跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 981


6421#
發表於 09-3-8 22:30 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 10:53 發表
腫就消左, 不過就瘀左一大撻同埋睇到皮下出血, 瘀紅色囉~~

韋言整親呀~聽落都好痛


別墅

積分: 981


6422#
發表於 09-3-8 22:32 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-8 22:20 發表
嘩......... 好耐無見你啦!

我病左成個星期到宜家都未好返晒.....


子爵府

積分: 10880


6423#
發表於 09-3-8 22:38 |只看該作者
邊樹唔C服呀

原帖由 bebe0123 於 09-3-8 22:32 發表

我病左成個星期到宜家都未好返晒.....


別墅

積分: 981


6424#
發表於 09-3-8 22:44 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-8 22:38 發表
邊樹唔C服呀

支氣管炎~咳到cc下~就黎連個肺都咳埋出黎~攪到c6無覺好訓.....


大宅

積分: 3862


6425#
發表於 09-3-8 22:48 |只看該作者
我有小小建議...如果你地搭車去中環/港島區同去ifc差唔多既,建議你地响中環至打的去(around $3X), 因為ifc過去果程西隧費都幾甘架

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only)
9) kit + bb
10) bebe (dinner only)

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)
5) YYZ + bb + 姐姐
6) kit + bb


大宅

積分: 3862


6426#
發表於 09-3-8 22:49 |只看該作者
成日見你一係病到cc吓, 一係就做到cc吓既mouth:
原帖由 bebe0123 於 09-3-8 22:44 發表

支氣管炎~咳到cc下~就黎連個肺都咳埋出黎~攪到c6無覺好訓.....


大宅

積分: 3862


6427#
發表於 09-3-8 22:55 |只看該作者
coco, kawaii 多謝你讚我個姐姐呀~ 咁我個心都定d
kit, 我依家都唯有希望佢以後生生性性啦
原帖由 _kit_ 於 09-3-8 20:45 發表
請工人真係好講彩數 ,
請到好就好 , 請到個唔好既就真係 ......
希望佢經過今次件事之後唔洗你地再勞氣啦!!


別墅

積分: 981


6428#
發表於 09-3-8 23:06 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:49 發表
成日見你一係病到cc吓, 一係就做到cc吓既mouth:mouth:" />

唔知我係咪辛苦命呢
不過可能我氣管唔係咁好~我一咳就咳好耐.....


別墅

積分: 981


6429#
發表於 09-3-8 23:10 |只看該作者
原帖由 bebe0123 於 09-3-8 23:06 發表

唔知我係咪辛苦命呢
不過可能我氣管唔係咁好~我一咳就咳好耐.....

上星期都無咩返過工~明天又要返工搏殺........所以要........


男爵府

積分: 7796


6430#
發表於 09-3-8 23:11 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:55 發表
coco, kawaii 多謝你讚我個姐姐呀~ 咁我個心都定d
kit, 我依家都唯有希望佢以後生生性性啦


你成日對住姐姐, 最清楚佢鍚唔鍚Samara嘅, 一定係你啦~!俾d信心自己, 你地決定唔炒佢, 一定有原因嘅


男爵府

積分: 7796


6431#
發表於 09-3-8 23:12 |只看該作者
原帖由 bebe0123 於 09-3-8 22:44 發表

支氣管炎~咳到cc下~就黎連個肺都咳埋出黎~攪到c6無覺好訓.....


你要小心身體, 好好保重啊~~~!


男爵府

積分: 7796


6432#
發表於 09-3-8 23:14 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:48 發表
我有小小建議...如果你地搭車去中環/港島區同去ifc差唔多既,建議你地响中環至打的去(around $3X), 因為ifc過去果程西隧費都幾甘架

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB ( ...


仲要過西隧...?西寶城唔係o係薄扶林咩...


男爵府

積分: 8233


6433#
發表於 09-3-8 23:17 |只看該作者
好彩都冇乜大礙~~~

原帖由 _kit_ 於 09-3-8 20:33 發表
外星b整親呀? 無事吖嘛?


男爵府

積分: 8233


6434#
發表於 09-3-8 23:18 |只看該作者
我個心仲痛~~

原帖由 bebe0123 於 09-3-8 22:30 發表

韋言整親呀~聽落都好痛


男爵府

積分: 8233


6435#
發表於 09-3-8 23:19 |只看該作者
ifc................唔係係中環咩

原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:48 發表
我有小小建議...如果你地搭車去中環/港島區同去ifc差唔多既,建議你地响中環至打的去(around $3X), 因為ifc過去果程西隧費都幾甘架

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB ( ...


男爵府

積分: 8233


6436#
發表於 09-3-8 23:21 |只看該作者
西寶城係西環, 好似未到薄扶林~~

原帖由 kawaiimama 於 09-3-8 23:14 發表


仲要過西隧...?西寶城唔係o係薄扶林咩...


男爵府

積分: 7796


6437#
發表於 09-3-8 23:38 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 23:21 發表
西寶城係西環, 好似未到薄扶林~~


香港西區薄扶林道89號~原來唔o係薄扶林


男爵府

積分: 8233


6438#
發表於 09-3-8 23:49 |只看該作者
係咩? 係薄扶林道咩?
我成日形住港大果邊至係薄扶林, 咁佢果度未到港大就未算係薄扶林啦~~

原帖由 kawaiimama 於 09-3-8 23:38 發表


香港西區薄扶林道89號~原來唔o係薄扶林


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6439#
發表於 09-3-8 23:52 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:48 發表
我有小小建議...如果你地搭車去中環/港島區同去ifc差唔多既,建議你地响中環至打的去(around $3X), 因為ifc過去果程西隧費都幾甘架

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB ( ...


唉.....今次茅我份添.......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6440#
發表於 09-3-8 23:53 |只看該作者
原帖由 bebe0123 於 09-3-8 23:10 發表

上星期都無咩返過工~明天又要返工搏殺........所以要........


保重....保重....小心身子......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo