跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6441#
發表於 09-3-8 23:54 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-8 17:53 發表
淘寶一問 ... 如何用VISA付款? 看不到有VISA ICON 喎


逐件貨俾 先可以用VISA架......


男爵府

積分: 7796


6442#
發表於 09-3-8 23:55 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 23:49 發表
係咩? 係薄扶林道咩?
我成日形住港大果邊至係薄扶林, 咁佢果度未到港大就未算係薄扶林啦~~


我都唔知啊...我上網搵地址係呢個...我仲以為佢陰我添...mouth: (即係好似彌敦道會o係太子,旺角,佐敦&尖咀)


男爵府

積分: 7796


6443#
發表於 09-3-8 23:58 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-8 23:52 發表


唉.....今次茅我份添.......


你乖乖坐完月再同你去啦~~~~


大宅

積分: 4180


6444#
發表於 09-3-8 23:59 |只看該作者
啱啱研究到, 咁我同1個seller買左5種唔同既野, 就要分5次俾$ ... 依家等張VISA卡 verify左先俾到$ ....

原帖由 joyjoy815 於 09-3-8 23:54 發表


逐件貨俾 先可以用VISA架......

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


6445#
發表於 09-3-8 23:59 |只看該作者
咁聽閒薄扶林道都唔短架喎~~
唔怕啦, 你地都係打的, 總之係西寶城, 唔好去錯西港城就得啦~~

原帖由 kawaiimama 於 09-3-8 23:55 發表


我都唔知啊...我上網搵地址係呢個...我仲以為佢陰我添...mouth:mouth:" /> (即係好似彌敦道會o係太子,旺角,佐敦&尖咀)


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6446#
發表於 09-3-9 00:00 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-8 23:58 發表


你乖乖坐完月再同你去啦~~~~


你話架。。。。。。。。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6447#
發表於 09-3-9 00:02 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-8 23:59 發表
啱啱研究到, 咁我同1個seller買左5種唔同既野, 就要分5次俾$ ... 依家等張VISA卡 verify左先俾到$ ....


Yes... 記住叫 seller 減走D運費。。。。貨到係香港俾運費。。。同埋之前問清楚D野有幾重。。。運費大約幾多 。。。。運費太貴就唔抵啦。。。。


男爵府

積分: 8233


6448#
發表於 09-3-9 00:03 |只看該作者


原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 00:02 發表


Yes... 記住叫 seller 減走D運費。。。。貨到係香港俾運費。。。同埋之前問清楚D野有幾重。。。運費大約幾多 。。。。運費太貴就唔抵啦。。。。 ...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6449#
發表於 09-3-9 00:04 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 23:59 發表
咁聽閒薄扶林道都唔短架喎~~
唔怕啦, 你地都係打的, 總之係西寶城, 唔好去錯西港城就得啦~~


西寶城係薄扶林道的寶翠園商場.......係港大對面。。。。


大宅

積分: 4180


6450#
發表於 09-3-9 00:05 |只看該作者
即係寶翠園個商場 ... 係 st paul college 附近!

原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 23:59 發表
咁聽閒薄扶林道都唔短架喎~~
唔怕啦, 你地都係打的, 總之係西寶城, 唔好去錯西港城就得啦~~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


6451#
發表於 09-3-9 00:08 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-8 23:59 發表
咁聽閒薄扶林道都唔短架喎~~
唔怕啦, 你地都係打的, 總之係西寶城, 唔好去錯西港城就得啦~~


矛錯~~~~~~


男爵府

積分: 7796


6452#
發表於 09-3-9 00:11 |只看該作者
又肚餓添...又去摷d嘢食先~~


大宅

積分: 4180


6453#
發表於 09-3-9 00:12 |只看該作者
我都想買多D,但A/C係新開, 只可以買5個ITEM,要俾晒$先可以再BID

問左佢, 到付要$30/1KG

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 00:02 發表


Yes... 記住叫 seller 減走D運費。。。。貨到係香港俾運費。。。同埋之前問清楚D野有幾重。。。運費大約幾多 。。。。運費太貴就唔抵啦。。。。 ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


6454#
發表於 09-3-9 00:13 |只看該作者
我食緊"童星點心面"

原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:11 發表
又肚餓添...又去摷d嘢食先~~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6455#
發表於 09-3-9 00:14 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:11 發表
又肚餓添...又去摷d嘢食先~~


Me 222.....我依家好想食牛排....波蘿包.....

呢D都係屋企茅既野.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6456#
發表於 09-3-9 00:14 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 00:12 發表
我都想買多D,但A/C係新開, 只可以買5個ITEM,要俾晒$先可以再BID

問左佢, 到付要$30/1KG

$30/1KG 是 standard...你要問埋佢D貨幾重.....


大宅

積分: 4180


6457#
發表於 09-3-9 00:19 |只看該作者
我個姐姐都好幫得手, 但開始恰我 。。。

尋日我叫佢唔好煮LUNCH, 一齐去飲茶,佢立即話唔去,咁我話"是但你啦"。。。都唔係第1次。其實我想佢去幫手拎野同餵BB飯仔,但驚佢D野唔啱食 。。。C6話我太"林",如果有需要,應該要佢一斉去。

今晚佢仲"指使"我去沖涼,因為我沖完先到佢。。。
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 10880


6458#
發表於 09-3-9 00:19 |只看該作者
嘩....... 小心身體呀! 希望你早日康復啦~

原帖由 bebe0123 於 09-3-8 22:44 發表

支氣管炎~咳到cc下~就黎連個肺都咳埋出黎~攪到c6無覺好訓.....


子爵府

積分: 10880


6459#
發表於 09-3-9 00:21 |只看該作者
咁去中環打的去啦~~~
我mm仲想問..... ifc係邊樹, 點知.... 我C6答佐敦 我真係out... mouth:

原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:48 發表
我有小小建議...如果你地搭車去中環/港島區同去ifc差唔多既,建議你地响中環至打的去(around $3X), 因為ifc過去果程西隧費都幾甘架

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB ( ...


子爵府

積分: 10880


6460#
發表於 09-3-9 00:22 |只看該作者
咁佢真係有幫手... 真係幾識做嘛~

原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:55 發表
coco, kawaii 多謝你讚我個姐姐呀~ 咁我個心都定d
kit, 我依家都唯有希望佢以後生生性性啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo