跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1225


6401#
發表於 09-3-8 03:15 |只看該作者


大宅

積分: 4072


6402#
發表於 09-3-8 07:01 |只看該作者
一次過睇咗十頁,所以唔一個個覆……

1)去廸欣湖我想知係幾多點去,如果係星期日就要下午先得,不過唔駛就我。4/4同5/4我一定唔得。

2)我可以莊打的團去西寶城呀!

3)Bonnie, 上次言言撞親頭,有個護士朋友都係教我用 cold press,所以你做得好好啊!

4)軒軒媽,咁你莊唔到三月的話,四月又去旅行,我係咪無機會見到你?

5)Coco, YYZ, 我得5呎1吋半高,身形單薄,咁係咪 65*65 揹帶都唔會啱我呢?


大宅

積分: 4072


6403#
發表於 09-3-8 07:06 |只看該作者
3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only??? pls confirm...)

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)

等我去問埋B仔媽佢哋先……

[ 本帖最後由 little-angie 於 09-3-8 07:11 編輯 ]


男爵府

積分: 8233


6404#
發表於 09-3-8 10:53 |只看該作者
腫就消左, 不過就瘀左一大撻同埋睇到皮下出血, 瘀紅色囉~~


原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 00:58 發表
上次韋言整親隻眼, 你都有影相喎~ 咁今次既意外真係好好好傷wor
聽日搵隻蛋孚吓,睇吓好唔好d


男爵府

積分: 8233


6405#
發表於 09-3-8 10:56 |只看該作者
牛油
點用呀, 過兩招黎傍下身好喎~
呢隻外星b成日都撞黎撞去, 實用得著~~

原帖由 sassypigpig 於 09-3-8 01:57 發表
你試吓用牛油, 好WORK......好快散瘀


男爵府

積分: 8233


6406#
發表於 09-3-8 11:02 |只看該作者
係呀, 上次韋言整親眼, 我的左佢去睇醫生, 都係醫生教唔好捽(古老教落要大力捽), 因為會擴大瘀傷~
如果冇open wound(即係冇流血), 就最好用冰敷, 咁皮下出血現象會冇咁嚴重, 瘀傷亦冇咁大撻~~
不過, 就算我用左冰, 韋言果層依然係超級豪宅~~

原帖由 little-angie 於 09-3-8 07:01 發表
一次過睇咗十頁,所以唔一個個覆……

1)去廸欣湖我想知係幾多點去,如果係星期日就要下午先得,不過唔駛就我。4/4同5/4我一定唔得。

2)我可以莊打的團去西寶城呀!

3)Bonnie, 上次言言撞親頭,有個護士朋友都係教我用 cold press,所以你 ...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6407#
發表於 09-3-8 11:09 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 00:53 發表
今日一早去佐敦上堂, 之後去海港城 & 黃埔shopping, 食埋飯番黎至睇到你個post話黎青衣.....早知就番屋企食飯,咁就可以同顯晴玩吓, 順便同你吹吓水啦~


無緊要啦...... 下次我早D嚮.....

佐敦上堂....上咩呀...


大宅

積分: 1225


6408#
發表於 09-3-8 13:21 |只看該作者
軒軒試個瘀咗, 我同佢係瘀地方查, 好快就散瘀
原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 10:56 發表
牛油
點用呀, 過兩招黎傍下身好喎~
呢隻外星b成日都撞黎撞去, 實用得著~~


大宅

積分: 1225


6409#
發表於 09-3-8 13:24 |只看該作者
我都好想見言言
原帖由 little-angie 於 09-3-8 07:01 發表
一次過睇咗十頁,所以唔一個個覆……

1)去廸欣湖我想知係幾多點去,如果係星期日就要下午先得,不過唔駛就我。4/4同5/4我一定唔得。

2)我可以莊打的團去西寶城呀!

3)Bonnie, 上次言言撞親頭,有個護士朋友都係教我用 cold press,所以你 ...


子爵府

積分: 10880


6410#
發表於 09-3-8 15:51 |只看該作者
5呎1吋半高,身形單薄! <-- 如果係要... 真係用 65*65 揹帶已OK lu.....

原帖由 little-angie 於 09-3-8 07:01 發表
一次過睇咗十頁,所以唔一個個覆……

1)去廸欣湖我想知係幾多點去,如果係星期日就要下午先得,不過唔駛就我。4/4同5/4我一定唔得。

2)我可以莊打的團去西寶城呀!

3)Bonnie, 上次言言撞親頭,有個護士朋友都係教我用 cold press,所以你 ...

[ 本帖最後由 LamCoco 於 09-3-8 15:55 編輯 ]


大宅

積分: 4180


6411#
發表於 09-3-8 17:42 |只看該作者
3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only??? pls confirm...)

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)
5) YYZ + bb + 姐姐
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


6412#
發表於 09-3-8 17:53 |只看該作者
淘寶一問 ... 如何用VISA付款? 看不到有VISA ICON 喎
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 11870


6413#
發表於 09-3-8 18:33 |只看該作者
X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽
4) Kuri 媽
5) waiwai--------65865卡其色
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


6414#
發表於 09-3-8 20:08 |只看該作者
X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽
4) Kuri 媽
5) waiwai-----65*65卡其色

原帖由 waiwai1234 於 09-3-8 18:33 發表
X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽
4) Kuri 媽
5) waiwai-- ...


洋房

積分: 468


6415#
發表於 09-3-8 20:30 |只看該作者
我都想同 b 仔一齊黎反呀!!

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only??? pls confirm...)
9) kit + bb

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)
5) YYZ + bb + 姐姐
6) kit + bb


洋房

積分: 468


6416#
發表於 09-3-8 20:33 |只看該作者
外星b整親呀? 無事吖嘛?

原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 11:02 發表
係呀, 上次韋言整親眼, 我的左佢去睇醫生, 都係醫生教唔好捽(古老教落要大力捽), 因為會擴大瘀傷~
如果冇open wound(即係冇流血), 就最好用冰敷, 咁皮下出血現象會冇咁嚴重, 瘀傷亦冇咁大撻~~
不過, ...


洋房

積分: 468


6417#
發表於 09-3-8 20:38 |只看該作者
我諗你用 size 65 應該都ok ,
如果你唔趕用既話 , 可以試左我果條先決定買邊隻 size 既 !!

原帖由 little-angie 於 09-3-8 07:01 發表
一次過睇咗十頁,所以唔一個個覆……

1)去廸欣湖我想知係幾多點去,如果係星期日就要下午先得,不過唔駛就我。4/4同5/4我一定唔得。

2)我可以莊打的團去西寶城呀!

3)Bonnie, 上次言言撞親頭,有個護士朋友都係教我用 cold press,所以你 ...


洋房

積分: 468


6418#
發表於 09-3-8 20:45 |只看該作者
請工人真係好講彩數 ,
請到好就好 , 請到個唔好既就真係 ......
希望佢經過今次件事之後唔洗你地再勞氣啦!!

原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 01:13 發表
講起姐姐, 我c6今晚終於的起心肝問姐姐點解攞我地部電話用喇....不過佢竟然話想試吓佢個friend幫佢買既果部short short地既電話(果部電話已經之前買左成個月,佢都話過俾我聽,我亦幫佢試過係壞壞地既),不過,佢自己仲 ...


別墅

積分: 981


6419#
發表於 09-3-8 22:15 |只看該作者
3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only??? pls confirm...)
9) kit + bb
10) bebe (dinner only)

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)
5) YYZ + bb + 姐姐
6) kit + bb


子爵府

積分: 10880


6420#
發表於 09-3-8 22:20 |只看該作者
嘩......... 好耐無見你啦!

原帖由 bebe0123 於 09-3-8 22:15 發表
3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (din ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo