立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
侯爵府
積分: 20768
原文章由 ChristieMing 於 08-12-29 10:40 PM 發表 上個星期,差唔多日日都去街.. 搞到個人好攰呀~
子爵府
積分: 10503
原文章由 elkykit 於 08-12-30 12:02 AM 發表 我都出咗幾街喇... 今日MAMI 佢哋出咗嚟...仲未走呀, 所以我要招呼佢哋呀...佢哋耍樂緊呀
原文章由 julieann 於 08-12-30 00:09 發表 咁依家仲係度??
原文章由 elkykit 於 08-12-30 01:13 AM 發表 係呀...我老公同佢哋打麻雀呀 但而家啱啱走咗喇...
原文章由 julieann 於 08-12-30 01:22 發表 星期五我地返去屯門同99食生日飯, 我想整壽包比佢呀, 不過蓮蓉又要出去MK買, 我又湊住wallace, 老公又返中, 所以都唔知點好....我想問街市係咪有d雜貨店都有蓮蓉買架? ...
積分: 10674
原文章由 毛B 於 08-12-30 15:40 發表 公司做到嘔白泡呀~~~~~ 你呢, 小B點呀
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 15:55 發表 因為年結呀? 小B呀... 暫時一切正常啦~
原文章由 毛B 於 08-12-30 16:07 發表 唔關年結事~~~~我地三月尾先年結架, 可能呢排假期多, 所以谷埋同一時間做掛?????? 咁仲有無好似之前咁, 胃頂頂咁呀?? 開胃返d未呀???
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 16:10 發表 胃口呢家野.. 真係時好時壞.. 有時胃口又好好,有時冇胃口到全日都食好少野, 根本唔想食,又唔肚餓喎! 不過,都算OK o既...儘量揀o的想食o既野食, 就可以食多o的。 最近,勁鍾意食橙! ...
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 16:13 發表 今日煲o左紅蘿蔔粟米雪耳豬展湯.. 正! o岩o岩飲o左大半碗, 都係自己煲o既好飲好多!!! (上個星期,都未煮過飯呀!!)
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy