美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 354


6421#
發表於 05-5-20 21:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama:

10Jun gathering (dinner + K)
------------------------------
1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana (但要31/5再confirm, 要等到我老公抽到假,如果得,實行我要爆mic)

tkoeasy,

I give you "five....";我好感覺到妳好有做"好媽媽"的誠意及能耐,現在女兒正青春期,會反叛些,代她感到妳的愛及誠意,佢自然會改變。


大宅

積分: 3212


6422#
發表於 05-5-20 23:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 :
多謝你ge鼓勵~!!!個故仔未完ga,都未講到最重要ge部份(改變後),不過喱d始終都係大家分享扮靚ge地方,我打出來ge野太大篇幅又唔相關,好似唔多好意思,事關未必人人都鍾意睇ga嘛~

如果你地有人仲想知道ge,我pm你地啦~ok?
咁樣會唔會好d呢......??

nana:
我都好like唱歌~到時唔好同我爭mic~


喱兩日好似少左人上來咁呀,係咪同水務局單新聞有關??


大宅

積分: 1798


6423#
發表於 05-5-21 00:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
咁都好, 咁你寫好後pm我啦

少左人上來, 另外個原因我諗係呢排個網好慢, short short地


大宅

積分: 3212


6424#
發表於 05-5-21 00:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 :
係啦~我都覺得個網好慢呀~!!!
上次見你時覺得你d皮膚好靚呀,都完全睇唔出有咩問題
仲有你個樣好young呀,都唔似結左婚有細路~

爽膚水我鍾意用rmk skintunner,真係好正~好保濕ga~


子爵府

積分: 13842


6425#
發表於 05-5-21 02:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,
睇到你d相..嘩...巧令女呀....羨慕死人lu

dear all,
我想問下大家邊隻收細毛孔0既product 掂呀??thanks


男爵府

積分: 6770


6426#
發表於 05-5-21 02:23 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
邊個夠膽唔鐘意聽故仔呀??
講啦講啦,不過我未想睇你改變後喎,有冇details
d既過去呀?呢..情情愛愛果d呢你都未講咋?
尤其果d咀呀攬呀激情果d情節好高收視架麻,講啦講啦~
唔制呀多d前奏啦~


子爵府

積分: 13842


6427#
發表於 05-5-21 02:26 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔想聽3級古仔呀?其實我都想聽呀...呵呵


男爵府

積分: 6770


6428#
發表於 05-5-21 02:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

phoebe^^:
咪篤爆我啦

小白兔:
其實你仲有冇食煙或草?



子爵府

積分: 13842


6429#
發表於 05-5-21 02:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
你仔仔又歲半呀??同我個囡一樣呀


男爵府

積分: 6770


6430#
發表於 05-5-21 02:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

phoebe^^:
你囡囡識自己飲水同用匙食飯未呀?
我好苦惱呀,岩岩打完針同評估,姑娘話我個仔
有自閉症初期徵兆喎,又話佢咩都唔識要定期見E生 :-(
唔識指鼻指口,唔識用匙"不"飯入口,除左媽媽爹爹,
姨媽今日先開始講,唔識講單字...


子爵府

積分: 13842


6431#
發表於 05-5-21 02:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
我睇過你果個topic
我囡囡識自己用飲管果d學習杯飲...佢1歲果時就要自己用匙食飯...不過攪到周圍都係...而家佢都可以自己食但都會跌甘d落地...所以我都係鍾意餵佢....我唔想攪到成地飯

你唔好甘擔心啦...小朋友面對陌生人就會唔肯做人地叫佢做0既野ga喇....你平時多d同仔仔試下啦...俾佢同多d人接觸下


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6432#
發表於 05-5-21 02:56 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
噯要4級茅格仔! 正!


男爵府

積分: 6770


6433#
發表於 05-5-21 03:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

phoebe^^:
唯有努力d,我怕幼稚園冇人收佢咋~

shanshan:
有冇諗定有咩係日本買呀?


子爵府

積分: 13842


6434#
發表於 05-5-21 03:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
一係你試下同仔仔返playgroup學多d野同多d小朋友玩下...我諗甘樣會好d


男爵府

積分: 6770


6435#
發表於 05-5-21 04:00 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

phoebe^^ :
我都諗緊



如果你地買胭脂就買呢隻啦!我相信效果係最靚的!
Bourjois的胭脂絕對是非一般的胭脂,它不是壓製或倒模而成的,而是用獨一無二的方法烘焗製成的,因此胭脂的顏色特別亮麗,如絲般光滑的質地柔滑並易於上色。小巧可愛的圓形盒子,內藏鏡子及掃子,易於攜帶,全新設計的刷子,採用柔軟質料製造,給肌膚最輕柔的質感。


子爵府

積分: 13842


6436#
發表於 05-5-21 05:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
你攪咩甘夜都唔訓0既?
我都想買依隻呀...不過我果盒anna sui有排都未用晒...
係喎...收細毛孔用邊度好姐?


男爵府

積分: 6770


6437#
發表於 05-5-21 05:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

phoebe^^:
我上網搵d make up Base既資料麻,
參考下d評語同埋介紹
而家去訓了~
收細毛孔視覺上可以搽sofina果隻(綠色果支),
實質上....等我訓醒先話你知...


子爵府

積分: 13842


6438#
發表於 05-5-21 05:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
thanks


伯爵府

積分: 15709


6439#
發表於 05-5-21 08:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

個個細路學習進度都有快有慢, 唔洗太胆心, 可能你仔仔怕羞D, 佢平時係唔係咁ga? 係唔係好少同其他小朋友一齊玩呢? 比多d社交生活佢, 有無帶仔仔去遊樂場? 比佢擒下架, 四圍跑下jump下, 人都活潑d啦 我工人日日都帶兩個女去playground玩唔洗成日屈係屋企發呆, 專家話小朋友經常係戶外的會快長高過成日係室內的小朋友ga!


小白兔,

你寫你的心路歷程啦, 好多人都想睇


2hmama,

6月10日的K房available, 大房房租$300(可以坐二工十人), 細房$200(可坐十零廿人), 野食另計! 你地想book就話我知啦, 要快, 因為friday night好快會比人book晒!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 5300


6440#
發表於 05-5-21 10:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,

I love to see your story ga. Please do not stop la. I am the same age as you but the growth path is very different. Your life is just like a TVB saop drama, very fancy. For mine, I am very very common.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo