美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5300


6361#
發表於 05-5-19 12:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 ,

Yesterday, I just bought NARS make-up base, toner and aqua gel. Seems good but expensive.


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6362#
發表於 05-5-19 12:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

(佢話dvd幾蚊,仲可以輪比其他人睇)哩句嘢,我個衰佬講過嘅! 唔通所為好男人,一樣悶到嘔! :-( 我好妳少少,對上同佢睇戲係幾年前,因為佢家姐教會請睇(天作之合)。 同佢去街,唔係茶歺廳,就係大家樂,麥當勞。 :tongue: 母親節果日,都話聽佢阿哥点去食上海嘢,帶咗兩個細路仔去佢阿哥度,我咪乘機玩嘢,唔鬼去。跟住佢派肥仔打电話叫我打麻雀,我話唔打囉,母親節等你阿媽自己過啦! :-( 点知真係掂,轉頭飛TAXI番來囉! 跟住我話去食泰國嘢。 佢仲同D細路話好辣嫁 我咪唔啋佢。食完肥仔lam lam 脷,話父親節再嚟過喎。


大宅

積分: 3447


6363#
發表於 05-5-19 12:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

睇完vivienmak同rennielo 既經歷.... 我好想好想個女入到女校.

kelly,
咁你亞肥佬都知機呀. 悶but起碼醒oY. 我個個夠膽C, 母親節真係單拖出去同佢亞媽食lunch. 家陣比你咁講, 我先醒起佢真係無理我o咼個日.. 哼, 有d 火黎添. 一陣打去 佢.
--- 2J 作品


伯爵府

積分: 15709


6364#
發表於 05-5-19 12:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ,

讀女校唔係唔好, 但多多少少都影響社交能力, 我初初返教會時好怕用d男仔講野, 好似唔知點咁, 所以你要比個女多d唔同的活動等佢唔怕羞

Sams,

你係邊度買NARS? 我有JOYCE BEAUTY CARD 有九折GA, 你下次買話我知啦!

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 3447


6365#
發表於 05-5-19 13:27 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
我咁諗呀下... 我個女有細佬, 照計唔會驚男仔啦. 最多我久唔久請細佬d 同學上黎屋企玩..好唔好d呢?
--- 2J 作品


大宅

積分: 3590


6366#
發表於 05-5-19 13:33 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Jod,

"棕櫚維他命E"比其他維他命E抗氧化ge功效高出40-60倍呀!研究報告話架!


伯爵府

積分: 15709


6367#
發表於 05-5-19 13:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我都有個細佬.........
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 5300


6368#
發表於 05-5-19 13:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Vivien,

Thanks, I bought in NARS shop in the Landmark. They won't accept Joyce beauty card. Now, I am member and will have 10% discount. If you want to buy , let me know.


大宅

積分: 3447


6369#
發表於 05-5-19 14:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
你個人問題咋下嘛!! 呵呵... 咁點呀? 其實我唔怕佢怕羞, 我怕佢飛禽大咬咋. 少見, 於是饑不擇食. 又驚佢會唔會比TB 攪, 又驚佢會變TB. 不過點都應該無男女校咁危嘛. 下嘛? 咁你會比你個女讀男女定讀番女校?
--- 2J 作品


洋房

積分: 461


6370#
發表於 05-5-19 14:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我都係..覺得女仔讀女校好d..尤其我個囡, 3唔識7都撩人講野..成日俾佢老豆話似足佢阿媽, 唔知醜..反正遲早都俾男仔滾, 都係俾少d機會佢, 越遲越好


大宅

積分: 3212


6371#
發表於 05-5-19 14:26 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

nana123:
Kekekeke........我頭先再睇返自己打出來段野,先知道原來真係幾激~~!! 為免再嚇親人都係唔好講到咁detial~
你講得好o岩,我o個時並唔係想壞,只係做人完全冇哂方向,好迷茫,都唔知自己想點........


大宅

積分: 3212


6372#
發表於 05-5-19 14:33 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

重覆左


男爵府

積分: 9540


6373#
發表於 05-5-19 14:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122 寫道:
又驚佢會唔會比TB 攪, 又驚佢會變TB. 不過點都應該無男女校咁危嘛. 下嘛? 咁你會比你個女讀男女定讀番女校?


JJ1122

This is what I am worried about too............. I've also have two girls ne.


大宅

積分: 2264


6374#
發表於 05-5-19 14:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Sams
你用完NARS ,報告下!我現在早上用Haba 條狀防晒+Polx + Paul & Joe 粉餅!OK !胭脂有時用PN 粉狀or Shu umera or 廣生行cream 狀!

Kelly
你都是笑蛋呀
我以前第1份工是教Form 1 to Form 3 中& 英,但工作就似社工所以教物課都無問題。我記得那時下午班曳些,可能他們早上起不到身,有1次,上緊堂時有1個女仔在飲泣,下堂時我問她做什麼,Oh ! my god !原來小息時一班女仔在後樓梯,有1個平時我以為很乘,原來是大家姊,她在1支煙時間內叫其他女仔打佢,最後用口咬她手指。Unbelievable,校長便報警 :-|
男仔,好似好靜坐


大宅

積分: 2231


6375#
發表於 05-5-19 14:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi,joviemum,
How are you ?? 有冇嘔呀 ??

Hi,vivien,
我都係讀女校 and also "boring life".....
What do you think, valmont vs la parie, which one is better ?????
I am very angry with Mr. Hui.....

Hi,小白兔,
Let's arrange a gathering, so we can share our 心事.....and then to "K" 瘋噃晚啦, 有時放底d 囡玩吓係可以減壓.....


大宅

積分: 2264


6376#
發表於 05-5-19 14:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama

Who is Mr Hui


男爵府

積分: 9540


6377#
發表於 05-5-19 14:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
不過注意呢d paper
eye mask唔好超過10分鐘,因為眼睛皮膚薄弱,
好易做成負擔.


Aiya, 野蠻仔, I used paper eye mask the other day and spent almost 20 mins tim.

BTW, for the 彩光GEL, do you mind I pay when I next see you? BOC is too far away for me ne.

小白兔 & 野蠻仔
You were very very 激 ne.

naughtyboy
Really don't believe you were a teacher before.

vivienmak
You were such a good girl ne.


男爵府

積分: 9540


6378#
發表於 05-5-19 14:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama 寫道:
Hi,vivien,
1) What do you think, valmont vs la parie, which one is better ?????

2) I am very angry with Mr. Hui.....

3) Hi,小白兔,
Let's arrange a gathering, so we can share our 心事.....and then to "K" 瘋噃晚啦, 有時放底d 囡玩吓係可以減壓.....


2hmama
1) Vivien, I also want to know ne.
2) Yeah, I also want to know too, who is Mr Hui?
3) This is a very good idea ne.


大宅

積分: 2231


6379#
發表於 05-5-19 15:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Mr Hui = "冇尾飛陀" 裁縫先生
vivien - 你攞咗你 d 衫未????



Good afternoon, Ms naughtyboy


大宅

積分: 3447


6380#
發表於 05-5-19 15:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,
但係中學先係發情期o咼. 咁點呀?
--- 2J 作品

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo