想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30303


621#
發表於 11-9-6 01:34 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-5 20:38
頭先見到有個post講某間賣紅d的yahoo shop的紅d包裝有唔同,個jm話同之前買另一間比較,包裝唔同,同埋這間 ...

我唔係幫佢買, 我幫yahoo賣紅d最高分個買, 有原廠保證嗰個


男爵府

積分: 6375


622#
發表於 11-9-6 08:17 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

今早36.7,胸漲痛,直覺呢個 cycle失敗




大宅

積分: 3315


623#
發表於 11-9-6 08:21 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 08:17
今早36.7,胸漲痛,直覺呢個 cycle失敗
今早降返少少, 去返平時37.0, 胸只漲, 無痛, 下腹間中少少陰陰痛


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


624#
發表於 11-9-6 08:51 |只看該作者
早晨~
我個胸開始漲,但唔痛, 似m多喇.....


男爵府

積分: 6375


625#
發表於 11-9-6 09:37 |只看該作者

引用:早晨~我個胸開始漲,但唔痛,+似m多喇.....

原帖由 littlezoo 於 11-09-06 發表
早晨~
我個胸開始漲,但唔痛, 似m多喇.....
me too...




大宅

積分: 3315


626#
發表於 11-9-6 10:13 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-6 08:51
早晨~
我個胸開始漲,但唔痛, 似m多喇.....
我MC係會胸漲又會胸痛架... 仲會下腹痛tim...


男爵府

積分: 6375


627#
發表於 11-9-6 10:28 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-6+08:51+早晨

原帖由 Cruby 於 11-09-06 發表
我MC係會胸漲又會胸痛架... 仲會下腹痛tim...
希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!




男爵府

積分: 6375


628#
發表於 11-9-6 10:29 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-6+08:51+早晨

原帖由 Cruby 於 11-09-06 發表
我MC係會胸漲又會胸痛架... 仲會下腹痛tim...
希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


629#
發表於 11-9-6 10:45 |只看該作者

引用:早晨~我個胸開始漲,但唔痛,+似m多喇.....

原帖由 littlezoo 於 11-09-06 發表
早晨~
我個胸開始漲,但唔痛, 似m多喇.....
你咁快m
我今日體溫升左,琴日36.65,今日36.9,不過都未夠排卵前高溫。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


630#
發表於 11-9-6 10:47 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 10:29
希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!
我上個cycle,又肚谷又扯住扯住,個胃又唔知點咁,最後都m come
我覺得上個cycle我心理作用形住bingo~

今個cycle除左胸有d漲,咩feeling都冇~


男爵府

積分: 6375


631#
發表於 11-9-6 10:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-06+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
你咁快m
我今日體溫升左,琴日36.65,今日36.9,不過都未夠排卵前高溫。



...
未m, 但開始胸漲痛,好似m前咁




男爵府

積分: 6375


632#
發表於 11-9-6 10:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-06+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
你咁快m
我今日體溫升左,琴日36.65,今日36.9,不過都未夠排卵前高溫。



...
應該會慢慢升




男爵府

積分: 6375


633#
發表於 11-9-6 10:50 |只看該作者

引用:siuangel1+發表於+11-9-6+10:29+希望呢d+m

原帖由 littlezoo 於 11-09-06 發表
siuangel1 發表於 11-9-6 10:29
希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!我上個cycle,又肚谷又扯住扯住 ...
我暫時都係,肚未有動靜




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


634#
發表於 11-9-6 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-06+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
未m, 但開始胸漲痛,好似m前咁
我之前有左個胸都會脹痛架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


635#
發表於 11-9-6 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-06+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
應該會慢慢升
Icic
你今日d幾呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


636#
發表於 11-9-6 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-06+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
Icic
你今日d幾呀
我今日d27....




男爵府

積分: 6375


637#
發表於 11-9-6 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-06+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
我之前有左個胸都會脹痛架
唔知點解,總覺得我唔會咁幸運




大宅

積分: 3315


638#
發表於 11-9-6 12:13 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 10:29
希望呢d m前徵狀全部唔關事,最後都bingo!
yeah~~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


639#
發表於 11-9-6 12:26 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-6 11:48
唔知點解,總覺得我唔會咁幸運
咁稔先易中
咁樣個人冇咁緊張呀
到左就勁開心
如果稔住會中
到時唔中會超失望
好唔開心架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


640#
發表於 11-9-6 12:32 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-6+11:48+唔知

原帖由 siutreasure 於 11-09-06 發表
咁稔先易中
咁樣個人冇咁緊張呀
到左就勁開心
我怕中咗嗰刻會short咗




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo