跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


6361#
發表於 05-9-13 10:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

sabina_bb 寫道:
咁我知啦, +wai


叻叻~~ 喂...一齊呀? 我哋去食好嘢呀~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6362#
發表於 05-9-13 10:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
一上黎就比d咁既野人地睇


諗住比個SUPRISE妳嘛!! 吾啱睇呀?? 睇過第二個吓!! 黎黎黎..............[/quote]

小心刺到隻耳


伯爵府

積分: 15050


6363#
發表於 05-9-13 10:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁我知啦, +wai


叻叻~~ 喂...一齊呀? 我哋去食好嘢呀~ [/quote]
我由kwai fong過黎來回都一個鍾囉. 你約豆會近d


子爵府

積分: 10963


6364#
發表於 05-9-13 10:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

聰明豆 寫道:
報左邊間呀?? 點解要驗身既?? ?-( ?-(

返幼兒園要驗身,睇下仲係咪童子呀!


伯爵府

積分: 16171


6365#
發表於 05-9-13 11:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
唔緊要, Jeffrey 仔咁精靈,外觀都值 80分啦!d 學校實收硬喎!!


你唔好玩我啦~ 如果Jeffrey唔發脾四唔訓地個時都幾好既。 你話學校實收....咁唔知佢哋會唔會有discount呢?


伯爵府

積分: 16171


6366#
發表於 05-9-13 11:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

sabina_bb 寫道:

ok, 如果唔係豆又唔高興


你明就好啦。


伯爵府

積分: 15050


6367#
發表於 05-9-13 11:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

wandyfok 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
報左邊間呀?? 點解要驗身既?? ?-( ?-(

返幼兒園要驗身,睇下仲係咪童子呀! [/quote]
可能想驗下確實係仔定女


大宅

積分: 4515


6368#
發表於 05-9-13 11:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

童女洗唔洗驗呀?

wandyfok 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
報左邊間呀?? 點解要驗身既?? ?-( ?-(

返幼兒園要驗身,睇下仲係咪童子呀! [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


6369#
發表於 05-9-13 11:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

聰明豆 寫道:

吾會! 除便啦! 我依傢睇得好開架!!


really?????


伯爵府

積分: 16171


6370#
發表於 05-9-13 11:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

聰明豆 寫道:

靚吾靚架??


見仁見智啦~~


伯爵府

積分: 15050


6371#
發表於 05-9-13 11:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

吾會! 除便啦! 我依傢睇得好開架!!


really????? [/quote]
緊係唔係, 宜家佢已經 :-( 緊


子爵府

積分: 10963


6372#
發表於 05-9-13 11:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
童女洗唔洗驗呀?

都要架,我恩恩同禧禧返學之前都要去驗下先可以返學架!


大宅

積分: 4515


6373#
發表於 05-9-13 11:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Jeffrey 靚仔得滯,你想學校學費打個6折比你呀?

Ka_wai 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
唔緊要, Jeffrey 仔咁精靈,外觀都值 80分啦!d 學校實收硬喎!!


你唔好玩我啦~ 如果Jeffrey唔發脾四唔訓地個時都幾好既。 你話學校實收....咁唔知佢哋會唔會有discount呢? [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


6374#
發表於 05-9-13 11:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

聰明豆 寫道:

我情不自禁呀!!


嘩~~ 你真係放咗好多喎,咦...聽日會唔會除上面架?


侯爵府

積分: 21322


6375#
發表於 05-9-13 11:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
豆, Sabina, ka_wai,
Bebe 番大坑東幼兒園11月1號開學啦,要入幼兒園一般都要比驗身報告學校,等學校清楚學生嘅健康狀況!
Fanny 代報有: St.Cat 、 根德園、維多利亞
自己會報:聖若望、施德福、學之園(考慮中)


維多利亞無嘜聽口啤呀??? 吾知好吾好呢??

聖若望、施德福、學之園(考慮中)

呢幾間o係邊樹呀?? 學之園都聽過下OK喎? 其他兩間吾曉??


伯爵府

積分: 15050


6376#
發表於 05-9-13 11:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

我情不自禁呀!!


嘩~~ 你真係放咗好多喎,咦...聽日會唔會除上面架? [/quote]
佢下午已忍唔住要除上面哪


伯爵府

積分: 16171


6377#
發表於 05-9-13 11:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

cherly 寫道:
豆, Sabina, ka_wai,
Bebe 番大坑東幼兒園11月1號開學啦,要入幼兒園一般都要比驗身報告學校,等學校清楚學生嘅健康狀況!
Fanny 代報有: St.Cat 、 根德園、維多利亞
自己會報:聖若望、施德福、學之園(考慮中)


我想問聖若望係邊架?係唔係一條龍上架,咦....我有興趣喎? 另外你唔報祟真啦?


子爵府

積分: 10963


6378#
發表於 05-9-13 11:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

Ka_wai 寫道:
嘩~~ 你真係放咗好多喎,咦...聽日會唔會除上面架?

係喎!聽日可能會除埋上身副眼鏡喎!


侯爵府

積分: 21322


6379#
發表於 05-9-13 11:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

sabina_bb 寫道:
下次我要你即埸情不自禁比我睇


有咩好睇啫?? 妳攞個有紋既西瓜睇睇咪得囉!! 一樣既!!


伯爵府

積分: 16171


6380#
發表於 05-9-13 11:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 6)

wandyfok 寫道:
返幼兒園要驗身,睇下仲係咪童子呀!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo