想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


621#
發表於 11-8-1 14:20 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 13:09
你體溫都keep住升呀, 唔洗擔心喇... 依家開始好好照顧身體!

有冇話咩湯水會好d? 希望體溫keep住上啦….


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


622#
發表於 11-8-1 14:25 |只看該作者
靚靚虎媽咪 發表於 11-8-1 13:57
我都想狂do, HAHA...
今日DAY 18, 有分秘, d15, d17 有dodo, 平時29-32day cycle, 今個cycle無用紅 ...

keep住dodo..唔好放過.....您去friso 個web site 睇個個cycle=---開心媽咪心得--受孕/預產期/輸入返last m 既資料..您就見到個幾日...記住個幾排個do la...祝您今次bingo la~~~~~~~~~~
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


623#
發表於 11-8-1 14:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:17
俾周圍嘅人影響… 上個月d媽媽不停幫仔女報10幾個暑假班, 突然個心寒一寒… 想生都唔敢… 所以cycle亂晒 ...

哈哈哈......您真係要冷靜..........我諗您先要快d 較返正個cycle先..跟住去friso個web site,,入個last m 資料..等佢計最日受孕個幾日..狂do ....祝下個cycle bingo~~~~~
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


大宅

積分: 3315


624#
發表於 11-8-1 14:29 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:20
有冇話咩湯水會好d? 希望體溫keep住上啦….
我今個cycle 由day 1開始就日日飲一杯花膠響縲竹絲雞, 夠晒滋陰, 同埋好多JM話花膠有助令旦旦靚D同埋著床, 我呢幾日都會繼續飲...


子爵府

積分: 10404


625#
發表於 11-8-1 14:31 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 12:44
K.K.NG... 可唔可以幫我睇吓… 我排咗未呀…

25號, 淺線, 有 dodo, temp 36.2

睇體溫就應該係26號排呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


626#
發表於 11-8-1 14:35 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:16
係呀..kk,,,嘔到阿媽都唔認得......好辛苦..仲有排捱..您點呀????好消息黎啦喎........咪收收埋埋喎..... ...

未呀,無咁快,今日先day 7,今個cycle我由排卵藥轉左打排卵針,要打7針,同要自己打,已經打左4針,都無想像中咁恐怖,起碼要3個禮拜後先派彩呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4614


627#
發表於 11-8-1 14:37 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 14:29
我今個cycle 由day 1開始就日日飲一杯花膠響縲竹絲雞, 夠晒滋陰, 同埋好多JM話花膠有助令旦旦靚D同埋著床, ...

天氣熱, 飲這會燥嗎>, 朋友話我知飲雞晶都易有, 但我怕燥


男爵府

積分: 6375


628#
發表於 11-8-1 14:37 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 14:29
我今個cycle 由day 1開始就日日飲一杯花膠響縲竹絲雞, 夠晒滋陰, 同埋好多JM話花膠有助令旦旦靚D同埋著床, ...

真係好補wor!!! 等我都買d嚟煲吓


子爵府

積分: 10404


629#
發表於 11-8-1 14:38 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:20
有冇話咩湯水會好d? 希望體溫keep住上啦….

我聽其他jm飲花膠湯有助著床呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


630#
發表於 11-8-1 14:41 |只看該作者
靚靚虎媽咪 發表於 11-8-1 14:37
天氣熱, 飲這會燥嗎>, 朋友話我知飲雞晶都易有, 但我怕燥

我都唸住今日開始飲雞晶飲到排卵呀,我仲有聽樂芯媽媽講,每日食兩粒無花果,排卵後就飲花膠湯,雖然唔知得唔得,但都叫試下啦!

點評

樂芯媽咪  係呀..試下啦...我果時一日2粒...食左2x日就有bb啦~~~今次仲唔輪到您,呵呵呵  發表於 11-8-1 16:28
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


631#
發表於 11-8-1 14:41 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 14:28
哈哈哈......您真係要冷靜..........我諗您先要快d 較返正個cycle先..跟住去friso個web site,,入個last m ...

我都係咁諗佢哋d無影壓力真係好恐怖


我媽媽就成日問我m到未, 佢話8月都未有, 就兩個月喇!! @_@ 唔好玩啦, 我同佢講咗冇可能, 佢仲叫我唔好飲涼茶………… v___________v

好喇, 有卵排, 再慢慢調


子爵府

積分: 10404


632#
發表於 11-8-1 14:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:37
真係好補wor!!! 等我都買d料嚟煲吓

我唔識煲,所以買鴻福堂果d,希望都有少少功效啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


633#
發表於 11-8-1 14:43 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 14:35
未呀,無咁快,今日先day 7,今個cycle我由排卵藥轉左打排卵針,要打7針,同要自己打,已經打左4針,都無 ...
您要加油,,,試下食無花果,,,訓多D,,,,飲花膠湯.......
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 6375


634#
發表於 11-8-1 14:43 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 14:31
睇體溫就應該係26號排呀!

! 竟然~! 但我27, 28有笑哈哈喎….


男爵府

積分: 6375


635#
發表於 11-8-1 14:46 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 14:38
我聽其他jm話飲花膠湯有助著床呀!

咁我而家先開始飲, 會唔會太遲….?


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


636#
發表於 11-8-1 14:47 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:41
我都係咁諗… 佢哋d無影壓力… 真係好恐怖…
我媽媽就成日問我m到未, 佢話8月都未有, 就兩個月喇!! @_@ ...

唔好理咁多..要ENJOY ~~~~都唔知點解D身邊人咁心急..我D FD 都係咁,,,個個都想我生多個,,,而家有左都唔咁同佢地講同見面,,費時,,,,,,阿B...XX.......[迷信嘛]
您慢慢黎啦..唔好心急...BB可能想做暑假B呢...呵呵呵..
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 6375


637#
發表於 11-8-1 14:48 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 14:42
我唔識煲,所以買鴻福堂果d,希望都有少少功效啦!

其實我都唔識ga…. 我諗住張所有材料放入去煲ja…


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


638#
發表於 11-8-1 15:28 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 14:42
我唔識煲,所以買鴻福堂果d,希望都有少少功效啦!

原來鴻福堂果d都得架? 我間唔中都有飲 wor.....

希望可以有la..... 但又好驚有左後既反應


子爵府

積分: 10404


639#
發表於 11-8-1 15:34 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 14:43
您要加油,,,試下食無花果,,,訓多D,,,,飲花膠湯.......

我有食無花果呀,聽你講每日食兩粒,唔知夠唔夠呢!訓我就好訓得嫁,我平時10點就訓嫁啦。花膠湯都有飲鴻福堂果d嫁!

點評

樂芯媽咪  乖啦.下個到您做媽媽啦  發表於 11-8-1 16:28
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


640#
發表於 11-8-1 15:36 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 14:43
吓! 竟然~! 但我27, 28有笑哈哈喎….

係呀,因為係升溫前一日排呀嘛!你26號之後就一直係升溫,所以咪26號囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo