立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 41316
paulinewong 發表於 17-6-12 20:25 哈哈,大頭蝦添
伯爵府
積分: 19383
asweetmom 發表於 17-6-13 05:35 30粒裝多少錢呢?
水晶宮
積分: 51637
candy8888 發表於 17-6-8 13:04 想問green妹,同一隻護膚品係咪用三個月就要轉/可以用更長嘅時間,還是好用的唔需要轉?
HeiNHin 發表於 17-6-9 15:58 請問如果給小朋友中午最曬的時候去游泳時用,呢隻可以用嗎?
充裕 發表於 17-6-9 23:52 請問2歲幾小朋友 搽防曬,咁點洗,都係要用卸妝油?
asweetmom 發表於 17-6-10 12:30 Green妹,搽anessa gold 如何減低傷害?
asweetmom 發表於 17-6-10 21:01 Green妹覺得這支好不好?
kikimag 發表於 17-6-11 11:31 green妹,可否睇睇下面尼支成份如何,係唔係可以減紋? 我記得你話squalane係好野,而且我見佢排得好前,唔該曬!
snoopyiu 發表於 17-6-13 09:28 好似13x, 幾個月前已經買左黎用
candy8888 發表於 17-6-8 13:04 想問green妹,同一隻護膚品係咪用三個月就要轉/可以用更長嘅時間,還是好用的唔需要轉? ...
HeiNHin 發表於 17-6-9 17:27 另外,有冇介紹成人日常防曬,但唔需要卸妝油做清潔的
paulinewong 發表於 17-6-10 18:17 請問有沒有atorrege ad+防曬和ettusais spf35防曬全成份列表呀?我係cosdna網頁到找不到 ...
BBQBB 發表於 17-6-11 10:18 1) 平時小朋友去踢波游水有邊隻防晒適合? 2) 物理性防曬是否Titanium dioxide同Zinc oxide呢两種成份並存先算係? 3) 以上兩種成份各要有幾多%先係有效物理防晒?
paulinewong 發表於 17-6-11 17:31 我不懂日文,但是我覺得你對日系防曬挺有硏究,所以想問一下你知不知道它是否全物理性防曬,有沒有zinc oxide 成份、防水嗎?需要用卸妝油嗎?如果戶外用防曬力夠強嗎?因為我是敏感肌膚,而日系品牌成份表成日不全,所以我是用歐美防曬多,但是它們多數又乾又焗,有時會引起生粒粒,所以想要轉用日系防曬
積分: 40862
kaka80 發表於 17-6-14 10:03 green tea 吾該可以幫我睇睇呢支有冇料到呀
asweetmom 發表於 17-6-14 06:11 用了數月快報告效果如何?
別墅
積分: 791
greentea000 發表於 17-6-14 06:45 只係唔使用卸妝油1個要求就大把選擇啦,包裝上無強調防汗防水既都OK,選擇spf30 pa++左右既,有tester就試 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy