烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1159


6401#
發表於 05-1-20 12:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
唔....我唔係好識睇出左咩問題,係咪馬拉糕發唔起?同埋睇張相覺得中間位有d濕濕地


男爵府

積分: 5364


6402#
發表於 05-1-20 12:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal,zen>>又唔似發唔起wor,仲發得幾靚tim,係咪未熟透呀 ?-( 不過個外形都幾靚仔 :mrgreen:


用戶要求終止服務

積分: 6954


6403#
發表於 05-1-20 13:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal, tinhei,

我用左雙倍份量先做到咁大份,但個心實d,好似發唔起咁.唔知用菜油會唔會鬆d呢
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5364


6404#
發表於 05-1-20 14:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen>>妳係咪跟呀貓個recipe做,我仲買晒材料預備呢2日做tim


用戶要求終止服務

積分: 6954


6405#
發表於 05-1-20 14:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei,

bingo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5364


6406#
發表於 05-1-20 14:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen>>關唔關做左雙倍事呢,我諗住試下一個份量,睇下會唔會上面鬆,下面實


男爵府

積分: 9191


6407#
發表於 05-1-20 15:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
我都覺得妳個糕比較濕同發得唔夠... 妳用乜嘢蒸? 睇落有倒汗水... 另外, 我嗰陣係用花生油, 都ok... 但落唔夠就一定發唔好。

妳便唔便post個recipe上嚟睇下? 我個陳年recipe唔知去鬼左邊lu...


用戶要求終止服務

積分: 6954


6408#
發表於 05-1-20 15:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei,

我共做左兩底,第一底完全唔發,仲苦苦地,掉鬼左,再做第2底,因我個盆係8吋盆,我怕份量唔夠,會好矮,所以咪做雙份羅.


sheeta,

無倒汗水,因為我用布包住個鑊蓋,蒸左40分鐘.唔知用牛油係咪會實d,同埋唔知係咪攪得唔夠均勻,但阿貓個度話唔使點攪,求求其其拌勻就得啦.

食譜

馬拉糕

材料:
自發粉80克
吉士粉20克
蛋2隻
黃糖80克(如似原來係100g,我減左糖份)
牛油30克
奶60毫升

做法:
1. 溶牛油
2. 將蛋及糖打起至輕身(好似平時煎蛋咁)
3. 加入奶、牛油打勻
4. 加入自發粉及吉士粉
5. 放混合物於器皿中,隔水大火蒸30~40分鐘
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


6409#
發表於 05-1-20 15:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
我嗰陣用個recipe同妳個唔同... 佢係蛋同糖加埋打, 打到糖全部溶晒再加奶, then粉類, 最後加花生油... 我記得都蒸幾耐下... 好似45-60min左右。


用戶要求終止服務

積分: 6954


6410#
發表於 05-1-20 16:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta,

係咪尼個?

【馬拉糕】
材料:
(1)雞蛋 五個
紅糖 一杯半(1+1/2杯)
(2)濃縮奶水 一小灌 (3/4杯)
香草精 一小匙
奶油(溶化)1/2杯
小蘇打(baking soda)一小匙
(3)麵粉 2杯
發粉(baking powder) 一大匙
STEPS:
a 將(1) 混合, 用打蛋器打到起泡,並打到糖溶化, 約五分鍾
b 混合(2)
c 將(2)加入a中混合,打一分鐘
d 將(3)過篩,加入c中
e 置放臘紙或玻璃紙於容器中,倒入混合液, 用大火蒸30分鐘或熟為止(時間因容器深淺而不同) (水要滾,才放容器下去)
建議蒸盤為27cm*30cm*6cm
玻璃紙或臘紙(wax paper)為36cm*39cm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


6411#
發表於 05-1-20 16:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
好似, 但唔係。嗰陣我係喺本好舊, 好大本嘅台灣書度copy出嚟架。


男爵府

積分: 5364


6412#
發表於 05-1-20 17:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen>>我就係見佢講到好容易,而我呀仔又鬼死咁鐘意食,所以咪諗住試下law 中招tim


用戶要求終止服務

積分: 6954


6413#
發表於 05-1-20 17:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei,

或者妳掂尼,其實味道都唔錯架,叮返熱都幾好食.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5364


6414#
發表於 05-1-20 17:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen>>我材料已經買齊晒,點都會試一試,希望成功la :-|


伯爵府

積分: 18216


6415#
發表於 05-1-20 17:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我做左兩次蛋糕都成功呀,好開心。我想問下大家點樣可以將作品放上來,我用數碼相機影左,但唔識放上來同大家分享,指教一下我吧。


大宅

積分: 1687


6416#
發表於 05-1-21 00:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我個仔都好鍾意食馬拉糕,但只鍾意酒樓大大件個D!!!
hinhinmum


大宅

積分: 1159


6417#
發表於 05-1-21 02:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
我上次整馬拉糕都係唔夠出面買果d咁軟熟

歌莉亞,
呢度有教點post相上bkclick here


用戶要求終止服務

積分: 6954


6418#
發表於 05-1-21 11:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

tinhei, crystal,

尋晚再整多一次,都係雙倍份量,但改用菜油,結果發得比上次好d,亦都軟熟d.



我見超市賣個d馬拉糕係有用酵母,唔知係咪用尼個食譜

馬拉糕

材料
A 麵種 340 克
砂糖 340 克
麵粉 57 克
高筋粉 38 克
奶粉 38 克
吉士粉 38 克
雞蛋(5個大) 340 克

做法
1. 除雞蛋外,將上述所有材料放入大盆內搓勻。
2. 然後分次加入雞蛋,一隻加完攪勻後,才加另一隻,直至加完所有為止。
3. 攪妥成蛋漿後,用布或保鮮紙蓋著,待發酵一夜(即隔晚做妥),使雞蛋粉漿發酵成熟,這樣糕蒸出來會較滑。


 
材料B
鹼水* 1/3-1/2 湯匙
發粉 (加清水76克攪溶) 14 克 (約1湯匙)
豬油 (任何油都可用,但要熱油) 95 克

*冬天1/3;夏天則要1/2或多些
做法
1. 首先,將鹼水加入蛋槳攪勻,將會發現蛋漿僻去酸臭味、顏色深了和杰些,若酸味乃有,可再加多少鹼水。
2. 倒入發粉水攪勻,槳的表面將會出現泡泡。
3. 最後,將預先熱了的油,逐次加入蛋槳攪勻。
4. 蒸盆先鋪紙掃油,倒入蛋漿,再掃油另一張紙蓋於糕盆頂部,才放入蒸籠,用猛火蒸25-30分鐘。(蒸時間越長,糕的顏色會越深啡,但不影嚮質素)


* 冬天放鹼水用1/3湯匙,而夏天因天氣炎熱,所以要放1/2或多些才有用。放了鹼水的漿,最好即時蒸,因為若擺放時間過久或接近侷熱地方,鹼水的作用將會消失;建議蒸前才放鹼水。
* 鹼水放得越多,蛋漿會越深啡色。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 6669


6419#
發表於 05-1-21 11:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

嘩~~~~~正呀! :mrgreen: 搞到開始肚餓 :cry:


用戶要求終止服務

積分: 6954


6420#
發表於 05-1-21 11:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

歌莉亞,

恭喜開爐成功 好心急想睇妳既制成品 :mrgreen:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo