心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20058


621#
發表於 05-9-30 17:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

食晚飯
張秋 寫道:
你msn叫乜野名呀? [quote]
張秋 寫道:
唔係化?


侯爵府

積分: 20058


622#
發表於 05-9-30 17:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

知呀,係有你名係度
OKLA 寫道:
我冇ONLINE喎
[quote]
hola 寫道:
係呀,我見到OKLA,魚生,好B,傻妹妹....但冇你張秋喎 ?-(


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


623#
發表於 05-9-30 17:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我見唔到魚生喎?
hola 寫道:
係呀,我見到OKLA,魚生,好B,傻妹妹....但冇你張秋喎 ?-( [quote]
張秋 寫道:
唔係化?
[/quote]


侯爵府

積分: 22002


624#
發表於 05-9-30 17:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

魚生茅開喎. [quote]
hola 寫道:
係呀,我見到OKLA,魚生,好B,傻妹妹....但冇你張秋喎 ?-(


侯爵府

積分: 20058


625#
發表於 05-9-30 17:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁唔怪得知你發個咁夢
傻妹妹 寫道:
茅噃. [quote]
hola 寫道:
你冇睇依家好行廣告,dom~dom~dom~dom~......


大宅

積分: 3821


626#
發表於 05-9-30 17:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

add埋我啦~
傻妹妹 寫道:
魚生茅開喎. [quote]
hola 寫道:
係呀,我見到OKLA,魚生,好B,傻妹妹....但冇你張秋喎 ?-(


侯爵府

積分: 22002


627#
發表於 05-9-30 17:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

禾都見唔到你(hola)喎.


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


628#
發表於 05-9-30 17:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

食晚飯?!果然係好名喎﹗
hola 寫道:
食晚飯 [quote]
張秋 寫道:
你msn叫乜野名呀? [quote]
張秋 寫道:
唔係化?
[/quote]


公爵府

積分: 28961


629#
發表於 05-9-30 17:11 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

典解有喊味


侯爵府

積分: 22002


630#
發表於 05-9-30 17:11 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

瞓醒我又唔驚喎. [quote]
hola 寫道:
咁唔怪得知你發個咁夢


子爵府

積分: 14914


631#
發表於 05-9-30 17:12 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

hola亞女指既,係佢個msn名單入面有乜人呀
傻妹妹 寫道:
禾都見唔到你(hola)喎.


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


632#
發表於 05-9-30 17:12 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3821


633#
發表於 05-9-30 17:12 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

冇人so禾... :-(


子爵府

積分: 14914


634#
發表於 05-9-30 17:13 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

又會咁攪笑既, 乜唔係叫亞SA咩?
[quote]
張秋 寫道:
食晚飯?!果然係好名喎﹗ [quote]
hola 寫道:
食晚飯


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


635#
發表於 05-9-30 17:16 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

魚子,我地係msn呀﹗
你有無msn呀?
魚子 寫道:
冇人so禾... :-(


大宅

積分: 3821


636#
發表於 05-9-30 17:18 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

有呀!!
張秋 寫道:
魚子,我地係msn呀﹗
你有無msn呀?


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


637#
發表於 05-9-30 17:19 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你比我,我add你一齊講啦﹗
魚子 寫道:
有呀!![quote]
張秋 寫道:
魚子,我地係msn呀﹗
你有無msn呀?
[/quote]


大宅

積分: 3821


638#
發表於 05-9-30 17:28 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好呀!!你check pm啦~(*�∇�*)


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


639#
發表於 05-9-30 17:29 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

魚子~~~~
張秋 寫道:
你比我,我add你一齊講啦﹗[quote]
魚子 寫道:
有呀!![quote]
張秋 寫道:
魚子,我地係msn呀﹗
你有無msn呀?
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 14914


640#
發表於 05-9-30 17:30 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

家陣冇哂人起度, 可以做清潔工作喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo