時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


別墅

積分: 640


621#
發表於 19-9-10 01:21 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 01:17
你唔好用 大家 呢個字眼 唔該你去讀返書先啦 你要清楚係你呢一小撮 人仕。 你指嘅大家 係你哋證件一樣嘅大 ...

唔好意思
睇下撐警大會有幾多人


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


622#
發表於 19-9-10 01:21 |只看該作者
三國1 發表於 19-9-10 01:17
黃嘅暴徒日日破壞放火打人又可來理性,暴徒支持者日日鬧警察係黑警,仲要死全家,這樣相比下唔係叫有理性, ...

黃人都人生攻擊,講「黑警、五毛、藍屍」大把啦。
唔好扮清高啦,好虛偽


禁止訪問

積分: 7265


623#
發表於 19-9-10 01:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10435


624#
發表於 19-9-10 01:22 |只看該作者
回覆 Higg 的帖子

你親眼見到佢地死, 係邊到死呀?講嚟聽下, 因好多人找緊佢地.


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


625#
發表於 19-9-10 01:22 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 01:16
你講笑啦,呢度欺凌得最多嗰個係你
你老是常出現攻擊人

要多謝暴徒教識我,要惡先有用
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 9856


626#
發表於 19-9-10 01:22 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 01:17
俾醫療報告、
叫王媽媽(內地人、唔需要蒙面)喺微信或Facebook錄影講一講

甘你有無睇到個直播掉氣油彈既腰間有槍??


男爵府

積分: 8383


627#
發表於 19-9-10 01:23 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 01:18
唔好意思啦,對住惡性攻擊警察個D 死文宣,我係好惡加

知就好啦!bk你行大哂架嘛! 唔啱你睇就欺凌㗎啦,明白嘅


別墅

積分: 640


628#
發表於 19-9-10 01:23 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 01:20
你冷靜d好嗎?理性d好嗎?個個都咁好心機去cut片?你自己睇直播啦!你咁大個人有腦呀
...

我次次都有睇直播

星期日,遊行明明去到10點
警察就4點幾叫cut
當時無沖擊任何野
又封地鐵唔俾人走

你話呢


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


629#
發表於 19-9-10 01:23 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-10 01:17
所以咪話睇下邊邊得民心羅,警察得民心就吾會甘多人出來遊行。。示威者吾得民心就無人出來。。好簡單
...

500萬人唔出黎,係因為我哋愛香港、唔想破壞香港,亦唔想撕裂香港
如果唔出黎嘅人都出黎,香港就會變戰場

無論邊一方流血我哋都會唔開心
好多香港人雖然係屋企但我估計愛香港嘅人好多都瞓得唔好,因為大家都擔心緊香港繼續咁落去會變成點,我哋唔想失去我哋美好的家
從未適應這份工


禁止訪問

積分: 7265


630#
發表於 19-9-10 01:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 640


631#
發表於 19-9-10 01:24 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 01:23
500萬人唔出黎,係因為我哋愛香港、唔想破壞香港,亦唔想撕裂香港
如果唔出黎嘅人都出黎,香港就會變戰場
...

又唔見你出去撐警大會


男爵府

積分: 6622


632#
發表於 19-9-10 01:24 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:49
咁你知唔知

鏡頭影住佢

你成日都問人知唔知 我答咗你、知啦 你又話我唔知 咁無限loop 咁你想點啫、 我唔需要 同你講咁多 我清楚幾多 甚至乎我知道嘅嘢 係點樣得嚟 可能你知道嘅資訊 係睇新聞囉


禁止訪問

積分: 7265


633#
發表於 19-9-10 01:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10435


634#
發表於 19-9-10 01:25 |只看該作者
回覆 Higg 的帖子

你地多人, 你知唔知有一半都係收錢, 我表妹就係其中一個, 只遊行, 佢行最後300, 中間500, 最前1000, 如果有做野破壞, 每件計


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


635#
發表於 19-9-10 01:25 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 01:23
知就好啦!bk你行大哂架嘛! 唔啱你睇就欺凌㗎啦,明白嘅

你又錯啦,黃屍文宣老屈警察,我會惡。
你哋圍其他JM. 我幫手,所以邊個欺凌邊個,難講
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 9856


636#
發表於 19-9-10 01:25 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 01:23
500萬人唔出黎,係因為我哋愛香港、唔想破壞香港,亦唔想撕裂香港
如果唔出黎嘅人都出黎,香港就會變戰場
...

吾係播,大家和平遊行叫其他小數既收手,有咩問題??等多啲人知大多數人既想法。。


禁止訪問

積分: 7265


637#
發表於 19-9-10 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


638#
發表於 19-9-10 01:26 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 01:23
知就好啦!bk你行大哂架嘛! 唔啱你睇就欺凌㗎啦,明白嘅

你真係以為你班黃屍JM 係善男信女啊,大家互相欺凌,打和咋
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


639#
發表於 19-9-10 01:27 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-10 01:22
甘你有無睇到個直播掉氣油彈既腰間有槍??

查一查警槍究竟係乜色?
我借圖分享

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
從未適應這份工


男爵府

積分: 8383


640#
發表於 19-9-10 01:27 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 01:25
你又錯啦,黃屍文宣老屈警察,我會惡。
你哋圍其他JM. 我幫手,所以邊個欺凌邊個,難講
...

唔夠你啦!我搭訕姐
俾你咬到而家,邊夠你黎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo