跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18803


621#
發表於 07-9-8 12:07 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 12:01 發表
我閃啦

玩得開心d啦 太高興就唔好返屋企住啦,去玩耐d先返啦 :lol



男爵府

積分: 8509


622#
發表於 07-9-8 12:10 |只看該作者
酌媽

thanks !

蝦蝦 & 豬媽

你地覺唔覺得屋企人幫手照顧小朋友有時都好煩!
this week, 我&孖佬都放半天假帶孖b返學放學, 下午就由婆婆照顧&工人照顧. 但放學回到家孖b就唔俾我地返工仲扭計.
孖婆平時已經好縱佢地, 昨日離譜到帶左去婆婆屋企, 原因只是他們喊! 婆婆已經帶左孖b去公園, 他們仍然要找我地, 咁就帶左佢地走, 去到先call 我. 雖然她是婆婆但都應該講左先都得掛. 最激氣是個工人, 連燈都唔關, 話走得好急. 我咪話佢law. 如果開左火咁點呀! 她連一個小朋友都安撫唔到, 我都唔知點算.


原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:50 發表
黃太,我地要努力呀

開心d~~~開心d~~~開心d~~~開心d~~~
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


公爵府

積分: 28259


623#
發表於 07-9-8 12:12 |只看該作者
我都想呀, 想比蝦仔吸下 d 新鮮空氣, 不過想下好 lu, 架車又賣左 ...


原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:51 發表
哇!!!!呢個簡直係希望工程喎
[/url]


伯爵府

積分: 18803


624#
發表於 07-9-8 12:17 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-8 12:10 發表
酌媽

thanks !

蝦蝦 & 豬媽

你地覺唔覺得屋企人幫手照顧小朋友有時都好煩!
this week, 我&孖佬都放半天假帶孖b返學放學, 下午就由婆婆照顧&工人照顧. 但放學回到家孖b就唔俾我地返工仲扭計.
孖婆平時已經好縱佢地 ...

呢d我一早就知啦 咪成日為左呢d野同99關係搞得差囉,婆婆都還好,你可以話,但99我就要忍,仲c




伯爵府

積分: 18803


625#
發表於 07-9-8 12:18 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 12:12 發表
我都想呀, 想比蝦仔吸下 d 新鮮空氣, 不過想下好 lu, 架車又賣左 ...

我地搵d搭車方便既地方去咪得囉:loveliness: 唔一定要渣車去既:loveliness: :loveliness:



伯爵府

積分: 18803


626#
發表於 07-9-8 12:36 |只看該作者
要等收工啦
蝦仔要加油呀,快d好返呀,唔好令錫你d人咁辛苦啦,我幫你一齊打氣



公爵府

積分: 28259


627#
發表於 07-9-8 12:36 |只看該作者
黃太,
你覺唔覺孖 b 返左學後, 會痴身好多?
[/url]


水晶宮

積分: 58802


628#
發表於 07-9-8 12:39 |只看該作者
酌媽
我係會展擺緊exhibition, 所以明天仲要返工呀

原文章由 tupytupy 於 2007/9/8 11:41 發表
sammi,

好耐無見你喇,你點呀?:mrgreen: :mrgreen:
會呀,晏少少同酌b&酌爸出去lunch,順便行下囉


公爵府

積分: 28259


629#
發表於 07-9-8 12:51 |只看該作者
[/url]


侯爵府

積分: 20493


630#
發表於 07-9-9 07:48 |只看該作者
good morning:mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18124


631#
發表於 07-9-9 07:54 |只看該作者
早晨~~


侯爵府

積分: 20493


632#
發表於 07-9-9 09:56 |只看該作者
酌金鑽今日有好難得的半天假呀


侯爵府

積分: 20493


633#
發表於 07-9-9 09:59 |只看該作者
最衰今日呢度應該無乜人啦,如果唔係我可以有排傾啊,我今日勁FREE呢 :D :D

原文章由 tupytupy 於 07-9-9 09:56 發表
酌金鑽今日有好難得的半天假呀


侯爵府

積分: 20493


634#
發表於 07-9-9 10:08 |只看該作者
我想問我地o既buffet gathering點呢


侯爵府

積分: 20493


635#
發表於 07-9-9 15:43 |只看該作者
oh,我休假完畢lu:tongue: :tongue:

原文章由 tupytupy 於 07-9-9 10:08 發表
我想問我地o既buffet gathering點呢


侯爵府

積分: 20493


636#
發表於 07-9-9 19:34 |只看該作者
唉.......呢份工我真係好唔想再做落去喇,好無癮呀,仲要受氣睇人面色

原來自己無搵錢真係會比c6睇唔起架:tongue: :tongue: :-( :-(


侯爵府

積分: 20493


637#
發表於 07-9-9 19:36 |只看該作者
我一路都覺得自己湊酌b都算湊得ok,原來酌爸好唔應同囉,如果係咁就唔好徙我時間啦,我出返黎做野好過啦,叫佢搵人湊酌b囉

原文章由 tupytupy 於 07-9-9 19:34 發表
唉.......呢份工我真係好唔想再做落去喇,好無癮呀,仲要受氣睇人面色

原來自己無搵錢真係會比c6睇唔起架:tongue: :tongue: :-( :-(


侯爵府

積分: 20493


638#
發表於 07-9-9 21:33 |只看該作者
酌b唔肯食野,我都好大壓力,好"盟",佢都無support我,仲話我做咩唔煲豬潤粥比酌b食,佢話呢d有益,話我比埋d麵個仔食無益喎,又話我自己唔食豬潤又唔比個仔食喎
跟本酌b就唔like食屋企飯,佢出街食就會食多少少,同埋佢齋like食包包,其他都麻麻地。

原文章由 tupytupy 於 07-9-9 19:36 發表
我一路都覺得自己湊酌b都算湊得ok,原來酌爸好唔應同囉,如果係咁就唔好徙我時間啦,我出返黎做野好過啦,叫佢搵人湊酌b囉


侯爵府

積分: 22642


639#
發表於 07-9-9 22:46 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-9 19:34 發表
唉.......呢份工我真係好唔想再做落去喇,好無癮呀,仲要受氣睇人面色

原來自己無搵錢真係會比c6睇唔起架:tongue: :tongue: :-( :-(



:-( :-( :-( 我都有同感呢..............但唔做落去.........咁亞b點呀........搵人湊我又唔想喎.......所以都好矛盾.......我呢掛都痴左好多呀.....成日都鬧瑤.....:-( :-( :-(


侯爵府

積分: 22642


640#
發表於 07-9-9 22:48 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-9 19:36 發表
我一路都覺得自己湊酌b都算湊得ok,原來酌爸好唔應同囉,如果係咁就唔好徙我時間啦,我出返黎做野好過啦,叫佢搵人湊酌b囉



我hb都係咁話我喇.....話我搞唔點瑤....話我成日發脾氣, 仲話我教到瑤大聲講野喎...........佢都痴根.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo