跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2838


6501#
發表於 09-3-9 15:44 |只看該作者
X型背带抱带背巾

http://item.taobao.com/auction/i ... 915733b.jhtml?pm1=1

1) SASSY----- 65*65 米色
2) coco ------ 72*72 卡其色
3) 言言媽 ------ 65*65 米色
4) Kuri 媽 ----- 65*65 米色
5) waiwai ---- 65*65 卡其色


大宅

積分: 2838


6502#
發表於 09-3-9 15:45 |只看該作者
Janis,多謝你嘅建議同其他人嘅 discussion,我地理差,咁想問,究竟係咪仲應該响IFC打的?同埋夜晚應該去邊處食?係咪响嗰個中心食埋?仲有係應該約幾多點响IFC等(如果仲係响嗰度等的話)?

3月26日星期四去西寶城 + dinner,有邊個有興趣莊呀?

1) little-angie+BB (或者加埋言婆婆)
2) kawaii+bb+姐姐
3) 餅b媽+bb (c6 join dinner only)
4) coco + bb (maybe + C6)
5) waiwai (dinner only)
6) bonnie (dinner only)
7) YYZ + bb + 姐姐
8) Janis+bb (dinner only)
9) kit + bb
10) bebe (dinner only)
11) mushroomn + BB (Dinner Only)

打的由IFC出發:
1) 餅B媽+bb
2) kawaii+bb+姐姐
3) coco+bb (maybe+c6)
4) little-angie+bb (maybe+Yin grandma)
5) YYZ + bb + 姐姐
6) kit + bb

[ 本帖最後由 mushroomn 於 09-3-9 15:48 編輯 ]


大宅

積分: 2838


6503#
發表於 09-3-9 15:50 |只看該作者
我由4/4至14/4都唔喺香港,所以嗰段時間就唔駛預我啦


原帖由 waiwai1234 於 09-3-7 23:39 發表
22/3 去廸欣湖好似唔係咁多人得, 好唔好改過第日呀? 大家投票喇~

1) 21/3 (Sat)
2) 22/3 (Sun)
3) 28/3 (Sat)
4) 29/3 (sun) ---------------bonnie
5) 4/4 (Sat) 清明節&兒童節 -- kawaii
6) 5/4 (Sun) ---------- ...


大宅

積分: 2838


6504#
發表於 09-3-9 15:51 |只看該作者
joyjoy,聽日到你第二名出世既好日子,你今晚一定會早啲瞓,休息多啲,努力呀


子爵府

積分: 10880


6505#
發表於 09-3-9 15:53 |只看該作者
我怕佢緊張到瞓唔著呀.....
不過..... 唔知佢攪惦走佬袋未呢

原帖由 mushroomn 於 09-3-9 15:51 發表
joyjoy,聽日到你第二名出世既好日子,你今晚一定會早啲瞓,休息多啲,努力呀


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6506#
發表於 09-3-9 15:59 |只看該作者
原帖由 mushroomn 於 09-3-9 15:51 發表
joyjoy,聽日到你第二名出世既好日子,你今晚一定會早啲瞓,休息多啲,努力呀


........


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6507#
發表於 09-3-9 16:02 |只看該作者
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 15:53 發表
我怕佢緊張到瞓唔著呀.....
不過..... 唔知佢攪惦走佬袋未呢


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算.....因為有幾日見唔到佢麻........


大宅

積分: 2838


6508#
發表於 09-3-9 16:18 |只看該作者
你攪到我都有啲緊張,哈哈


原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...


大宅

積分: 2838


6509#
發表於 09-3-9 16:36 |只看該作者
好慘,由尋日開始瞓"矮"頸,Kuri又鬼咁痴身,成日要我抱,阿爸都唔要,攪到我傷上加傷,今朝直頭起唔到身,要c6幫手,依家條頸硬晒,好冇心機做嘢


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6510#
發表於 09-3-9 16:45 |只看該作者
原帖由 mushroomn 於 09-3-9 16:36 發表
好慘,由尋日開始瞓"矮"頸,Kuri又鬼咁痴身,成日要我抱,阿爸都唔要,攪到我傷上加傷,今朝直頭起唔到身,要c6幫手,依家條頸硬晒,好冇心機做嘢


咁未唔好做住 lor... 扮吓野....好快就收工架喇.....


子爵府

積分: 10880


6511#
發表於 09-3-9 16:48 |只看該作者
哎呀..... 你聽日當係失眠幾日0既補鐘囉! 瞓醒就要照顧細B架啦...... 你乖乖地休息下啦!

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...


子爵府

積分: 10880


6512#
發表於 09-3-9 16:56 |只看該作者



原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:45 發表


咁未唔好做住 lor... 扮吓野....好快就收工架喇.....


男爵府

積分: 7796


6513#
發表於 09-3-9 17:13 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 09:07 發表
ICC ... 環球貿易廣場(International Commerce Centre,簡稱ICC)位於香港西九龍柯士甸道西1號。

全香港最高樓層:118層,取代國際金融中心二期的88層


OIC~~~~~~~~~


男爵府

積分: 7796


6514#
發表於 09-3-9 17:20 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...


我都好緊張~好想快d見吓顯晴細佬啊~~~


大宅

積分: 4180


6515#
發表於 09-3-9 18:18 |只看該作者
我都好緊張 ....

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4072


6516#
發表於 09-3-9 20:34 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...


乜顯晴唔可以第二日即刻去醫院睇細佬同你咩?
祝一切順利,BB健健康康啊!


洋房

積分: 468


6517#
發表於 09-3-9 20:49 |只看該作者
joyjoy (盡量)放鬆心情啦!!
祝你一切順利生個健康活潑小寶寶!!

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...


洋房

積分: 468


6518#
發表於 09-3-9 20:55 |只看該作者
我係迷途小羔羊完全唔識路......
到時要跟實你地哩班靚太!!

原帖由 JanisLeung 於 09-3-9 12:50 發表
sorry ar~~原來我睇/記錯, 約係中環ifc等係啱架~
"香港站"應該A2出口一出就有的士,過西寶城好順路,話咁快就到喇
夜晚食飯,最好去番中環,咁唔駛其他人特登搭車入西寶城....不過,中環又冇乜地方啱我 ...


大宅

積分: 3862


6519#
發表於 09-3-9 21:53 |只看該作者
我都好緊張呀 唔知細佬似你定c6呢
預祝你母子平安, 產後收身成功
我今年唔方便去醫院,你生完之後有乜要幫手就call我啦, 我個姐姐會隨時侯命架喇
唔記得覆番你, 星期六我去左佐敦上"動身又動腦"可能係上晝班,地方都唔算好差,不過的確比其他playgroup冇咁乾淨....但內容唔錯,第日得閑都可以試吓玩吓
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...


大宅

積分: 3862


6520#
發表於 09-3-9 21:56 |只看該作者
今日bonnie係咪番新工呀? 唔知番成點呢? 會唔會"炭"慣左,依家唔慣番工呢 可能又會話淨得半條人命

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo