興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   24


珍珠宮

積分: 47917


621#
發表於 15-6-26 14:18 |只看該作者

引用:午餐食左蛋白1個+KFC烤牛油蒜雞全翼。現在

原帖由 gglc 於 15-06-26 發表
午餐食左蛋白1個+KFC烤牛油蒜雞全翼。
現在改一改,剛買左菜心。返屋企會食300g ,+蛋白1隻。
食曬就大概134 ...
21.3%?21.3g?

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


622#
發表於 15-6-26 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表
去價真x 買唔烘的??
我係嗰度買開,係佢比較平,$11 100g

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


623#
發表於 15-6-26 14:19 |只看該作者

引用:午餐食左蛋白1個+KFC烤牛油蒜雞全翼。現在

原帖由 gglc 於 15-06-26 發表
午餐食左蛋白1個+KFC烤牛油蒜雞全翼。
現在改一改,剛買左菜心。返屋企會食300g ,+蛋白1隻。
食曬就大概134 ...
如果圖冇錯就可以

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


大宅

積分: 4095


624#
發表於 15-6-26 14:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby-G2008+於+15-06-26+發表

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
有乜問題 ?
我食完呢樽去買生既試下先......





珍珠宮

積分: 47917


625#
發表於 15-6-26 14:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表
我食完呢樽去買生既試下先......
我覺得生既比較好食,雖然冇咁香口
但營養計生既比較好

點評

baby-G2008    發表於 15-6-26 14:23
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


大宅

積分: 4095


626#
發表於 15-6-26 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby-G2008+於+15-06-26+發表

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
我覺得生既比較好食,雖然冇咁香口
但營養計生既比較好
請教一下,低碳日可以煲咩湯嚟飲?😆😆




男爵府

積分: 7110


627#
發表於 15-6-26 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gglc+於+15-06-26+發表午餐食

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
21.3%?21.3g?
21.3g呀。纖維有15.7g ,來自紫菜青瓜菜心(未食)。菜心真係好好多。食完D青瓜會改全菜心。




王國長老

積分: 119115

王國長老


628#
發表於 15-6-26 14:32 |只看該作者
talkative 發表於 15-6-26 13:29
水果我戒左了, 但仔女有時都會食下蘋果

佢地成日講的
要戒嗎? 但食左每日朝朝有廁所去.

最近喜歡食金奇異果. 好味又有豐富維他命C.

我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 47917


629#
發表於 15-6-26 14:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表
請教一下,低碳日可以煲咩湯嚟飲?😆😆
湯水唔係太甜既其實問題不大

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


630#
發表於 15-6-26 14:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表2

原帖由 gglc 於 15-06-26 發表
21.3g呀。纖維有15.7g ,來自紫菜青瓜菜心(未食)。菜心真係好好多。食完D青瓜會改全菜心。



...
咁個餐單唔錯了,初初跟計好理想

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


631#
發表於 15-6-26 14:39 |只看該作者

引用:Quote:talkative 發表於 15-6-26 13:29 水

原帖由 edea 於 15-06-26 發表
要戒嗎? 但食左每日朝朝有廁所去.

最近喜歡食金奇異果. 好味又有豐富維他命C.
生果要好小心好小心食,因為俾人話「健康」,所以好多人冇左戒心

點評

edea    發表於 15-6-26 16:18
baby-G2008    發表於 15-6-26 14:44
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 7110


632#
發表於 15-6-26 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gglc+於+15-06-26+發表午餐食

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
如果圖冇錯就可以
卡路里我預少少誤差總量1350左右,ok?
上次你寫14xx的。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 47917


633#
發表於 15-6-26 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 gglc 於 15-06-26 發表
卡路里我預少少誤差總量1350左右,ok?
上次你寫14xx的。
可以,唔太過份就得
最怕偷得太離譜

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 7110


634#
發表於 15-6-26 14:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gglc+於+15-06-26+發表21.3g

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
咁個餐單唔錯了,初初跟計好理想
咁如果呢個餐單ok,都跟到。努力💪🏻




珍珠宮

積分: 47917


635#
發表於 15-6-26 14:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 gglc 於 15-06-26 發表
卡路里我預少少誤差總量1350左右,ok?
上次你寫14xx的。
因為減緊既人好多時都會鐘意偷卡路里 .. 好易太過火,係要小心哩樣野

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


636#
發表於 15-6-26 14:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 gglc 於 15-06-26 發表
咁如果呢個餐單ok,都跟到。努力💪🏻
其實唔難跟,有慨念就好容易攪
主要係慨念問題

有左慨念之後,遲啲點轉 diet plan 都好簡單

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


大宅

積分: 4095


637#
發表於 15-6-26 14:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gglc+於+15-06-26+發表咁如果

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
其實唔難跟,有慨念就好容易攪
主要係慨念問題
我而家都未掌握到你地既食法,而家只係知道要戒水果,澱粉質,要食雞豬牛魚同菜我要跟緊d個post 先得




珍珠宮

積分: 47917


638#
發表於 15-6-26 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表

原帖由 baby-G2008 於 15-06-26 發表
我而家都未掌握到你地既食法,而家只係知道要戒水果,澱粉質,要食雞豬牛魚同菜我要跟緊d個post 先 ...
記多左之後慢慢會知道食物既本質
因為會計數,會唸佢係邊樣多邊樣少
然後唔駛人教都知道嚕

睇倒好多人戒飯唔戒生果,其實眼都突

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 7110


639#
發表於 15-6-26 15:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby-G2008+於+15-06-26+發表

原帖由 goddamnit 於 15-06-26 發表
記多左之後慢慢會知道食物既本質
因為會計數,會唸佢係邊樣多邊樣少
然後唔駛人教都知道嚕
係呀 之前都唔知D瓜豆腐都好多碳。




禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


640#
發表於 15-6-26 15:39 |只看該作者

引用:Quote:talkative+發表於+15-6-26+13:29+水

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo