想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13367


621#
發表於 06-2-20 23:10 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


ceci

我老公講左比我聽妳老公好攪笑


珍珠宮

積分: 35711


622#
發表於 06-2-20 23:12 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


cpm
你話係咪俾佢激 c 丫,都去食飯啦,買個套餐托咩

cpm 寫道:

ceci

我老公講左比我聽妳老公好攪笑


珍珠宮

積分: 35711


623#
發表於 06-2-20 23:12 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


佢而家係到用我個 腰震震 ar


子爵府

積分: 13367


624#
發表於 06-2-20 23:14 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)





cecichau 寫道:

cpm
你話係咪俾佢激 c 丫,都去食飯啦,買個套餐托咩

[quote]
cpm 寫道:

ceci

我老公講左比我聽妳老公好攪笑
[/quote]


子爵府

積分: 13367


625#
發表於 06-2-20 23:15 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)



米鬼理佢又唔係左住妳

cecichau 寫道:

佢而家係到用我個 腰震震 ar


珍珠宮

積分: 35711


626#
發表於 06-2-20 23:19 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


我緊係唔理佢啦,頭先佢係我身邊陪回,都唔知佢想點,左住晒

cpm 寫道:


米鬼理佢又唔係左住妳


子爵府

積分: 13367


627#
發表於 06-2-20 23:21 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


妳老公係禁, 妳第一日識佢

cecichau 寫道:

我緊係唔理佢啦,頭先佢係我身邊陪回,都唔知佢想點,左住晒

[quote]
cpm 寫道:


米鬼理佢又唔係左住妳
[/quote]


珍珠宮

積分: 35711


628#
發表於 06-2-20 23:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


頭先佢又 'liu' 我傾偈,我彩佢都傻

cpm 寫道:

妳老公係禁, 妳第一日識佢


子爵府

積分: 13367


629#
發表於 06-2-20 23:25 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)





cecichau 寫道:

頭先佢又 'liu' 我傾偈,我彩佢都傻

[quote]
cpm 寫道:

妳老公係禁, 妳第一日識佢
[/quote]


珍珠宮

積分: 35711


630#
發表於 06-2-20 23:25 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


cpm
la


子爵府

積分: 13367


631#
發表於 06-2-20 23:28 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


bye bye
cecichau 寫道:

cpm
la


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


632#
發表於 06-2-21 01:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

我 feel 到你有几激氣

你隻 6 真係好鬼豬, 同我隻 6 太啱 key
所以多數點菜/買野食都係我呢個亞四去做
免得佢出錯又要我勞氣

[quote]
cecichau 寫道:

今晚俾隻 c6 激 c 我啦

今晚同 cpm 去食飯,之前去


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


633#
發表於 06-2-21 01:27 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

我地何止有段回憶呀, 仲有友誼長存 tim, 大家在心中嘛

你放心啦, 我有事一定第一個搵你.

[quote]
1328 寫道:
chilli'

雖則我好耐都冇再氹妳同關心下妳身邊事..不過我心仍在...只要有需要..我一樣會好似當年咁盡力為妳解憂...氹妳開心...

我地曾經有個一段深刻友情..有此曾經我已好滿足..因為總比空白一片冇回憶好 :mrgreen:

ps...多謝妳同ceci 都咁俾臉係咁易爭下我


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


634#
發表於 06-2-21 01:29 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci 你有無問佢, 點解咁問你呀? 真係好無里頭

我只係試過有個 mami pm 我 dall售奶粉, 個 pm 淨係講一罐几多錢, 一定要在沙田交收. 乜牌子又唔講 攪到我 r 晒頭, 再 pm 問佢究竟想講乜鬼? d 人真係騎呢 :tongue:

1328 寫道:
ceci

咁騎呢

[quote]
cecichau 寫道:
我今朝一開機收到一個 pm,係一個 mami 俾我,題目係 'topic',佢話尋日睇開個 topic,今日唔見左,問我係咪 deleted 左個 topic 喎 ??

我答反佢我都無權 deleted 任何 topic,況且佢睇過個咩 topic 我又唔知,佢又無提,跟住佢答我邊個先有權 deleted topic,我又答佢 '版主' or '大臣' !!

乜而家 d 人咁得意,問人野都要有理據先得架,第一我唔知佢睇開過咩 topic,第二一開聲就問人係咪 deleted 個 topic,第三我又無入過佢討論果 d topic 發言 (我連 '閒人' 同 '包包' 都唔會隨便答嗲),點解無啦啦 pm 我
[/quote]


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


635#
發表於 06-2-21 01:31 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

呢部乜黎ga?
手機呀?

1328 寫道:
ceci

係AR..買機個陣送GAR..型號係PANTECH PG-3200


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


636#
發表於 06-2-21 01:39 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci
大咪可能比其他小朋友 "野" 到, 我聽人講, 春天最易出水痘, 生得多唔多就睇個小朋友抵抗力, 如果抵抗力好, 可能只生几粒係面部, 相反, 就可能會全身都有. 而家大咪出咗, 你咪慳番几舊水, 唔駛打水痘針 lor 最怕佢 r, 攪到有疤痕.

e....我諗我都要儘快帶 oo 去打針先得. 但佢老豆麻q煩, 佢連健康院要打 d 針佢都唔想比 oo 打, 如果我話要打水痘針, 佢一定 say no 睇黎都要我自己嘔 4 舊水出黎, 靜雞雞帶 oo 去打針 lu.

oo 遲 d 返學, 我會預早 2 個月同佢校番 d 時間早起身, 8 點都遲呀, 佢好似返 830 (定 8am 呢?), 我諗要 730am 起身, 815am 同佢老豆出門口, 叫佢老豆帶咗佢返學先返工, 咁我就可以唔駛趕, 你知啦, 我朝朝要沖涼洗頭, 執番 d 眼耳口鼻先可以出街見人嘛 閒閒地要一粒鐘時間.

我隻手而家摷晒皮, 瘀黑色, 個卜已收晒水, 但 d 死皮我諗都要一段時間先會甩, 至怕有疤痕 :-(

查實出水痘駛唔駛睇 e 生? 有無藥膏搽? 大咪摷晒櫃桶 d 衫出黎, 你由佢啦, 摷多几次佢就覺得無聊唔玩 ga la, 你愈阻止佢愈衰, 家吓 d 小朋友好反叛 又或者你可以買 d lock 住櫃桶既野, 等大咪開唔到.

我隻 oo 唔受 tum, 你同佢講道理, 佢個樣仲懶得戚 要強暴佢佢先識驚 今日算好, 我鬧咗佢一次 (叫佢坐定定著鞋又唔聽, 仲特登周圍走 ).


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


637#
發表於 06-2-21 01:41 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

你隻 6 咁瘦都用腰震震

cecichau 寫道:

佢而家係到用我個 腰震震 ar


珍珠宮

積分: 35711


638#
發表於 06-2-21 08:42 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
佢地一 d 都唔豬 ,佢地懶得睇懶得做,最好有人樣樣服仕周到 :evil: :evil: :evil: :evil:

[quote]
chilli 寫道:
我 feel 到你有几激氣

你隻 6 真係好鬼豬, 同我隻 6 太


珍珠宮

積分: 35711


639#
發表於 06-2-21 08:48 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
個 mami 話佢睇開個 topic 無左,又問我點 search 番個 topic,後尾佢有同我 say sorry, 之前因為佢之為我係版主,所以問我係咪 deleted 左個 topic!!

chilli 寫道:
ceci 你有無問佢, 點解咁問你呀? 真係好無里頭

我只係試過有個 mami pm 我 dall售奶粉, 個 pm 淨係講一罐几多錢, 一定要在沙田交收. 乜牌子又唔講 攪到我 r 晒頭, 再 pm 問佢究竟想講乜鬼? d 人真係騎呢 :tongue:


珍珠宮

積分: 35711


640#
發表於 06-2-21 08:57 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
大咪都無去過街,所以亞太同我講時我都有點驚呀 呢個時候會好多小朋友出水痘架,所以你地都要多加注意!! 好在佢又無 r 過喎

基本上水痘係無得睇,又無藥膏搽,只係沖涼時用 '芫茜水' 同飲 '紫草容',我只係想証實一下,因為粒數太少,我驚唔知係蚊爛定水痘!!

你都係靜雞雞去打算啦

[quote]
chilli 寫道:
ceci
大咪可能比其他小朋友 "野" 到, 我聽人講, 春天最易出水痘, 生得多唔多就睇個小朋友抵抗力, 如果抵抗力好, 可能只生几粒係面部, 相反, 就可能會全身都有. 而家大咪出

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo