立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10627
gangting 發表於 11-8-5 10:11 可能男仔cool d.....
水晶宮
積分: 67422
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-05 發表 真係好羨慕你哋d bb成日笑 就算我用玩具去引叮叮, 都未必會笑
伯爵府
積分: 17022
大宅
積分: 4028
黃二少奶 發表於 11-8-5 09:30 b豬好鬼鍾意笑嫁,同佢講野實笑
gangting 發表於 11-8-5 16:01 我返黎啦.... 我對bb展既評價:
rabbitbaby1 發表於 11-8-5 16:43 真恐怖.. 多唔多大6人?
gangting 發表於 11-8-5 16:43 勁多~~~~~~~
黃二少奶 發表於 11-8-5 13:35 我fb媽媽會話bb展超勁多人,買飛都要排個半鐘 排完隊人都散晒啦...
rabbitbaby1 發表於 11-8-5 16:53 佢地一定唔會禮讓,亂咁撞人
原帖由 gangting 於 11-08-05 發表 都ok....我冇俾人撞
原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-05 發表 我亞b都好鍾意聽人講野架 b豬有冇" e e er er" or 講" un 古古"呀? b豬咁快就3個月lu
黃二少奶 發表於 11-8-5 17:10 你有個保鏢嘛
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-8-5 13:35 我fb媽媽會話bb展超勁多人,買飛都要排個半鐘
係排左一個鐘
早上無咩人,每次排隊唔到5mins搞掂。下午開始short左,人又多,多左同胞。見到唔對路,我就走人啦!
d棉花,濕紙巾果d野係明顯平,但我已經買齊,並且無理由咁傻去果度買咁重既野!都係
叫做見識下,但如果咩都未買的媽媽,大約20wks的媽媽去就good fit。
KiKiWitch 發表於 11-8-5 09:28 $1就夠!??? 我喺樓下間中葯舖買, 佢叫我通草 + 王不留一齊買, 話有效d, $10啊!! 好彩未煲, 如果唔 ...
我唔知王不留係咩?到底係咪佢值$9。haha!但之前睇書講大約$1的份量就夠,但又唔知物價有無上漲,果時$1的份量同依$1的份量有幾大分別。
KiKiWitch 發表於 11-8-5 09:23 都ok架! 我今日仲袋住兩張飛 其實尋日想問你拎唔拎既, 不過唔知你有冇返工, 有就可以約喺九龍塘/我過九龍 ...
其實一早去搵你飛,好過排一粒鐘去買飛。超多人,得10個ticket counter。行政安排非常差。
KiKiWitch 發表於 11-8-5 09:29 會唔會係d人諗住gift派晒就冇, 所以個個都早d去, 所以到星期日last day就反而少d人呢!? ...
D gift都好無謂架炸,3片棉花試用裝,2條片。haha!!! 上次6月小形的bb展,我見d媽媽d禮物勁好多,真係成10包45片裝NB片。樣樣都有d睇頭架!唔緊要啦!都係心意and禮物一份。
今日我坐地鐵,有個同胞媽媽帶住個細路,唔覺意輕輕撞到我,我叫佢小心小心,後來佢發現我大肚,佢又幾禮貌咁教個仔,唔好撞到呀姨,因為佢有bb。都幾好!但個樣好粗老,唔似d文化人架!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy