在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


621#
發表於 05-4-2 13:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

用黎返屋企煲湯啦. 做mug 做逃學威龍

wensi 寫道:
今日會拿走d圓肉、准山、"幾"子、雪耳同密棗。老細俾ge!今日唔返學啦!


伯爵府

積分: 17559


622#
發表於 05-4-2 13:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Emily_bb
做mug 做逃學威龍 .................頂唔順同Miss講要停一停先


侯爵府

積分: 23932


623#
發表於 05-4-2 13:10 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

咁我呢個[size=xx-large]幾廿釣既保護你啦 [quote]
Emily_bb 寫道:
你粒栗子好似得3歲零咋嗃. ?-(


大宅

積分: 1725


624#
發表於 05-4-2 13:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

學到手指痛?

wensi 寫道:
Emily_bb
做mug 做逃學威龍 .................頂唔順同Miss講要停一停先


伯爵府

積分: 17559


625#
發表於 05-4-2 13:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

88


大宅

積分: 1725


626#
發表於 05-4-2 13:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[quote]
栗子媽媽 寫道:
咁我呢個[size=xx-large]幾廿釣既保護你啦 [quote] 係咪想寫勾呀 ?-( 比你笑 c


大宅

積分: 1725


627#
發表於 05-4-2 13:15 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

88 要去睇中醫.


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


628#
發表於 05-4-2 20:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

激死呀!無做野今耐,仙都吾仙下,個個月清袋,尋日終於搵到張票,lam住約你地飲茶啦,死今開心,食晚飯個時同相公講叫佢今日
無人就幫我入左佢啦!呢知個女前日比我関完,自動請纓話同我去入,入完同細老食飯,誰不知下午收工個時佢話老定得濟,12時半去到,人地話吾好意思已經截左數啦!激死呀!吾家陣咪要窮到呢幾日又閉関呵!

betty :-( :-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


629#
發表於 05-4-2 22:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty
比你笑c,咁係咪可以袋d$$$多幾日羅,儲多d至請我地一餐勁野


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


630#
發表於 05-4-2 23:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

你就笑得開心啦!我呀!比個女激到口 都噴晒血呀!頭先叫佢聽日食自己呵!

今日真黑他呀!收工差吾多4點,雞今腳好開心lam住同佢2個去tea啦!

今早仲懶老定開埋阿仔張票叫家姐下午比埋補習班,誰不知比佢今樣一攪,勿心情都無晒呵!

佢呀!仲懶鬼醒話我知銀行個女仔教佢用櫃員機入票,吹賬呀!我問佢知佢阿媽做邊行係馬,星期一撞頭票呀!傻狗,無啦啦罰80皮,衰女包,博咀呀叻.

我呀!星期一得鬼閒去銀行魔,下午咪哦住個肚去啟田恆生,點鬼死知今好彩執左,過馬路去對話匯豐銀行,吾好意思,係執埋架,死死地食完野返黎將軍澳入.

又再一次爆血管呀!

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


631#
發表於 05-4-2 23:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

5好嬲啦,最多叫栗子咀啖ee啦

我今日打發老公同栗子去跳舞,自已走左去買衫換季,點知買得太高興冇check qlty (其實我都好少check架),點知回家一開膠袋即發現領尖跳左一針

即刻係明天又要一家大細出去換過件外套啦 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23932


632#
發表於 05-4-2 23:20 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

今早仲懶老定開埋阿仔張票叫家姐下午比埋補習班...............打電話叫補習班遲d至入票咪得羅 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


633#
發表於 05-4-2 23:25 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear栗子媽媽:

你有所不知啦!原本31號出糧呵!但老細出trip.
而家好多補習社月中就比定入數紙,隔日就追.今日再吾比佢,拉人甲封艇呵!

betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


634#
發表於 05-4-2 23:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽:

而家買勿東東都要check qlty 呀!如果吾係就攪自己麻煩呵!..

betty

栗子媽媽 寫道:
betty,

5好嬲啦,最多叫栗子咀啖ee啦

我今日打發老公同栗子去跳舞,自已走左去買衫換季,點知買得太高興冇check qlty (其實我都好少check架),點知回家一開膠袋即發現領尖跳左一針

即刻係明天又要一家大細出去換過件外套啦 :-( :-( :-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


635#
發表於 05-4-2 23:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

唉,我買來買去都係果幾間野,好少出事
同埋我做gmt,反而5想車3,事關要搵defects有幾難 [quote]
bettylam 寫道:
栗子媽媽:

而家買勿東東都要check qlty 呀!如果吾係就攪自己麻煩呵!..


大宅

積分: 1725


636#
發表於 05-4-3 20:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[而家好多補習社月中就比定入數紙,隔日就追.今日再吾比佢,拉人甲封艇呵!>>>>>>補慎補熟唔會掛

?-(


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


637#
發表於 05-4-3 20:14 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Emily_bb:

你有所不知呵!我舊年11月排到1月中先有位補呵!

betty
:-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


638#
發表於 05-4-3 20:50 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

不如我地夾份開間啦
bettylam 寫道:
Dear Emily_bb:

你有所不知呵!我舊年11月排到1月中先有位補呵!

betty
:-(


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


639#
發表於 05-4-3 22:08 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

你晚晚都咁 busy 要開 O.T. , 仲有時間睇場咩?

[quote]
栗子媽媽 寫道:
不如我地夾份開間啦
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


伯爵府

積分: 17559


640#
發表於 05-4-4 10:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
激死呀!無做野今耐,仙都吾仙下,個個月清袋,尋日終於搵到張票,lam住約你地飲茶啦,......................唔怕wor唔等都等左禁耐,我地等得wor!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo