跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7796


6481#
發表於 09-3-9 03:45 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 03:42 發表
我未更正佢(ifc/kfc/icc)時..... C6話係童軍總會!




子爵府

積分: 10880


6482#
發表於 09-3-9 03:48 |只看該作者
EEEEEEEEEE......... 你唔係瞓咗咩

原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 03:45 發表



男爵府

積分: 7796


6483#
發表於 09-3-9 03:48 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 03:39 發表
好鬼C衰....... 不過又係事實!!!


係"以其人之道, 還治其人之身"啫...佢咁衰...恰個MOM喎...:;pppp:


男爵府

積分: 7796


6484#
發表於 09-3-9 03:48 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 03:48 發表
EEEEEEEEEE......... 你唔係瞓咗咩


太攰~瞓唔著~~~~



子爵府

積分: 10880


6485#
發表於 09-3-9 03:51 |只看該作者

我頭先食咗幾件三文魚剌身已經好鬼"流", 攪到食唔落... 屋企又無其他野食喎.....

原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 03:44 發表


更正~係食完都唔夠, 頭先食多個合味道


子爵府

積分: 10880


6486#
發表於 09-3-9 03:52 |只看該作者
我MM想瞓tim........

原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 03:48 發表


太攰~瞓唔著~~~~


男爵府

積分: 7796


6487#
發表於 09-3-9 04:01 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 03:52 發表
我MM想瞓tim........


你快D去 啦~唔好同我癲喇~
我都差唔多


大宅

積分: 4072


6488#
發表於 09-3-9 06:22 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-8 15:51 發表
5呎1吋半高,身形單薄!


咁即係啱啦!咁我就要條米色啦!


大宅

積分: 4072


6489#
發表於 09-3-9 06:23 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-8 18:33 發表
X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽
4) Kuri 媽
5) waiwai-- ...


X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽 ------ 65*65 米色
4) Kuri 媽
5) waiwai-- 65*65卡其色


大宅

積分: 4072


6490#
發表於 09-3-9 06:26 |只看該作者
原帖由 _kit_ 於 09-3-8 20:38 發表
我諗你用 size 65 應該都ok ,
如果你唔趕用既話 , 可以試左我果條先決定買邊隻 size 既 !!



多謝先,不過我唔試LU,因為好想一番嚟見到你哋就可以用囉!touchwood 唔啱就留番日後送比人囉!


大宅

積分: 4072


6491#
發表於 09-3-9 06:38 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-8 22:48 發表
我有小小建議...如果你地搭車去中環/港島區同去ifc差唔多既,建議你地响中環至打的去(around $3X), 因為ifc過去果程西隧費都幾甘架

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB ( ...


Janis,多謝你嘅建議同其他人嘅 discussion,我地理差,咁想問,究竟係咪仲應該响IFC打的?同埋夜晚應該去邊處食?係咪响嗰個中心食埋?仲有係應該約幾多點响IFC等(如果仲係响嗰度等的話)?

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only)
9) kit + bb
10) bebe (dinner only)

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)
5) YYZ + bb + 姐姐
6) kit + bb

[ 本帖最後由 little-angie 於 09-3-9 07:58 編輯 ]


大宅

積分: 4180


6492#
發表於 09-3-9 09:04 |只看該作者
夜媽媽有剌身咁正

原帖由 LamCoco 於 09-3-9 03:51 發表

我頭先食咗幾件三文魚剌身已經好鬼"流", 攪到食唔落... 屋企又無其他野食喎.....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


6493#
發表於 09-3-9 09:07 |只看該作者
ICC ... 環球貿易廣場International Commerce Centre,簡稱ICC)位於香港西九龍柯士甸道西1號。

全香港最高樓層:118層,取代國際金融中心二期的88層

原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 00:57 發表


咁"icc"係咩啊....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 3862


6494#
發表於 09-3-9 12:21 |只看該作者
佢叫你沖涼,如果係出於善意,想你早d沖既就算啦~
你叫佢去飲茶話唔去, 可能佢想喺屋企執野/唔想出去食太貴...不過,如果你係想佢去既, 你就點都要佢一齊去喇~
我c6都成日話我唔可以講"never mind"呢d字句, 你都要改吓口喇~
原帖由 YYZ 於 09-3-9 00:19 發表
我個姐姐都好幫得手, 但開始恰我 。。。

尋日我叫佢唔好煮LUNCH, 一齐去飲茶,佢立即話唔去,咁我話"是但你啦"。。。都唔係第1次。其實我想佢去幫手拎野同餵BB飯仔,但驚佢D野唔啱食 。。。C6話我太"林",如果有需要,應該要佢一斉去。

今 ...


大宅

積分: 3862


6495#
發表於 09-3-9 12:50 |只看該作者
sorry ar~~原來我睇/記錯, 約係中環ifc等係啱架~
"香港站"應該A2出口一出就有的士,過西寶城好順路,話咁快就到喇
夜晚食飯,最好去番中環,咁唔駛其他人特登搭車入西寶城....不過,中環又冇乜地方啱我地咁多人又唔貴既....
原帖由 little-angie 於 09-3-9 06:38 發表


Janis,多謝你嘅建議同其他人嘅 discussion,我地理差,咁想問,究竟係咪仲應該响IFC打的?同埋夜晚應該去邊處食?係咪响嗰個中心食埋?仲有係應該約幾多點响IFC等(如果仲係响嗰度等的話)?

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊 ...


子爵府

積分: 10880


6496#
發表於 09-3-9 15:06 |只看該作者
唔識訂..... 等我試下研究...睇下訂唔訂到先!

原帖由 little-angie 於 09-3-9 06:22 發表


咁即係啱啦!咁我就要條米色啦!


子爵府

積分: 10880


6497#
發表於 09-3-9 15:07 |只看該作者
X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽 ------ 65*65 米色
4) Kuri 媽
5) waiwai ---- 65*65 卡其色

原帖由 little-angie 於 09-3-9 06:23 發表


X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-3927bff21b2a59c3b4baba4bd915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽 ------ 65*65 米色
...


子爵府

積分: 10880


6498#
發表於 09-3-9 15:07 |只看該作者
下晝買0架~~~

原帖由 YYZ 於 09-3-9 09:04 發表
夜媽媽有剌身咁正


子爵府

積分: 10880


6499#
發表於 09-3-9 15:08 |只看該作者
好專業~~~

原帖由 YYZ 於 09-3-9 09:07 發表
ICC ... 環球貿易廣場(International Commerce Centre,簡稱ICC)位於香港西九龍柯士甸道西1號。

全香港最高樓層:118層,取代國際金融中心二期的88層


大宅

積分: 2838


6500#
發表於 09-3-9 15:35 |只看該作者
唔該晒呀

原帖由 sassypigpig 於 09-3-8 02:03 發表
訂咗LA, 收到貨通知你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo