酌媽
thanks !
蝦蝦 & 豬媽
你地覺唔覺得屋企人幫手照顧小朋友有時都好煩!
this week, 我&孖佬都放半天假帶孖b返學放學, 下午就由婆婆照顧&工人照顧. 但放學回到家孖b就唔俾我地返工仲扭計.
孖婆平時已經好縱佢地, 昨日離譜到帶左去婆婆屋企, 原因只是他們喊! 婆婆已經帶左孖b去公園, 他們仍然要找我地, 咁就帶左佢地走, 去到先call 我. 雖然她是婆婆但都應該講左先都得掛. 最激氣是個工人, 連燈都唔關, 話走得好急. 我咪話佢law. 如果開左火咁點呀! 她連一個小朋友都安撫唔到, 我都唔知點算.
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:50 發表 
黃太,我地要努力呀
開心d~~~開心d~~~開心d~~~開心d~~~
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)