立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 47917
原帖由 gglc 於 15-06-26 發表 午餐食左蛋白1個+KFC烤牛油蒜雞全翼。 現在改一改,剛買左菜心。返屋企會食300g ,+蛋白1隻。 食曬就大概134 ...
原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表 去價真x 買唔烘的??
大宅
積分: 4095
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 有乜問題 ?
原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表 我食完呢樽去買生既試下先......
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 我覺得生既比較好食,雖然冇咁香口 但營養計生既比較好
男爵府
積分: 7110
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 21.3%?21.3g?
王國長老
積分: 119115
talkative 發表於 15-6-26 13:29 水果我戒左了, 但仔女有時都會食下蘋果 佢地成日講的
原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表 請教一下,低碳日可以煲咩湯嚟飲?😆😆
原帖由 gglc 於 15-06-26 發表 21.3g呀。纖維有15.7g ,來自紫菜青瓜菜心(未食)。菜心真係好好多。食完D青瓜會改全菜心。 ...
原帖由 edea 於 15-06-26 發表 要戒嗎? 但食左每日朝朝有廁所去. 最近喜歡食金奇異果. 好味又有豐富維他命C.
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 如果圖冇錯就可以
原帖由 gglc 於 15-06-26 發表 卡路里我預少少誤差總量1350左右,ok? 上次你寫14xx的。
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 咁個餐單唔錯了,初初跟計好理想
原帖由 gglc 於 15-06-26 發表 咁如果呢個餐單ok,都跟到。努力💪🏻
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 其實唔難跟,有慨念就好容易攪 主要係慨念問題
原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表 我而家都未掌握到你地既食法,而家只係知道要戒水果,澱粉質,要食雞豬牛魚同菜我要跟緊d個post 先 ...
原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表 記多左之後慢慢會知道食物既本質 因為會計數,會唸佢係邊樣多邊樣少 然後唔駛人教都知道嚕
禁止訪問
積分: 205825
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy