攪到我 r 晒頭, 再 pm 問佢究竟想講乜鬼? d 人真係騎呢 :tongue: 1328 寫道:
ceci
咁騎呢![]()
![]()
[quote]
cecichau 寫道:
我今朝一開機收到一個 pm,係一個 mami 俾我,題目係 'topic',佢話尋日睇開個 topic,今日唔見左,問我係咪 deleted 左個 topic 喎 ??
我答反佢我都無權 deleted 任何 topic,況且佢睇過個咩 topic 我又唔知,佢又無提,跟住佢答我邊個先有權 deleted topic,我又答佢 '版主' or '大臣' !!
乜而家 d 人咁得意,問人野都要有理據先得架,第一我唔知佢睇開過咩 topic,第二一開聲就問人係咪 deleted 個 topic,第三我又無入過佢討論果 d topic 發言 (我連 '閒人' 同 '包包' 都唔會隨便答嗲),點解無啦啦 pm 我![]()
![]()
![]()


最怕佢 r, 攪到有疤痕.
睇黎都要我自己嘔 4 舊水出黎, 靜雞雞帶 oo 去打針 lu.
閒閒地要一粒鐘時間.
又或者你可以買 d lock 住櫃桶既野, 等大咪開唔到.
今日算好, 我鬧咗佢一次 (叫佢坐定定著鞋又唔聽, 仲特登周圍走
).


chilli 寫道:
ceci 你有無問佢, 點解咁問你呀? 真係好無里頭![]()
我只係試過有個 mami pm 我 dall售奶粉, 個 pm 淨係講一罐几多錢, 一定要在沙田交收. 乜牌子又唔講攪到我 r 晒頭, 再 pm 問佢究竟想講乜鬼? d 人真係騎呢 :tongue:





呢個時候會好多小朋友出水痘架,所以你地都要多加注意!! 好在佢又無 r 過喎




