跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


621#
發表於 08-12-29 22:31 |只看該作者
好幾日都無上黎喇


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


622#
發表於 08-12-29 22:40 |只看該作者
上個星期,差唔多日日都去街..
搞到個人好攰呀~


伯爵府

積分: 18922


623#
發表於 08-12-29 23:28 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-12-29 10:40 PM 發表
上個星期,差唔多日日都去街..
搞到個人好攰呀~




我係24, 25果兩日出左去, 之後呢幾日又同wallace係屋企玩個波波池, 所以就少左上黎


子爵府

積分: 10503


624#
發表於 08-12-30 00:02 |只看該作者
我都出咗幾街喇... 今日MAMI 佢哋出咗嚟...仲未走呀, 所以我要招呼佢哋呀...佢哋耍樂緊呀


伯爵府

積分: 18922


625#
發表於 08-12-30 00:09 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 12:02 AM 發表
我都出咗幾街喇... 今日MAMI 佢哋出咗嚟...仲未走呀, 所以我要招呼佢哋呀...佢哋耍樂緊呀

咁依家仲係度??


子爵府

積分: 10503


626#
發表於 08-12-30 01:13 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 00:09 發表

咁依家仲係度??

係呀...我老公同佢哋打麻雀呀

但而家啱啱走咗喇...


伯爵府

積分: 18922


627#
發表於 08-12-30 01:22 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-12-30 01:13 AM 發表

係呀...我老公同佢哋打麻雀呀

但而家啱啱走咗喇...




星期五我地返去屯門同99食生日飯, 我想整壽包比佢呀, 不過蓮蓉又要出去MK買, 我又湊住wallace, 老公又返中, 所以都唔知點好....我想問街市係咪有d雜貨店都有蓮蓉買架?


子爵府

積分: 10503


628#
發表於 08-12-30 01:40 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-12-30 01:22 發表




星期五我地返去屯門同99食生日飯, 我想整壽包比佢呀, 不過蓮蓉又要出去MK買, 我又湊住wallace, 老公又返中, 所以都唔知點好....我想問街市係咪有d雜貨店都有蓮蓉買架? ...

真係好新抱呀 我都唔知邊有蓮蓉賣喎...


子爵府

積分: 10674


629#
發表於 08-12-30 11:44 |只看該作者
HIHI, 有無人呀?????


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


630#
發表於 08-12-30 14:56 |只看該作者
hi, eva~


子爵府

積分: 10503


631#
發表於 08-12-30 15:01 |只看該作者


子爵府

積分: 10674


632#
發表於 08-12-30 15:32 |只看該作者
終於都見到你地喇~~~~~掛死我喇


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


633#
發表於 08-12-30 15:35 |只看該作者
年尾大家特別忙吧~


子爵府

積分: 10674


634#
發表於 08-12-30 15:40 |只看該作者
公司做到嘔白泡呀~~~~~

你呢, 小B點呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


635#
發表於 08-12-30 15:55 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-12-30 15:40 發表
公司做到嘔白泡呀~~~~~

你呢, 小B點呀

因為年結呀?

小B呀...
暫時一切正常啦~


子爵府

積分: 10674


636#
發表於 08-12-30 16:07 |只看該作者
唔關年結事~~~~我地三月尾先年結架, 可能呢排假期多, 所以谷埋同一時間做掛??????

咁仲有無好似之前咁, 胃頂頂咁呀?? 開胃返d未呀???
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 15:55 發表

因為年結呀?

小B呀...
暫時一切正常啦~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


637#
發表於 08-12-30 16:10 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-12-30 16:07 發表
唔關年結事~~~~我地三月尾先年結架, 可能呢排假期多, 所以谷埋同一時間做掛??????

咁仲有無好似之前咁, 胃頂頂咁呀?? 開胃返d未呀???

胃口呢家野..
真係時好時壞..
有時胃口又好好,有時冇胃口到全日都食好少野,
根本唔想食,又唔肚餓喎!

不過,都算OK o既...儘量揀o的想食o既野食,
就可以食多o的。

最近,勁鍾意食橙!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


638#
發表於 08-12-30 16:13 |只看該作者
今日煲o左紅蘿蔔粟米雪耳豬展湯..

正!

o岩o岩飲o左大半碗,
都係自己煲o既好飲好多!!!

(上個星期,都未煮過飯呀!!)


子爵府

積分: 10674


639#
發表於 08-12-30 16:49 |只看該作者
咁就趁胃口好果時食多d喇~~~~~

食橙好, 維他命c高呀
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 16:10 發表

胃口呢家野..
真係時好時壞..
有時胃口又好好,有時冇胃口到全日都食好少野,
根本唔想食,又唔肚餓喎!

不過,都算OK o既...儘量揀o的想食o既野食,
就可以食多o的。

最近,勁鍾意食橙! ...


子爵府

積分: 10674


640#
發表於 08-12-30 17:09 |只看該作者
哇, 夠哂清潤喎~~~~

我都趁吉之島大減價, 買左個真空煲, 煲湯呀, 慳返d煤氣費同時間麻
原文章由 ChristieMing 於 08-12-30 16:13 發表
今日煲o左紅蘿蔔粟米雪耳豬展湯..

正!

o岩o岩飲o左大半碗,
都係自己煲o既好飲好多!!!

(上個星期,都未煮過飯呀!!)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo