美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2264


6401#
發表於 05-5-20 11:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Vivienmak

Elemis 聽都未聽過 ?-( 我本來read the magazine 想去IFC Lane Crawford 睇下"FRESH" 呢個brand name ,但末有時間!

Shan Shan
So nice !! Is it with your 2 lovely daughter ??

昨天,我想起一個
[size=medium]催眠教仔方法
晚上我個仔睡


大宅

積分: 2231


6402#
發表於 05-5-20 11:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
做乜唔list 名 ??? :evil: :evil:
"Elemis"好似幾好o架喎(聽人講),你又想買 ?? 你同仔仔 and naughtyboy 有得flight, shopping狂 !!


ShanShan,
嘩 ! To Janpan !! Rich ......
唔駛買咁多手信比我...十樣八樣夠 la....


naughtboy,
做乜唔list 名 ??? :evil: :evil:
Your method is work o架 !!! (專家話)

小白兔,
好高興聽到你 gae 改變, 你係好幸運,有個咁開明同咁支持你 gae 媽咪..... Mama I love You - 母愛"wai" 大


大宅

積分: 3447


6403#
發表於 05-5-20 11:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,
哈哈哈.... 你唔係expect 個仔會答其他人下嘛?!
--- 2J 作品


大宅

積分: 2182


6404#
發表於 05-5-20 12:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 ,
many thanks on your sharing, actually 有好多道理我都明白, 但是永遠 "知易行難" but 我會 try my best, I love my daughter, 這一股原動力在我心中, 相信 every 媽咪都會盡自己的能力去培育自己的子女.....(學長今話)... 我一定唔會放棄
Dear all mummy, pls give me your support !
Many thanks


伯爵府

積分: 15709


6405#
發表於 05-5-20 12:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

你仔仔幾大? 呢d摧眠幾多歲有效?
Fresh呢個brand我都有係magazine見過, 但我覺得唔值law, 太貴啦, 好似rose mask話好正wor!

2hmama,

我都好想join你地, 你地會去邊, 不如去apm呀! 或者我可以試下book我公司的k房 & 訂埋野食(不過星期五晚唔係咁易book到)
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6406#
發表於 05-5-20 13:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我個仔coming July 就8歲la !!
我應該趁我老公sleeping,催眠佢!!
我每日都試下ask my son,any 開心&不開心 in school.
又講下 我自己in office 的happy & unhappy.

本來想suggest tkoeasy 用呢個方法同個女溝通下。當然佢個女咁大,半夜3更走入佢房好似好怪 ?-( ?-(

tkoeasy
我在another topic 見到你話Missha only suit for teenagers ,不如買給你個女呀 or suggest her to buy there !!off course,if she said "咁cheap 架!"你可以answer "我見新出米睇下law"趁機問下佢用物野牌子,
千祈不要因為佢reject,而unhappy,講下講下真似sales!

Rose mask 咁正,我立刻在柜桶


大宅

積分: 2231


6407#
發表於 05-5-20 13:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivien,
好呀 !! But 會唔會好貴 ??? Please try to book la....
Beside, check PM please !!


vivienmak 寫道:
2hmama,

我都好想join你地, 你地會去邊, 不如去apm呀! 或者我可以試下book我公司的k房 & 訂埋野食(不過星期五晚唔係咁易book到)


tkoeasy,
支持支持支持
Agree with naughtyboy, pick some topic and discuss with her (like a friend.....)


伯爵府

積分: 15709


6408#
發表於 05-5-20 13:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

飲完記得full埋面呀, 唔好side


tkoeasy,

青春反叛期真係好難攪, 你有無聽收音機? 星期日上午十時香港一台 & 十一時新城娛樂台都有d親子節目, 比d父母打去問問題, 你可以聽下!
有無聽過梁天明呀, 佢係主持之一, 佢有一次來我公司講talk, 話有一年佢個女都係十幾歲同個金毛仔拍拖, 佢無話個女, 仲叫佢得閒帶男友仔來home玩, 但唔可以閂房門, 果排佢地兩公婆再加多兩分錫囡囡(平時都好錫ga la), 無耐佢果女就同男友分手了, 仲好傷心tim, 佢地就安慰果女&放下心頭大石!
係呢件事睇到 :
1. 唔可以reject仔女的朋友及要認同佢地的行為
2. 認同佢地的行為時要有底線, i.e.唔可以閂房門
3. 多d了解仔女的想法, 同佢地close d
4. 比仔女知道父母會係身邊支持佢

我地都後生過, 以前我地都唔滿意父母, 覺得得唔到認同, 淨係識得鬧, 越鬧佢就走得越遠! 宜家d青年人唔鍾意同父母講心事, 有野就收收埋埋, 同fd講多, 人人有拖拍, 自己都要有, 唔衰得~

我都有兩個女, 雖然仲好細, 但宜家都要開始做定野, 唔係將來都唔知識唔識教! 有時都好勞氣, 都唔知佢地想點
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 9540


6409#
發表於 05-5-20 14:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


vivienmak, no need to 羨慕, you could bring the girls when it's summer time ne.

2hmama, are you sure 十樣八樣手信比夠?

naughtyboy, only with the elder one, the younger one is too young who will not remember much ne, only 2 yrs old.

I agree, all the 母愛 are really really "wai" 大 ne.


大宅

積分: 3212


6410#
發表於 05-5-20 15:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

ShanShan
我都好想去日本呀~!!


男爵府

積分: 9540


6411#
發表於 05-5-20 15:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


小白兔
It's about time for me to go la, do you know what, the last time I went to 日本 was when I was 13 yrs old.


大宅

積分: 2182


6412#
發表於 05-5-20 16:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmark, naughtyboy, 2hmama & 小白兔 ,
唔該哂咁多位媽咪, 我明架啦, 我會歸納你地 d 意見 + 有時我會睇吓 d 親子書 , 我有信心可以做個 "好媽媽" !
呢個 topic 暫且不談, 我地都係講番最 original 嘅話題 :
"扮靚靚" 啦 !
我真係走咗去 "missha" 睇, 重買咗枝美白精華素, 因為算 cheap $1xx.- 希望 work 啦 !


大宅

積分: 3212


6413#
發表於 05-5-20 17:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

ShanShan 寫道:

小白兔
It's about time for me to go la, do you know what, the last time I went to 日本 was when I was 13 yrs old.


你都好過我呀~我一次都未去過~!!!最遠o個次都係去過泰國咁大把咋~~以前搵到錢唔識諗,搏命洗,(用得最多係的士錢~!!!)而家湊住個囡要留返多d$傍身就更加唔洗諗~!!!
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/4_9_7[1].gif[/img]


伯爵府

積分: 15709


6414#
發表於 05-5-20 18:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

misshah的美白精華素好似唔錯, 平平地都幾好呀!
用完話我地知good唔good!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 3212


6415#
發表於 05-5-20 18:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我都有買過missha指甲油,鍾意佢d顏色好靚呀~都幾易搽,不過就好難先洗得甩~!!


男爵府

積分: 6770


6416#
發表於 05-5-20 18:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

ShanShan:

我又要手信!!


大宅

積分: 1798


6417#
發表於 05-5-20 18:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

TO : 野蠻仔 & ALL 靚靚

HELP, ANYONE CAN HELP ME. ~~~ PLEASE !

剛剛係Shiseido做了一個電腦詳細既皮膚分析, 結果係分五部份, 其中水份、油脂、透明度都不合格。仲係好缺下。
:-( :-( , 而彈性及新陳代謝就冇問題。 體內調節能力指數皮膚分析屬D級(級數由A至F, A最高, 而F最低)。
請問有冇邊隻牌子既爽膚水, 日霜,晚霜, 精華素既可補水又補油脂呢???

Thanks.


小白兔:
你既故事係咪講完la, 每個人都有過去. 有不同既故事。 而你好勇敢可以坦白講你既過去。 真係好值得我地appreciate。

SHAN SHAN:
玩得開心D啦


大宅

積分: 2231


6418#
發表於 05-5-20 18:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, all sisters,
比面支持吓好喎.......:evil: :evil:

10Jun gathering (dinner + K)
------------------------------
1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔

Or 你o地 prefer another day 呀 ?????


男爵府

積分: 6770


6419#
發表於 05-5-20 18:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama:

10Jun gathering (dinner + K)
------------------------------
1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔


[size=xx-large]我都勁想旅行呀 :-(
[size=x-large]不過好窮呀~~~~~~~!!


大宅

積分: 1798


6420#
發表於 05-5-20 19:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

[quote]
2hmama 寫道:
Hi, all sisters,
比面支持

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo