跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5731


621#
發表於 08-1-4 12:35 |只看該作者
李太都係一個好媽媽呀.

我末睇帥兄d video呀. 快d post 出黎or pm我啦. 我追唔到post 呀.


原文章由 Baby承恩 於 08-1-4 12:31 發表
睇左.....李生真係一個好爸爸...:loveliness: :loveliness:


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


622#
發表於 08-1-4 12:37 |只看該作者
But......I bought this for $6 only in a warehouse in Kwai Hing

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 12:27 發表
花園街~ $2x 有交易.


男爵府

積分: 5731


623#
發表於 08-1-4 12:41 |只看該作者
haha 師兄去shopping 真係好攪笑呀.

原文章由 Baby承恩 於 08-1-4 12:33 發表
再post過:

2008年第一擊:

機場行大運

http://www.flickr.com/photos/11818333@N05/sets/72157603612723602/

仲有四套迷你小電影:

1. 承恩真人示範曳人曳事..唔好俾屋企嘅小朋友睇呀

http://www.hellob.com/vi ...


翡翠宮

積分: 94411

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


624#
發表於 08-1-4 12:41 |只看該作者
6蚊 仲有無得買

原文章由 NaNa2005 於 08-1-4 12:37 發表
But......I bought this for $6 only in a warehouse in Kwai Hing


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


625#
發表於 08-1-4 12:43 |只看該作者
I don't know

原文章由 littlecar 於 08-1-4 12:41 發表
6蚊 仲有無得買


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


626#
發表於 08-1-4 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5731


627#
發表於 08-1-4 12:44 |只看該作者
嘩~ 好平呀, 下次有幫我地買一lot 呀.

原文章由 NaNa2005 於 08-1-4 12:37 發表
But......I bought this for $6 only in a warehouse in Kwai Hing


男爵府

積分: 7123


628#
發表於 08-1-4 12:47 |只看該作者
nana好勁呀, 成日執到平靚正嘅野!

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 12:44 發表
嘩~ 好平呀, 下次有幫我地買一lot 呀.


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


629#
發表於 08-1-4 12:51 |只看該作者
Normally they are stock remainders, or may be little bite dirty or defect, but I think it's OK for Kei Kei because her mama is a poor factory lady

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 12:44 發表
嘩~ 好平呀, 下次有幫我地買一lot 呀.


男爵府

積分: 8920


630#
發表於 08-1-4 12:56 |只看該作者
你賄賂我我會話你知.............

原文章由 littlecar 於 08-1-4 12:30 發表
仲好講...佢甘快提你hide左個年份....我都唔知大你幾多 :tongue: :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


631#
發表於 08-1-4 12:56 |只看該作者
各位靚媽咪,
午安...


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


632#
發表於 08-1-4 12:57 |只看該作者
nana
上次張生日咭, 我都唔記得要多謝您tim
我帶左返學校俾老師睇, 佢地個個都話好靚, 好有心機呀!
多謝晒!~


子爵府

積分: 10535


633#
發表於 08-1-4 13:01 |只看該作者
係咩為我而拍既要睇下啦﹗
我覺得依講"BAD" "BAD"多D
豉油妹真係好叻架唧﹗

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 11:52 發表
大家睇下梓悠video啦.

餵爸爸食蛋糕 - 可以唔開聲睇
http://s201.photobucket.com/albums/aa63/MYLIM_2007/?action=view¤t=123-1.flv

bird - 可以要開聲睇 ~~ 水怪一定要睇~ 為你而錄架.
http://s201.photob ...


男爵府

積分: 8920


634#
發表於 08-1-4 13:04 |只看該作者
Thank you, 背心媽!!

原文章由 anaBB 於 08-1-4 12:32 發表
H&M隔離


男爵府

積分: 5019


635#
發表於 08-1-4 13:06 |只看該作者
hi all beauty :loveliness:

好開心呀...終於可以响office度同大家say hi

原文章由 pb12hk 於 08-1-4 13:04 發表
Thank you, 背心媽!!


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


636#
發表於 08-1-4 13:10 |只看該作者
Only some simple crafts, please don't bare in mind

原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-4 12:57 發表
nana
上次張生日咭, 我都唔記得要多謝您tim
我帶左返學校俾老師睇, 佢地個個都話好靚, 好有心機呀!
多謝晒!~


男爵府

積分: 5019


637#
發表於 08-1-4 13:11 |只看該作者
我好想去呀...但係嗰日要响屋企湊仔呀 如果改期就通知我 :-(

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 11:55 發表
乜你轉左去中環返工??冇聽你講嘅?


男爵府

積分: 5019


638#
發表於 08-1-4 13:12 |只看該作者
NaNa,

收倒我d相未呀

原文章由 NaNa2005 於 08-1-4 13:10 發表
Only some simple crafts, please don't bare in mind


男爵府

積分: 5019


639#
發表於 08-1-4 13:14 |只看該作者
你地去晒食飯添 我只可以响lunchtime埋黎e部機上bk咋


男爵府

積分: 7123


640#
發表於 08-1-4 13:15 |只看該作者
nana, 下次你知記住話比我地知等我地都去掃平貨, 我都係poor factory lady唻架!

原文章由 NaNa2005 於 08-1-4 12:51 發表
Normally they are stock remainders, or may be little bite dirty or defect, but I think it's OK for Kei Kei because her mama is a poor factory lady

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo