美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5300


6441#
發表於 05-5-21 10:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

Don't worry about your son. I think you give more chance to him is better. Let him go more outside, let him eat by himself. Go to playgroup is a best choice. For my son, he starts to go to playgroup when he is only 8 months.


男爵府

積分: 5300


6442#
發表於 05-5-21 10:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Where to buy? how much?

野蠻仔 寫道:


如果你地買胭脂就買呢隻啦!我相信效果係最靚的!
Bourjois的胭脂絕對是非一般的胭脂,它不是壓製或倒模而成的,而是用獨一無二的方法烘焗製成的,因此胭脂的顏色特別亮麗,如絲般光滑的質地柔滑並易於上色。小巧可愛的圓形盒子,內藏鏡子及掃子,易於攜帶,全新設計的刷子,採用柔軟質料製造,給肌膚最輕柔的質感。


大宅

積分: 2231


6443#
發表於 05-5-21 10:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

nana123 and 小白兔
都唔好同我爭, but bring a jacket, 我要凍 C你o地……..

nana123 寫道:
2hmama:

10Jun gathering (dinner + K)
------------------------------
1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana (但要31/5再confirm, 要等到我老公抽到假,如果得,實行我要爆mic)




冬菇頭,
Of course welcome啦….



小白兔,
Agree with野蠻仔, I want to know too…
“““講啦講啦,不過我未想睇你改變後喎,有冇details d既過去呀?呢..情情愛愛果d呢你都未講咋? 尤其果d咀呀攬呀激情果d情節好高收視架麻,講啦講啦~唔制呀多d前奏啦~”””


All sisters,
Any comment of vivien’s suggestion….or any other suggestion ??????

“““6月10日的K房available, 大房房租$300(可以坐二工十人), 細房$200(可坐十零廿人), 野食另計! 你地想book就話我知啦, 要快, 因為friday night好快會比人book晒! ”””



伯爵府

積分: 15709


6444#
發表於 05-5-21 10:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Sams 寫道:
Where to buy? how much?


朗豪坊西武

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2231


6445#
發表於 05-5-21 10:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, vivienmak

"""我公司club house係kowloon bay, 房租唔貴, 但d歌好舊, 野食可以訂到會, 好似$40-$60/位 (10位起)"""



但d歌好舊----- really ??? 上海灘 ???


伯爵府

積分: 15709


6446#
發表於 05-5-21 11:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

最新果d一家無law!
你地諗諗啦 :wink:
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


洋房

積分: 354


6447#
發表於 05-5-21 14:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama 寫道:
nana123 and 小白兔
都唔好同我爭, but bring a jacket, 我要凍 C你o地……..

“““6月10日的K房available, 大房房租$300(可以坐二工十人), 細房$200(可坐十零廿人), 野食另計! 你地想book就話我知啦, 要快, 因為friday night好快會比人book晒! ”””


我無問題, 新歌我都唔太識唱,但希望有Twin同容祖兒,我識唱d,但請問d野好唔好食,我好"難"食


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6448#
發表於 05-5-21 15:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

nana123 寫道:
[quote]
2hmama 寫道:
nana123 and 小白兔
都唔好同我爭, but bring a jacket, 我要凍 C你o地……..

“““6月10日的K房available, 大房房租$300(可以坐二工十人), 細房$200(可坐十零廿人), 野食另計! 你地想book就話我知啦, 要快, 因為friday night好快會比人book晒! ”””


我無問題, 新歌我都唔太識唱,但希望有Twin同容祖兒,我識唱d,但請問d野好唔好食,我好"難"食


洋房

積分: 82


6449#
發表於 05-5-21 16:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
可以侵埋我玩嗎(party on june)?其實我睇咗你地
妤耐,不過倉頡唔叻,所以冇喺度吹水,侵埋我玩啦,妤冇啫?????
:-P


伯爵府

積分: 15709


6450#
發表於 05-5-21 21:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
6) vivienmak


如果你地ok, 我monday要confirm booking啦!
不要太大期望, 始終唔係專業的k場


我最想聽仔仔的情史 講啦 講啦
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1798


6451#
發表於 05-5-22 00:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
6) vivienmak
7) 冬菇頭


襯有咁既gathering, 一次過見下你地, 你地絕對放心, 我唔會同你地爭mic唱 通常我去唱K, 就變成一隻鵪鶉或係人肉佈景版 。 :mrgreen: 因為新歌淨係識唱一, 二段, 唱舊歌又驚你地


野蠻仔:
你放心啦,我朋友個仔有2歲, 佢都係唔講野乜濟加埋唔多彩人, 。 淨係識單字, 仲要好有性格, 佢鍾意講就講一,二個字, 唔鍾意就"撬"極都唔講, 我朋友幫個仔報Nursey. 學校唔收佢, 話佢唔識講野喎, 激到我朋友個老公 , 於是乎我朋友就搵左個playgroup班比佢個仔去玩, 每次約個半鐘, 而家聽我朋友講都有進步, 起碼都識同其他小朋友一齊玩玩具。

其實我只係講左我識既其中一個, 男仔真係好多都遲講野, 而你仔仔得歲半, 真係唔駛worry咁多住。不過, 做父母當然擔心啦, 咁你多d帶個仔落去公園度玩啦, 真係work架, 想當年我個仔得3-4歲, 因為我得一個小朋友, 有時去到公園想同其他小朋友玩, 而其他小朋友自己一班識得又唔同我個仔玩, 咁我個仔走埋黎我地到係咁狂

:-( :-( :-( , 真係好鬼可憐, 於是乎我同老公成日帶佢去公園, 鼓勵佢做主動,先介紹自己及問其他人可唔可以同佢一齊玩。 但現在已經發現佢主動過龍, 唔夠一陣已經識到好多fd. 好彩仲未識識女仔


小白兔:
實不相瞞, 一講年紀, 我就會 :-( :-( :-(

不如講返你d情史及信主經過啦, 收視率No. 1


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6452#
發表於 05-5-22 01:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
唔駛咁擔心,妳囝囝個樣咁醒,似唔啋你,多過唔曉做啦! 我姪孫都係兩歲都唔啋人,不過就乜都拆開嚟研究。(事関我姪仔,成鬼日砌嘢)


大宅

積分: 2264


6453#
發表於 05-5-22 01:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
6) vivienmak
7) 冬菇頭
8) Naughtyboy

Very busy today to gain more money for your gathering and too busy didn't shopping this afternoon and save the money

I'm afraid to sing because my friend always said I didn't study music class in school !!

I will start to revise the book with my son because his examination will start on 14 June 2005


男爵府

積分: 6770


6454#
發表於 05-5-22 04:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我今日買左DiorAddiet勁閃唇膏呀,
係屈臣氏買仲有9折添$148咋!!沙田新城市
4樓屈臣氏的Mandy勁nice,同我慢慢搽慢慢試上咀,
好細心服務超好!!如果你地去開記得去幫襯Mandy
啦,買得好開心!!唔買都好有禮貌,因為我試完走左去,
後來返轉頭再試先買,由頭到尾佢都好nice令人好開心!!
我以後買Dior野都會搵Mandy

睇下幾靚?!~張圖係日本yahoo搵的,我果支係490,
限量版粉紅 hehe..好靚


複式洋房

積分: 365


6455#
發表於 05-5-22 07:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Tkoeasy, 唔多講.我都未做人媽咪,但係做女o既都想媽咪係自己個friend 咁企喺自己果面,你對佢好,佢實知道!!
祝你好運!!

野蠻仔, 又買嘢, 豪呀!
你好勁呀,打劫小學生, 你細個真係好 wild 呀!
你o既故事一定好好聽.講啦講啦

小白兔, 我都想聽你信主o既心路呀! 雖然我唔係教徒,但係我都相信主o既愛會娟顧你同你個女, 有一日會遇上愛你o既人。我相信真心愛你o既人都會愛屋及烏,錫埋你囡囡!





☼我的兩隻大貓貓 SIMBA & TIGGER☼ 呢d 相係自己影o架~~ http://img268.echo.cx/img268/6402/anisimba0ae.gif


洋房

積分: 354


6456#
發表於 05-5-22 13:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 寫道:

1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
6) vivienmak
7) 冬菇頭

襯有咁既gathering, 一次過見下你地, 你地絕對放心, 我唔會同你地爭mic唱 通常我去唱K, 就變成一隻鵪鶉或係人肉佈景版 。 :mrgreen: 因為新歌淨係識唱一, 二段, 唱舊歌又驚你地


Kekekekeke, 冬菇頭,妳


男爵府

積分: 6770


6457#
發表於 05-5-22 22:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

同BB抓蜆曬到燶呀今日


wannaBB:
我細個好多鬼主意架,成日發明新玩意,
好鐘意做領袖做指揮.
果時係放學時間,我同兩個女同學經過第二間
學校附近見兩個肥妹仔行我地前面,個書包吊
住最大果隻噹噹,係我夢寐以求架!!咪同兩個同
學商量不如搶左佢,同學話佢地實大叫,咁我話不
如我地玩打劫啦叫佢唔好郁咪得咯,跟住我就埋去
柵住佢叫佢地唔好郁,同學就拆左個噹噹落黎,另
一個就睇水haha,跟住我地就四萬咁口走啦
仲有第二次又係見到果兩個肥妹仔架,佢地一見到我
地就急腳行,咁我地就跑埋去叫住佢,佢話"我冇錢架",
咁我就比左$1佢話比返噹噹錢佢,跟住問佢有冇同人
講,佢話淨係同微微講,跟住我話"好啦"跟住就走,佢仲
同我地講byebye


複式洋房

積分: 138


6458#
發表於 05-5-23 00:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔
係唔係有防哂啦?


男爵府

積分: 6770


6459#
發表於 05-5-23 01:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

mingching:
係呀,聽日你可唔可以拎呀?

JOD:
樽靈芝要退貨呀~~~你仲唔覆返我,
快d啦~HELP!

ShanShan,東菇頭,黑GG,littlelamb,
2hmama,Little-Swallow,iris_yu__him:

明晚23/5 TST地面 6:30集合,
明天我會再電聯你地~

最後兩支80ml Q10 total$250兩支有冇人要呀?
以後最少一支1000ml泵裝,最多可買4L桶裝.


伯爵府

積分: 15709


6460#
發表於 05-5-23 09:23 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我噚日去咗ORBIS啦, 間SHOP SALES多過客, 我買了支LIPSTICK $119, 但隻色搽上咀淡好多, 但都OK GE!
&一支EYECARE ESSENCE $279 可以化妝後用都得(其實全面都可以用), SALES仲送了好多SAMPLE比我 CLEANSING LIQUID / 防晒 / WHITENING ESSENCE / AQUA FORCE SERIES的一套三支SAMPLE
買三百幾蚊野有咁多野送真抵



仔仔,

你有無買埋CD LIP GLOSS? 藍色果支勁閃呀



各位阿靚 :

你地決定要唔要間K房? 唔要唔緊要GA, 可以去第二度GA! 去APM呀
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo