美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


伯爵府

積分: 17946


621#
發表於 11-5-25 20:32 |只看該作者
ernniechow 發表於 11-5-25 19:57
回覆 anson2007 的帖子

我想知你是不是日日跳,每日跳幾多?

我吾係日日跳嫁,1個星期跳2,3次,多數跳1隻碟.之前介口介得好清,介凍飲,
介o食,日日煲番薯粥食.到尼個月無落磅就無心機跳.成個月跳得2次,
我都要加油,我重有15磅要減呀.


大宅

積分: 3322


622#
發表於 11-5-26 09:40 |只看該作者
唉! 我呢個星期無咩點落磅? 仲要個磅數浮浮沉沉, 時高時低, 早晚相差成0.5kg, 激c!


侯爵府

積分: 24052


623#
發表於 11-5-26 09:43 |只看該作者
anson2007 發表於 11-5-25 15:41
我跳左3個月,減左15磅,我尼大半個月無落磅,可能到平台其.我都要勒
力d跳多d先. ...

你係咪日日跳, 有無節食??


等待驗證會員

積分: 6


624#
發表於 11-5-29 17:30 |只看該作者

回覆:Tommyma 的帖子

回覆 Tommyma 的帖子
我跳左一個月,真係好有用呀,手臂和pat pat 好firm 呀!睇落好似瘦左好多咁!



點評

joechan1999  想問下係唔係日日跳先有甘既影效.  發表於 11-5-29 19:17


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


625#
發表於 11-5-29 23:31 |只看該作者
佢咪有個進度表O既~~~
日文, 唔識睇~
請問邊個SIS 曉呀? 


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


626#
發表於 11-5-30 08:01 |只看該作者
我跳2次,pat減左2cm
c6跳1次輕左4磅,佢仲話好少,激c我啦

點評

llmom  一次跳幾耐???  發表於 11-5-30 10:17


男爵府

積分: 7839


627#
發表於 11-5-30 09:14 |只看該作者
回覆 Ednice 的帖子

你地好勁呀!!!


大宅

積分: 3322


628#
發表於 11-5-30 11:17 |只看該作者
我想問下大家係日頭跳or夜晚跳多? 唔知早或晚跳有無分別呢?


等待驗證會員

積分: 6


629#
發表於 11-5-30 14:11 |只看該作者

回覆:迪迪洛洛媽媽 的帖子

回覆 迪迪洛洛媽媽 的帖子
應該冇分別,只要每日都跳就ok,每日只需30 分鐘,so easy!




大宅

積分: 3322


630#
發表於 11-5-30 14:46 |只看該作者
本帖最後由 迪迪洛洛媽媽 於 11-5-30 14:47 編輯
Mandy61723 發表於 11-5-30 14:11
回覆 迪迪洛洛媽媽 的帖子
應該冇分別,只要每日都跳就ok,每日只需30 分鐘,so easy!



...

唔該哂! 我呢個幾星期無輕過, 可能我真係食太多唔介口而造成。


等待驗證會員

積分: 6


631#
發表於 11-5-30 15:05 |只看該作者

回覆:迪迪洛洛媽媽 的帖子

回覆 迪迪洛洛媽媽 的帖子
如果你看到自己在鏡子裡明顯苗條了,腰圍變小或者穿上了小一號的褲子,但是體重沒有明顯下降,不要擔心。這說明你身體中的脂肪正逐漸被肌肉取代。同樣重量脂肪的體積大約是肌肉的3倍,所以你可想而知,一個130磅身體虛胖的人和另一個130磅但是身材緊緻的人,在視覺效果上會有多大的不同。




大宅

積分: 3322


632#
發表於 11-5-30 15:28 |只看該作者
Mandy61723 發表於 11-5-30 15:05
回覆 迪迪洛洛媽媽 的帖子
如果你看到自己在鏡子裡明顯苗條了,腰圍變小或者穿上了小一號的褲子,但是體重 ...

暫時分別不太大, 只是肚腩扁咗dd, 腰及腿好似瘦咗dd, 穿褲無以前咁緊, 但又未至於瘦一個碼, 希望真係可以望落瘦多d。


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


633#
發表於 11-5-30 15:31 |只看該作者
llmom :做完隻碟再做d拉筋約做45mins

joechan1999 :c6跳1次輕咁多我覺得佢勁,我可以輕4磅就好啦,佢仲寸我2cm都叫減到?佢都唔明女人1cm已經係遙遠既距離...

迪迪洛洛媽媽 :我得閒就跳,只要跳前跳後1個鐘唔好食野,我都無戒口,尋晚先食左1大盒dxxxxx雪糕


大宅

積分: 3322


634#
發表於 11-5-30 15:36 |只看該作者
Ednice 發表於 11-5-30 15:31
llmom :做完隻碟再做d拉筋約做45mins

joechan1999 :c6跳1次輕咁多我覺得佢勁,我可以輕4磅就好啦,佢仲寸我2 ...

你講得啱! 2cm對我呢d生完兩個小朋友, 再加上中年發福既c9真係好遙遠既距離。你其實已經唔錯, 咁快減到2cm, 我都仲係差唔多咁。




水晶宮

積分: 70424

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


635#
發表於 11-5-30 15:58 |只看該作者
唉!我跳左4,整親舊患.依家停幾日先!

點評

迪迪洛洛媽媽  保重啊! 我未跳disc 4, 難好多架?  發表於 11-5-30 16:09


等待驗證會員

積分: 6


636#
發表於 11-5-30 16:15 |只看該作者

回覆:kit2004 的帖子

回覆 kit2004 的帖子
小心d呀!4最攞命!



點評

kit2004  係呀!過幾日睇下點先!/,\  發表於 11-5-30 16:25


水晶宮

積分: 70424

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


637#
發表於 11-5-30 16:24 |只看該作者
迪迪洛洛媽媽 保重啊! 我未跳disc 4, 難好多架? 發表於 10 分鐘前

其實都唔太難,不過d動作好辛苦!尤其最後果兩招!

我隻左手婉之前扭親冇理!做完碟運動開始痛!拎個煲都痛!搽緊藥酒!再痛先睇跌打!


男爵府

積分: 7839


638#
發表於 11-5-30 17:17 |只看該作者
我而家都仲係輪流跳緊disc 1 & 3, 未係好敢跳disc 2 & 4, 因為好似好辛苦甘.


水晶宮

積分: 51279


639#
發表於 11-6-1 09:24 |只看該作者
本帖最後由 llmom 於 11-6-1 09:26 編輯

其實, 跳這個都幾勁! 我隔日Funky dance & Figurerobics 咁跳! 我5呎7吋, 應該幾多磅先算fit呢? 有冇邊度有得check吓?


別墅

積分: 979


640#
發表於 11-6-4 09:22 |只看該作者
請問大家係咪係OK增值淘點再係淘寶買架?謝謝!
我都好想買番套黎跳呀!唔該晒!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo