想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2401


621#
發表於 11-7-27 12:39 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:33
咁你老公係做咩呀?講唔講得呀? 瑪嘉烈無二等房嫁,我知道既就得威記同QE囉! ...

講得.... 但增加趣味性...你估下先~~
咁姐係一定要去恐怖嘅QE啦.......€w€


男爵府

積分: 7720


622#
發表於 11-7-27 12:40 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:35
唔知今年多唔多人呢??? 年年都做到叫救命架.....

自從人人有部單反機之後,有邊年唔多人丫,連花展都變左龍友影佢地帶去0既model 0既地方
已經唔係賞花0既地方喇


男爵府

積分: 7720


623#
發表於 11-7-27 12:41 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:37
d人真係好enjoy, 好鐘意引人注意架.... 我真係唔識欣賞... kakaka....

我都唔識欣賞,佢地仲要舞刀弄劍...唔知佢地想點


大宅

積分: 2401


624#
發表於 11-7-27 12:42 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:37
漫畫我就有喇,幫襯唔到你添..
不過其實附屬品我都只係鍾意買下筆呀,file呀,膠布呀,啤牌呀呢0的囉,figure 0 ...

唔洗幫襯啦.... 我想同佢趕客.....唔洗做得咁辛苦~~ kaka...


男爵府

積分: 7720


625#
發表於 11-7-27 12:42 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:39
講得.... 但增加趣味性...你估下先~~
咁姐係一定要去恐怖嘅QE啦.......€w€
...

我估我估.....教書0既


男爵府

積分: 7720


626#
發表於 11-7-27 12:44 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:42
唔洗幫襯啦.... 我想同佢趕客.....唔洗做得咁辛苦~~ kaka...

哈哈,咁你企0係度做生招牌採礦....包趕客呀


大宅

積分: 2401


627#
發表於 11-7-27 12:45 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:41
我都唔識欣賞,佢地仲要舞刀弄劍...唔知佢地想點

佢地真係用好多金錢, 時間, 青春去玩lee d野, 不過人各有志.....


大宅

積分: 2401


628#
發表於 11-7-27 12:47 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:44
哈哈,咁你企0係度做生招牌採礦....包趕客呀

哈哈!!! 我諗起「如花」...... 但事先聲明: 我唔係呀.....:;pppp:


大宅

積分: 2401


629#
發表於 11-7-27 12:49 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:42
我估我估.....教書0既

唔係


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


630#
發表於 11-7-27 13:09 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 12:06
我記得 lilichan 講過佢幾個朋友入去生完
個個都媽媽聲

係囉, 所以我完全唔會考慮呀!!!!


大宅

積分: 4867


631#
發表於 11-7-27 13:09 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-27+12:26+唔得呀

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-27 發表
哈哈,好呀...但麻煩你帶埋你愛人,我好有興趣知佢係唔係同你一樣外表c文,內裡open呀 ...




一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 1739


632#
發表於 11-7-27 13:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 08:26
可能係都唔定喎!下次可以相認呀!
係我呀係我呀!!! 下次一定相認!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


633#
發表於 11-7-27 13:14 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:12
我就一係威記,一係仁安囉....
我都想留番0的錢俾bb,但又想開刀攪掂埋兩粒衰瘤,好矛盾
...

係喎, 之前咪話幫你問大埔中醫既???
我問左我同事啦, 佢話大埔清湯腩o個邊條巷, 有間叫僑生既藥材舖, 有個中醫叫沈伯, 不過好大年紀, 睇症慢d, 但係我同事話佢成家有傷風感冒都係睇佢, 我又唔好意思話佢知係生b調理, 所以唔知生b調理得唔得, 你可以考慮下....


大宅

積分: 1739


634#
發表於 11-7-27 13:14 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 08:31
初時我都唸住去c+生,但係依家唸唸下都係番去政府生,費時同d大6人爭床位! ...
你係公務可以有二等房, 若果係順產的話應該冇分別! 又可以慳返o的錢黎俾bb添!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


635#
發表於 11-7-27 13:15 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:16
到時應該有閃閃喇喎

有架啦, 有架啦!!~~~~

今日都唔記得問埋佢檢查幾錢.....唔知駛唔駛成千蚊呢?


大宅

積分: 1739


636#
發表於 11-7-27 13:16 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 09:04
我記得你話係輕微唔洗割住?我都唔知洗唔洗割喇..
我4,5年前左右都有,各4-5cm,跟住割左上年發現又生番囉.. ...
係呀. 婦科叫我試多三個月先, 唔得先去照輸卵管/岔腔鏡再睇睇有冇細到. 到時先決定洗唔洗割...黃醫生就話可以開藥幫手排走佢, 不過就要經黎先食, 排緊卵或者等bingo就冇野可以做啦. 希望快o的成功啦, 每個月咁痛真係痛死我啦!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


637#
發表於 11-7-27 13:17 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:12
我就一係威記,一係仁安囉....
我都想留番0的錢俾bb,但又想開刀攪掂埋兩粒衰瘤,好矛盾
...

橫掂都係, 不如割埋兩粒瘤啦, 一勞永逸, 第時唔駛驚佢會大嘛!


大宅

積分: 1739


638#
發表於 11-7-27 13:18 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 09:00
哈哈,咁你係唔係在0係度whatsapp,用citysuper環保袋呀?跟住拎住好多藥,仲話打的番公司架呢
有可能真係喎.. ...
哈哈哈真係我呀!!! 俾你睇到晒我o的醜態添!! 今次等得特別耐, 之前個 patient 應該中西都睇又要針灸...下次要相認!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


639#
發表於 11-7-27 13:19 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:29
哈哈,好呀...但麻煩你帶埋你愛人,我好有興趣知佢係唔係同你一樣外表c文,內裡open呀 ...

贊成!!~~~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


640#
發表於 11-7-27 13:21 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 12:29
可能佢去cosplay埋一份!呵呵!

我禽晚睇電視講人玩cosplay.....真係勁, 洗勁多錢~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo