美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8463


6481#
發表於 05-5-24 00:26 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔 :

我同囝囝去沙灘下水禮後, 對手灑黑左 :-( :-( , 好彩面就少少少少紅姐, 因為我勁補pola防灑o向面度, 隻防灑"店"wor!o吾記得補對手只係左一次, o甘就出事, 有o羊"計"可以漂白對手o牙????幫幫手o拉!!!

另外想下q10可o吾可以搽眼ga ?? 有o羊 eye product 好介紹o牙? 我要去黑眼圈, 去紋 & 收緊 (係o米多多要求呢!)


男爵府

積分: 6770


6482#
發表於 05-5-24 00:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak 寫道:
各位靚靚:

房租 : $200(細房)
食物 : 不可帶外來食物, 最平$60位 (10位起) = $600
TOTAL : $800 (未計飲品)

我地又唔多人, 計落都唔係平, 都要$100位, 你地有無意見?

* * * *

MENU

小食 : 意式茄汁肉丸 (20 PCS)

沙律及冷盤 (以下任選四款) :
- 中式拼盤(白切雞 / 海蜤 / 牛展 / 燻啼) (1.5 LBS)
- 精美凍肉盤 (1 LB)
- 薯仔雜果蛋沙律 (2.5 LBS)
- 栗米蟹柳沙律 (2.5 LBS)
- PEACH火腿沙律(2.5 LBS)
- 華都夫沙律(2 LBS)

熱盤 (以下任選五款) :
- 匈牙利牛肉 (2 LBS)
- 瑞士CHICKEN WING (20 PCS)
- 椒鹽POCKCHOP (2 LBS)
- 星洲炒米 (4 LBS)
- 揚州炒飯 (4 LBS)
- 清炒時蔬 (2 LBS)
- 干燒NOODLE (4 LBS)


甜品
- 雜果啫喱 (1.5 LBS)
- 鮮果盤 (1.5 LBS)



好多美食呀!!!我好鐘意食肉丸架!!
不過點解咁多沙律既?改一盤椒鹽POCKCHOP
或者飯麵或者炸野得唔得架?冇咖喱角既??


男爵府

積分: 6770


6483#
發表於 05-5-24 00:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

學警原來仲未埋尾 唔緊要啦我錄起佢啦
聽日[size=x-large]24/5 7:00TST地面舊位置

mingching:
你可以2:00係寶湖街市口等我嗎?
電聯啦~

small22:
晒完唔好做磨砂搽有BHA,AHA既野呀記住,
你有漂白粉係咪呀?開漿敷晒成條手臂,連續
敷幾日咩都白晒架啦,敷完漂白粉最好再敷返
美白或者保濕的cream狀不乾性mask,跟住搽
返body lotion.


大宅

積分: 3212


6484#
發表於 05-5-24 01:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


仔仔:
我好想睇下你d羅曼史,要有前戲,好纏綿o個隻wor~
boujours我都想買呀~d質地唔錯,價錢又平,上次諗住買3色eye shadow,但冇哂我想要隻色,結果放棄左,下次去開旺角行下先~


男爵府

積分: 6770


6485#
發表於 05-5-24 01:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
你聽晚拎唔拎Q10唧

KP個粉你會唔會遲d買呀?我舊果盒個餅掉左
留返個盒比你呀,你第日想用呢隻可以買補充
裝安落去,個盒勁新.

今晚唔講性史住,我要睇見鬼10 vcd呀 :lol:
你講先啦~你講先啦~

咦~~~~~好賤呀!!
咦~唔識郁既??

透露少少啦,我試過朋友同佢男朋友係我隔離做,
佢地以為我訓左,搞到我成個人硬晒唔敢郁,全程
比我睇到晒...........hahahaha....待續


大宅

積分: 3212


6486#
發表於 05-5-24 01:21 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
sorry啊,我聽日唔得閒呀~
好啊,kp個盒你留返俾我,thx so much~!!!
hehehe.......性史喱家野冇咩建設性,我唔講住,講下耶穌點正先~!!

野蠻仔 寫道:

咦~~~~~好賤呀!!
咦~唔識郁既??

哈哈..........好賤咩?你唔好o係樹扮純情wor.......
仲有d再賤d ga~~

[size=medium]click here


男爵府

積分: 6770


6487#
發表於 05-5-24 01:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
勁多公仔呀!!thanks!!


大宅

積分: 3212


6488#
發表於 05-5-24 03:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫



仲有呀~

[size=medium]click here


子爵府

積分: 13842


6489#
發表於 05-5-24 03:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔...
你仲未話我知邊隻收細毛孔0既product好呀
唔該晒你先


大宅

積分: 1174


6490#
發表於 05-5-24 09:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

之前大家講的DHC CLEANING OIL是落狀定係洗面架?
我要買洗面呀有無好介紹? THANKS!


男爵府

積分: 9540


6491#
發表於 05-5-24 09:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


野蠻仔

Good monring.

Sorry, I have decided not to take the "Q10". Have so many things to put on already, better finish them first.

So I will only take the "Choi Kwong Gel" tonight, see you then.


男爵府

積分: 9540


6492#
發表於 05-5-24 09:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
shanshan:
你幾時去日本呀?睇下有冇3.1焗油啦~我估應該會平好多~香港買最平都要$120.


小白兔
Many thanks for this suggestion, 3.1焗油, great, will try to buy then. Thanks again.


複式洋房

積分: 420


6493#
發表於 05-5-24 12:06 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔

AW眼GEL同Q10我差不多用哂咯 我想問下你仲有冇現貨呀


伯爵府

積分: 15709


6494#
發表於 05-5-24 12:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

點解你覺得我係做cosmetics? ?-(


仔仔,

無得改ga! 只可以加!

咖哩角 $100 / 50 pcs


各位阿靚 :

咁我book ga la! confirm 咗就無得退la!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 8463


6495#
發表於 05-5-24 20:21 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔 :
敷幾日真係"店" ?? 就o甘開漿敷會o吾流o西ga ?? 每次要敷幾耐 ?? o甘我要買漂白粉o勒 ! 幾$$ o牙 ?
重有另外兩個問題妳漏o左未解答wor !!
thanks!!
small22 寫道:
仔仔 :

另外想下q10可o吾可以搽眼ga ?? 有o羊 eye product 好介紹o牙? 我要去黑眼圈, 去紋 & 收緊 (係o米多多要求呢!)


大宅

積分: 3319


6496#
發表於 05-5-25 00:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

OH OH 野蠻仔.........so sorry about arh!!! about
my late reply, course 我sudden去咗中山/macau for business & play dd 嗎!! and now so many homework to do arh!!!!!!: -(
anyway 好眼瞓 原來你咁酷....頂唔順!!! 不過真係好少好似你咁,有呢d feedback lor, anyway you retun to me la!! but let me think think when/where/how to arrange ok ok
Namaste


大宅

積分: 3212


6497#
發表於 05-5-25 01:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

shanshan:
咁你之前有冇用過3.1呀?喱個牌子正確名稱唔係3.1你知唔知?應該係FIOLE 的N.P.3.1 treatment system.記得唔好買錯啊~!!
哈哈........如果日本賣$100樓下,可唔可以幫我買兩set呀?

cherrycherry:
DHC cleansing oil係落妝ga~

<信主前後>
上文提要:一向反叛ge我,心態因信主後慢慢改變過來,開始有份新工作,極少去蒲,搬屋,仲走埋去洗禮tim~正當我以為會有一個新開始時,突然晴天霹靂~!!!!!!!!! 有左bb(好似係兩個月左右)!!唉....... :-( 都不知點算好,我同bb個老豆感情一向好有問題~!!!交帶下先,喱個bf同我行左兩年,佢係我同xbf(大我十幾年,拍左3年半個個)之間ge第3者,我同佢離離合合好多次,最後雖然係揀左佢,但我到而家都仲係非常之後悔~!! :-( :cry:
兩個感情咁差人ge人已面臨分手邊緣(所以我先至搬走,之前係同佢一齊住),諗住大家唔好住埋見咁多會好d,其實大家都想挽救喱段垂危ge感情,點知發現有左後,更加速我地更快分開~!!我好清楚記得我去驗孕o個日係02年5月9下晝,而我地就係5月10凌晨分手,原因係我地意見不合.佢想唔要個bb,但我心態唔同以前~我覺得自己洗左禮,係一個新造ge人,冇理由仲走去落仔,做埋d咁折墮ge野,如果我咁樣做同以前有咩分別呢?咁咪失左洗禮ge意義囉~??
待續..........


男爵府

積分: 6770


6498#
發表於 05-5-25 04:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
咁唔好加咖哩角啦,到時想食先叫一份得唔得架?
一盤太多~

kimmyandy:
confirm你星期六.

small22:
唔好意思呀我以為你有漂白粉,而家我冇訂漂白粉而
我果d得返好少所以賣唔到比你sorry sorry~
眼霜首選VALMONT$990,次選helena Rubinstein(HR)
呢隻$560(莎莎$392)

我今日試左好多隻眼霜上手腕,VALMONT立即好明顯,
而HR的確都唔弱.
專去黑眼圈可以用HR的
搽完果個位立即白淨左,美白效果超勁!

JOD:
咁遲至上來架你,你幾時可以拎就話我知啦,
如果你有朋友要我可以直接同你交比佢咁你
唔洗周圍走.


男爵府

積分: 6770


6499#
發表於 05-5-25 04:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我今日個妝係咪唔同左呢?hhehe...
因為我搽左好多野架不過你地睇唔出咋,
我搽左POlX藍芽底+POlX遮瑕膏(眼肚)+Laneige
淡橙base+日本買果盒資生堂粉餅膏+ettwsais日間守
護蜜粉,不過隻淡橙base同守護蜜粉隻色都唔岩我的,
過紅同埋黑過我本身的膚色(因為係弟婦的hehe),
隻日間守護蜜粉好滑好輕架!!用過之後真係勁
想買,不過我決定買Dior隻3D粉先,但又想買
粉底液喎...真係煩,好想快d搽晒日本買果盒資
生堂,其實佢都係濕粉只不過係膏餅,隻SKll又仲
有少少冇理由掉左佢...
仲有頭先係雅施用$15買左三支眼影掃,貂毛架!!好抵,
同埋發現Cathycat的water in base,勁水勁好推,
好貼直頭隱形,Laneige果d base都要死開一邊呀!
所以我買左支綠色$198咋!都係韓國的,我又係missha
(韓國一朵花)買左兩支甲油^^$13支咋!!其實我諗住
以後可以搽POlX藍芽底+POlX遮瑕膏(眼肚)+Cathycat
base+Dior 3D粉就夠,ettwsais日間守護蜜粉好巨型,
我諗唔方便拎出街補~所以都係買Dior(真係好想買但怕
老公話我,因為我仲有千二蚊同埋五百幾果盒La Praire粉
未捨得開封)........
polX隻光纖粉搽左太白所以唔想用了hehe ,
唱K時應該可以比到相你地睇,我早排用唔同粉去街影左好
多相可以比較下,同埋我最肥時的相仲有生粒粒的相到時可
以比埋你地笑下.
其實我都心大心細唔知想搽咩粉好 :lol:
頭先返屋企前買左新地,MORE介紹Dior新胭脂,好靚呀!!
成$290真係痴線!!好想買呀~~~

其實我都夠搽有base有遮瑕有粉膏有粉餅咩都有
..... :-( 好憎咁多粉呀搞到冇得買Dior,唔買光纖
粉咪好咯買Dior仲平,唔買魚子粉仲好大把野想買,
想買眼霜同埋美白野 :cry:


男爵府

積分: 6770


6500#
發表於 05-5-25 05:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
唔.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo