自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14365


621#
發表於 07-2-13 00:20 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我地出黎一次先law..[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
要等咁耐咩...

[quote]
hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
各位,
而家瑤瑤 d


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


622#
發表於 07-2-13 00:25 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

由 2jmama 於 2007-02-13 00:12:41 寫道:
早啲去瞓啦 la ma, pinky
妳重岸緊奶 wor
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


623#
發表於 07-2-13 00:25 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

又係康下話[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
唔"攪"都真係要睇喇,就


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


624#
發表於 07-2-13 00:27 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

pinkyhsy 寫道:
我唔係唔上黎... 我都會盡上架.. 我都[size=x-large]好排住你地架 ma... 只不過可能會有時唔見我一兩日, 咁你地唔駛覺得出奇之 ma.. :mrgreen:
[size=medium]咁娜媽【排】第幾先

路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


625#
發表於 07-2-13 00:28 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


626#
發表於 07-2-13 00:33 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

【急問】電腦用用
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


627#
發表於 07-2-13 00:38 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

你估我唔想咩.人哋油緊油呀. :evil: 我够想瞓囉
hehalady 寫道:
[quote]
由 2jmama 於 2007-02-13 00:12:41 寫道:
早啲去瞓啦 la ma, pinky
妳重岸緊奶 wor [/quote]


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


628#
發表於 07-2-13 00:39 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

hehalady 寫道:
[quote]
pinkyhsy 寫道:
我唔係唔上黎... 我都會盡上架.. 我都[size=x-large]好排住你地架 ma... 只不過可能會有時唔見我一兩日, 咁你地唔駛覺得出奇之 ma.. :mrgreen:
[size=medium]咁娜媽【排】第幾先 [/quote]


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


629#
發表於 07-2-13 00:39 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係.[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用


子爵府

積分: 14365


630#
發表於 07-2-13 00:43 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係呀...citysuper係有呢d雞賣...不過半隻雞仔(真係好細隻架咋...好似出面d燒春雞咁上下大啦!)港幣$7x.....
webjen 寫道:
hehe....我就係咁諗...咪食左 3 隻 lor
聽講 citysuper 有"無激素"雞翼賣
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
間唔中一隻半隻都得呱

[quote]
webjen 寫道:
醉轉彎.....我都....不過,家下唔多敢食雞翼....本來我都好耐無食,早 2 日係 99 度,忍唔住食左 3 隻
[/quote] [/quote]


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


631#
發表於 07-2-13 00:43 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我幫我個 fd 問,咁可以點做呀 [quote]
2jmama 寫道:
係.[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用
愛 我 就 別 傷 害 我


子爵府

積分: 14365


632#
發表於 07-2-13 00:51 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:


[quote]
webjen 寫道:
加個公仔好似傳神 d

cookie 寫道:
曲奇出黎 ..... 就有大食大 ga la wor
-
-
-
-
-
-
-

0甘您您您您即係唔想點食法先?!
[/quote]


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


633#
發表於 07-2-13 00:57 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

關唔關呢個事 [quote]
kitwong 寫道:
我幫我個 fd 問,咁可以點做呀 [quote]
2jmama 寫道:
係.[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用
愛 我 就 別 傷 害 我


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


634#
發表於 07-2-13 00:57 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


635#
發表於 07-2-13 00:59 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

2jmama 寫道:
你估我唔想咩. 人哋[size=xx-large]油緊油呀. :evil: 我够想瞓囉
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


636#
發表於 07-2-13 00:59 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
hehalady 寫道:
[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用
愛 我 就 別 傷 害 我


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


637#
發表於 07-2-13 01:01 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

pinkyhsy 寫道:
係呀... citysuper 係有呢 d 雞賣... 不過半隻雞仔 (真係好細隻架咋... 好似出面 d 燒春雞咁上下大啦!) 港幣 $7x.....
[size=x-large]食【嘉美雞】喇

娜媽噏到口臭喇 .... 好似我有股份咁
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


638#
發表於 07-2-13 01:03 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

kitwong 寫道:
點剷呀?
[size=large]含住一包 先喇

剷機 = format 過舊 hd = recovery

咁都唔明,唔好問
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


639#
發表於 07-2-13 01:03 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



係喎,我地幾時再出黎飲茶呀

我想見
愛 我 就 別 傷 害 我


子爵府

積分: 14365


640#
發表於 07-2-13 01:04 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

咁又係....而家瑤瑤好"古惑"有時佢明知自己做錯事,我望住佢都未話佢,佢已經"嘩"咁喊定先..仲要係好無辜咁嘅樣....跟住就行埋黎我度攬住我..伏係我度......雖然我覺我好冧...不過都要忍住,跟住就同佢講下道理!
有時佢見我整親,隻手瘀咗,咁佢又會摸下我,跟住望下我...之後我問佢媽咪邊度整親痛痛,佢就會指住我整親果度....仲有,佢而家一早起身,見到一哥就會"亞爸,爸爸"咁叫佢,知道佢要出門口返工,佢就自動自覺飛吻同byebye一哥...佢個飛吻仲要係啜到有聲嘅添呀!
所以我都唔介意少咗時間上網同瞓嘅...不過係辛苦d咁law...
2jmama 寫道:
唔好咁啦.對住佢你會開心多過唔開心既 [quote]
pinkyhsy 寫道:
係呀....真係好橙...家下我食又唔得閒食,瞓都冇時間瞓呀! :-( :-(
[/quote]


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo