夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


621#
發表於 05-3-2 11:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

其實我同屋企人既關係唔係唔好既,只係同我媽咪啲性格同做人態度唔同,總之要適當地保持距離啦,同我大佬會比較親啲,^^"可能佢又係天秤佬,所以大家夾到大家脾氣,佢又唔係大我多年,所以咪知大家心態囉!我唔係死都唔會靠外家,只係唔到最後一刻真係毋須要搵佢地支援囉!我唔想無啦啦做敗家女,咁大個人始終要識得點去照顧自己,尤其呢個家庭係我同老公建立,應該先由我地兩口子去處理自己問題.


子爵府

積分: 11510


622#
發表於 05-3-2 12:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

基本上如果我同老公鬧交,我都唔會番外家...^^:寧願搬去我地band房瞓都唔會番外家,因為就咁番去仲煩!老豆同大佬實問,仲唔煩死我呀~~~!!!再者,如果我就咁番外家,以我老公性格,一定無彎轉,再唔係實會影响我同佢既關係,我老公好介意架!我嗰陣生完仔要坐月,我老豆叫我番外家坐月,我老公即刻兜口兜面對住我老豆講:"唔得,亞茵(我)坐月要番屋企坐!"我老公第一次咁反我老豆,我老豆都唔敢有異議...所以同佢結婚咁耐,嘈過咁多次大交,我都只係試過自己蒲上band房唔同佢番屋企咋!


子爵府

積分: 11510


623#
發表於 05-3-2 12:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

你應該先去問問醫生會好啲,個人認為你尾龍骨有問題既話,陀住bb時會辛苦好多...


大宅

積分: 4323


624#
發表於 05-3-2 12:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
我同我阿媽, 簡正火星撞地球. 我很久沒跟他講話了. @"@ 佢當我死了. 我也當他死了. 唉! 佢份人又刻薄, 講話又毒, 冇一句好玩, 只是識得話我哂錢. 痴線! 在娘家, 我最多只是養了3條好似手指尾咁大的小魚, and 在那裡睡和洗操吧. -.- 唉...佢都可以話我浪費電力.

唉...痴線! 佢唔多似做人老媽. 每早起床, 我都要去洗澡的. 我都有心遲一點入去toilet, 讓他去左toilet先. 點知,佢就教到同我差唔多時間用洗手間, 想同我玩爭toilet用. ~.~ 精神病ga.

佢煮d菜, 肉有時會"生", 菜就梅, 要不就唔清潔, 我最多食下腸仔. 佢好唔like我啦. 晚上我都唔想回家, 因為唔想肚皮受罪, 咪出街食. 佢又俾說話我聽. 話我有錢就出街食. 痴線! 我以前在家吃, 日日肚痛, 我唔想再受苦啦. 我有同佢地講, 對食物不滿, 佢地話, "唔鐘意咪唔好食" fine, 我咪唔食.

由細到大, 佢冇同清洗過床上用品. ~.~ 冇同我傾心事. 有一次, 我那已盤出去住的2佬問老媽, "阿爸在嗎?"

老媽哀怨地答, "唔鬼知, 佢應該死左番大陸.." 跟著又嘮叨幾句. ~.~ 我地只覺佢煩. 痴線, 咁大個人, 老公都管唔住, 同我地講都冇用. 我最專重老頭老媽的感情生活.

~.~ 我以前細果, 都有在老豆面前吵, 話佢做乜包2奶. 又如何, 幫阿媽講, 佢咪一樣對我差, 我做乜要幫佢. 現在我理佢都傻.

最哀的時, 在所有親友面前, 數我. 我本來都唔知 (佢唔敢在我臉前數我), 都是我2嫂講番俾我知佢d 衰野.

我個舊男友都罵我做乜咁懶咁冇愛心, 又對家人唔好. ~.~ 原來我媽有在我男友面前數我. (有時我舊男友會替我修理電腦, 我都不在家的, 這些事是我細佬講我知.) 有精神病ga. 邊有老媽咁覺自己個女.....精神病.





大宅

積分: 4323


625#
發表於 05-3-2 12:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband, 我怕....see dr..


子爵府

積分: 11510


626#
發表於 05-3-2 12:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

家家都有本難諗的經,有好多事都好難去解釋既...

如果你決定生bb時先至再睇都未遲,醫生都只係會俾意見你,教你陀bb時點去小心身體,我諗應該無問題既!

啱啱有人上嚟我屋企裝咗now寬頻電視,係我上網計劃送既,送一年,$194/permth(寬頻月費),雖則我都覺得佢唔係平,但我又無信心用有線嗰啲,硬係覺得佢地好奸商,還掂用開netvigator,所以費時轉..


大宅

積分: 4323


627#
發表於 05-3-2 12:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,

在我讀小學時, 佢都痴線, 日日打我. 佢認為我考到100分是佢打出黎ga. 痴線ga. 果時我考第一, 佢朝早在我番學前, 都打我幾下, 佢話這樣我會乖d. 痴線! 我只是覺得讀書好有壓力炸. 考唔到100分就打人. 痴線! 邊有d咁樣的老媽.

中一那年, 我開始學其他女仔打扮. 我在鏡子前, 照多2下, 就俾佢話我發姣. 痴線! 就算唔扮靚, 做人讓整理儀表. 佢覺得是是但但就得. 佢都冇病. 佢對d仔好過對女, 果時真是搞到我想變性ga.

so, now我成日都愛打扮, 愛穿裙, 乜為? 都是細果老媽唔俾, 我解禁了, 就著番夠本.

我以前好傷心, 怎樣討好佢, 佢都唔鐘意, 我受夠了. 所以我中三那年, 佢打我, 我還手了. 痴線! 之後, 我冇再同佢傾計. 一開口就吵架.

我在娘家是啞巴, 不說話的. 是他搞到我咁..


大宅

積分: 4323


628#
發表於 05-3-2 12:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
你都唔會咁對自己個仔la. 我老媽真的唔似人老母and有精神病! 我好憎佢. 每次聽到這歌, "世上只有媽媽好, 有媽的孩子像個寶" , 我聽了會落淚, 因為我老母一d都唔似是好媽媽, 我只覺自己像根草.


子爵府

積分: 11510


629#
發表於 05-3-2 12:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

以前啲唔開心既嘢就唔好諗喇!至緊要依家有個鍚你既老公,有個屬於自己既家咪得囉! 依家我都唔會諗,除非又是俾我媽咪激到噴血我先至會諗一陣!


大宅

積分: 4323


630#
發表於 05-3-2 13:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.- THX BANDBAND, 其實我怕我老公mind我有這樣的媽. ~.~ 好彩佢冇.


子爵府

積分: 11510


631#
發表於 05-3-2 13:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

就算佢Mind你媽咪既行為,佢永遠都會企响你嗰邊! 好似我老公咁,佢有時見到我老豆'更年期'亂咁搵嘢嚟鬧我,佢會護住我,始終佢都會明事理,所以我遇到有咩唔開心都會同老公講,至少有人鍚番嘛!


大宅

積分: 4323


632#
發表於 05-3-2 16:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^0^" 今日, 老公來找我吃午飯, 真好. ^^"


子爵府

積分: 11510


633#
發表於 05-3-2 17:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我一陣間去出去買狗糧...真係辛苦...袋狗糧好重!!!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


634#
發表於 05-3-2 17:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

hihi~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


複式洋房

積分: 232


635#
發表於 05-3-3 02:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

hihi
睇倒你之前寫你老公係天秤座o既性格,簡直係同我個老公一樣,我叫佢o黎睇,佢都笑話真係好似... :wink:


大宅

積分: 4323


636#
發表於 05-3-3 09:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

hi PollyCheng,

@v@" hihi. 歡迎你來bk ar. 嘻嘻! 又一個天秤座老公. 那你是什麼星座的? 有冇仔仔女女?


大宅

積分: 4323


637#
發表於 05-3-3 09:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
你有養狗仔嗎? @v@" 什麼狗? 小狗還是大狗? 有多少隻? @v@" 我想你的狗兒該很"卡哇依". ^0^~ 昨晚, 我又忍唔住...忍唔住reply....../_\. 跟著俾老公罵?! 鳴...


子爵府

積分: 11510


638#
發表於 05-3-3 10:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

polly,

你係咩星座架?我係水瓶座架!^^:唔知你會唔會好似我咁,成日同老公互相整蠱? :mrgreen: 可以既話,得閒多啲入嚟傾偈!因為我依家係全職家庭主婦,日頭囝囝番全日制,老公又番工,得番我一條友仔响屋企對住部腦同隻傻狗...好悶... :cry:


子爵府

積分: 11510


639#
發表於 05-3-3 10:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

我屋企只養一隻老狗(已經十歲),係我以前有個pk男友送俾我既分手禮物,係隻唐狗...俾張相你睇啦!


子爵府

積分: 11510


640#
發表於 05-3-3 10:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

你都係無謂回應佢地喇!如果佢地唔係主動追住你嚟話,我覺得無需要理會佢地,同埋我認為我地唔需要做埋大臣版主既工作,佢地要爆粗要賣嘢,由得佢地啦... 都唔關我地事,我地又唔係咩受害者,亦無幫襯佢地,毋須理會佢地.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo