇(天作之合)。
同佢去街,唔係茶歺廳,就係大家樂,麥當勞。 :tongue: 母親節果日,都話聽佢阿哥点去食上海嘢,帶咗兩個細路仔去佢阿哥度,我咪乘機玩嘢,唔鬼去。跟住佢派肥仔打电話叫我打麻雀,我話唔打囉,母親節等你阿媽自己過啦! :-( 点知真係掂,轉頭飛TAXI番來囉!
佢仲同D細路話好辣嫁
我咪唔啋佢。食完肥仔lam lam 脷,話父親節再嚟過喎。
野蠻仔 寫道:
不過注意呢d paper
eye mask唔好超過10分鐘,因為眼睛皮膚薄弱,
好易做成負擔.
2hmama 寫道:
Hi,vivien,
1) What do you think, valmont vs la parie, which one is better ?????
2) I am very angry with Mr. Hui.....![]()
![]()
![]()
3) Hi,小白兔,
Let's arrange a gathering, so we can share our 心事.....and then to "K" 瘋噃晚啦, 有時放底d 囡玩吓係可以減壓.....
