在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1404


621#
發表於 08-7-29 17:06 |只看該作者
另外! 明天我不去.......
因為昨天覆疹時轉了新血壓藥, 但吃了又頭暈眼花, 而且頭痛..... 下壓降不到, 吃左藥都110......好辛苦!
本來想今日去見医生,但佢休息,所以我明天去!

我今日全曰暈酡酡, 好彩vane好鐘意睡,佢今日九点起床,1点睡午覺, 5点才起身, 我可和她一起睡! 現在我和她去公園了.

大家玩得開心啲啊

等睇靚相


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


622#
發表於 08-7-29 20:03 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 23:52 發表
豬仔媽, 老公立即睇樓準備換屋迎接一個陌生的男孩, 妳對呢件事敏感可以理解既。不過, 妳和仔仔反對後, 他已經停止領養, 証明他很重視和尊重妳。 暫時放鬆d, 唔好諗埋一邊, 無謂為自己的胡亂猜測而不快, 不值得嘛!

...

多谢!
因为哩件事令我好困扰,寻日开始我就病左,流鼻水又发烧,吓得个衰佬即刻应承我喇,我话果个男仔一定同我相冲,都仲未领返来已经克住我啦


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


623#
發表於 08-7-29 20:05 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-29 17:06 發表
另外! 明天我不去.......
因為昨天覆疹時轉了新血壓藥, 但吃了又頭暈眼花, 而且頭痛..... 下壓降不到, 吃左藥都110......好辛苦!
本來想今日去見医生,但佢休息,所以我明天去!

我今日全曰暈酡酡, 好彩vane好鐘意睡,佢今日 ...

小心身体呀,哩排天气唔好,人系会辛苦D架


伯爵府

積分: 15067


624#
發表於 08-7-29 21:13 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-29 17:06 發表
另外! 明天我不去.......
因為昨天覆疹時轉了新血壓藥, 但吃了又頭暈眼花, 而且頭痛..... 下壓降不到, 吃左藥都110......好辛苦!
本來想今日去見医生,但佢休息,所以我明天去!

我今日全曰暈酡酡, 好彩vane好鐘意睡,佢今日 ...

哎呀! 你快d去見返個醫生轉返藥!
好彩, vane好乖好乖...


伯爵府

積分: 15067


625#
發表於 08-7-29 21:14 |只看該作者
原文章由 猪仔妈 於 08-7-29 20:03 發表

多谢!
因为哩件事令我好困扰,寻日开始我就病左,流鼻水又发烧,吓得个衰佬即刻应承我喇,我话果个男仔一定同我相冲,都仲未领返来已经克住我啦

咁睇你老公都係好緊張你的! 唔使太擔心, 照顧返好自己啦!


大宅

積分: 3842


626#
發表於 08-7-29 23:51 |只看該作者
Vane. 沒問題. 最緊要養好身體先. 還有很多機會去玩ga..

原文章由 vane@nana 於 08-7-29 17:06 發表
另外! 明天我不去.......
因為昨天覆疹時轉了新血壓藥, 但吃了又頭暈眼花, 而且頭痛..... 下壓降不到, 吃左藥都110......好辛苦!
本來想今日去見医生,但佢休息,所以我明天去!

我今日全曰暈酡酡, 好彩vane好鐘意睡,佢今日 ...


伯爵府

積分: 15067


627#
發表於 08-7-30 18:18 |只看該作者
vane媽,

你見好d未ㄚ?


伯爵府

積分: 15067


628#
發表於 08-7-30 18:26 |只看該作者
今日玩得好開心啊! 我來會程都唔使等船, 正!
好多謝Hoiyau媽的招呼!
汶汶係playroom唔見我都喊, 可見痴身程度! 好彩, 今日都肯跟姊姊去玩!


伯爵府

積分: 15067


629#
發表於 08-7-30 18:44 |只看該作者
Vane媽,
Friday, 如果你好返些就來啦!
美孚媽咪會10點出發, 11點度到我呢度! 玩一陣就食lunch!
lunch ~~~ 我會整d小食+再叫KFC or Pizza...
大概3點幾4點散band!


侯爵府

積分: 20493


630#
發表於 08-7-30 19:26 |只看該作者
Oh, Vane媽,你要小心呀,因為我99 3,4月左右都係轉血壓藥後血壓突然極高,好危險;你要check住,有咩事即刻call醫生呀。

原文章由 vane@nana 於 08-7-29 17:06 發表
另外! 明天我不去.......
因為昨天覆疹時轉了新血壓藥, 但吃了又頭暈眼花, 而且頭痛..... 下壓降不到, 吃左藥都110......好辛苦!
本來想今日去見医生,但佢休息,所以我明天去!

我今日全曰暈酡酡, 好彩vane好鐘意睡,佢今日 ...


侯爵府

積分: 20493


631#
發表於 08-7-30 19:27 |只看該作者
要保重身體呀,睇下老公幾錫住你,你開心返啦

原文章由 猪仔妈 於 08-7-29 20:03 發表

多谢!
因为哩件事令我好困扰,寻日开始我就病左,流鼻水又发烧,吓得个衰佬即刻应承我喇,我话果个男仔一定同我相冲,都仲未领返来已经克住我啦


侯爵府

積分: 20493


632#
發表於 08-7-30 19:31 |只看該作者
多謝晒hoiyau媽帶我地o係pi玩左成日呀,仲要走落街買埋汽水同jelly請我地飲,真係唔好意思呢
我同酌b都玩得好開心呀,不過我就勁tired

今日d相:http://picasaweb.google.com/tupytupy/730ParkIsland

[ 本文章最後由 tupytupy 於 08-7-31 14:28 編輯 ]


大宅

積分: 1011


633#
發表於 08-7-30 23:45 |只看該作者
好攪笑呀! 汶汶真係叻女呀! "靚靚"講得好清楚!

原文章由 jjtseung 於 08-7-24 00:20 發表
我終於d起心肝來update我個blog!

近期的推介:
汶汶的爆笑"靓靓" (要開大音量)

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=965499

XXX

[]


大宅

積分: 1011


634#
發表於 08-7-31 01:04 |只看該作者
好耐無上黎喇, 話說garrick 返左上海之後就返新學校, 點知返左一個星期, 有同學手足口病, 要停課11日, 下星期一至復課, 所以le 排都係度揍仔, 見你地咁多活動, 真係好羨慕呀, 我在上海都係一個人帶garrick 去玩咋

XXX

[]


大宅

積分: 1404


635#
發表於 08-7-31 13:12 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-30 18:18 發表
vane媽,

你見好d未ㄚ?



Thank you ah!!! 各位

我看了医生轉了藥,下壓降不太多,所以頭痛但沒頭暈, 剛吃了第二次, 看看晚上情況, 希望可以一起玩, 等vane唔洗一個小孩自已玩啦


大宅

積分: 1404


636#
發表於 08-7-31 13:13 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-30 19:26 發表
Oh, Vane媽,你要小心呀,因為我99 3,4月左右都係轉血壓藥後血壓突然極高,好危險;你要check住,有咩事即刻call醫生呀。



唉!成日轉藥我真係頂唔順, 希望快攪掂


大宅

積分: 1404


637#
發表於 08-7-31 13:14 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-30 19:31 發表
多謝晒hoiyau媽帶我地o係pi玩左成日呀,仲要走落街買埋汽水同jelly請我地飲,真係唔好意思呢
我同酌b都玩得好開心呀,不過我就勁tired

今日d相:http://picasaweb.google.com/tupytupy/930ParkIsland ...



好正! 好熱鬧!!!


伯爵府

積分: 15067


638#
發表於 08-7-31 13:48 |只看該作者
原文章由 garrickmum 於 08-7-31 01:04 發表
好耐無上黎喇, 話說garrick 返左上海之後就返新學校, 點知返左一個星期, 有同學手足口病, 要停課11日, 下星期一至復課, 所以le 排都係度揍仔, 見你地咁多活動, 真係好羨慕呀, 我在上海都係一個人帶garrick 去玩咋 ...

幾時又再返來ㄚ?


伯爵府

積分: 15067


639#
發表於 08-7-31 13:50 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-31 13:12 發表
Thank you ah!!! 各位

我看了医生轉了藥,下壓降不太多,所以頭痛但沒頭暈, 剛吃了第二次, 看看晚上情況, 希望可以一起玩, 等vane唔洗一個小孩自已玩啦 ...

你感覺好些就來啦! 如果覺得唔舒服都唔好勉強, 呢d天氣係街都幾辛苦!


侯爵府

積分: 20493


640#
發表於 08-7-31 14:31 |只看該作者
vane媽,唔好心急呀,等你好返先啦,血壓呢家野唔講得笑架,要好好休息下呀;我地大把機會出黎玩啦,最緊要健康o麻

原文章由 vane@nana 於 08-7-31 13:12 發表



Thank you ah!!! 各位

我看了医生轉了藥,下壓降不太多,所以頭痛但沒頭暈, 剛吃了第二次, 看看晚上情況, 希望可以一起玩, 等vane唔洗一個小孩自已玩啦 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo