立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4180
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 00:14 發表 $30/1KG 是 standard...你要問埋佢D貨幾重.....
子爵府
積分: 10880
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 00:35 發表 不過...... ifc 唔係 = 國際金融中心咩 中環金融街8號
男爵府
積分: 7796
原帖由 YYZ 於 09-3-9 00:13 發表 我食緊"童星點心面"
積分: 1225
原帖由 YYZ 於 09-3-9 00:40 發表 係吖,ifc 唔係 = 國金 呀 。。。 我屋企對面(可能你C6所講既佐敦)既係ICC 吖!
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:51 發表 oh my god~~~ifc 唔係等於國金~~~??! 咁係咩啊~~~~??????
原帖由 YYZ 於 09-3-9 00:19 發表 我個姐姐都好幫得手, 但開始恰我 。。。 尋日我叫佢唔好煮LUNCH, 一齐去飲茶,佢立即話唔去,咁我話"是但你啦"。。。都唔係第1次。其實我想佢去幫手拎野同餵BB飯仔,但驚佢D野唔啱食 。。。C6話我太"林",如果有需要,應該要佢一斉去。 今 ...
原帖由 sassypigpig 於 09-3-9 00:54 發表 哈哈!!!可能COCO以為係KFC
原帖由 YYZ 於 09-3-9 00:52 發表 打錯字咋 。。。 改番! 已經攰到唔係好清醒 。。。 都係min一min先
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:49 發表 我啱啱食咗"泰昌"蛋撻
原帖由 sassypigpig 於 09-3-9 00:52 發表 你係咪聽日嚟搵我 我上午去西環開會, 應該下午會番旺角
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:54 發表 又真係幾離譜喎!!!!!! 你應該話"你換衫著鞋同我一齊出去"~!唔使理佢d嘢啱唔啱食~唔啱就叫個白飯俾佢~! 而沖涼呢~你就話"我未想沖住~你等多陣先啦"~! ...
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:56 發表 笑c 我喇~~~
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:57 發表 咁"icc"係咩啊....
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 03:37 發表
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy