美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15709


6501#
發表於 05-5-25 09:06 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
眼霜首選VALMONT$990,次選helena Rubinstein(HR)
呢隻$560(莎莎$392)

我今日試左好多隻眼霜上手腕,VALMONT立即好明顯,
而HR的確都唔弱.


呢隻eye cream我以前都用過sample都幾好ga! 同系仲有一隻face cream要成千銀

valmont的eye cream真係好正, 我宜家用緊la prarie都係覺得valmont好d, 可惜我盒valmont比我糟塌咗 :-(


小白兔,

你好勇敢呀 簡直係女性的典範 有偉大母親選舉我一定提名你


仔仔,

你曾經post過個website賣花水& oil ga, 可唔可以pm多次比我, 我想買oil, 想比較下價錢 thanks!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6502#
發表於 05-5-25 11:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

I suppose your job related to cosmetic because you always post very details information !! Like "透明質酸" 都


別墅

積分: 985


6503#
發表於 05-5-25 11:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,
我屋企個工人就到期喇!
你可唔可以比你表妹個電話我呀?
THX!


男爵府

積分: 9540


6504#
發表於 05-5-25 11:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
shanshan:
咁你之前有冇用過3.1呀?喱個牌子正確名稱唔係3.1你知唔知?應該係FIOLE 的N.P.3.1 treatment system.記得唔好買錯啊~!!
哈哈........如果日本賣$100樓下,可唔可以幫我買兩set呀?


小白兔, I have seen you girls talking about this 3.1 before, but it would be better if you could post me the picture of it, afraid 買錯啊. "Buy for you?" Of course no problem la, if I can find, ok?

我覺得自己洗左禮,係一個新造ge人,冇理由仲走去落仔,做埋d咁折墮ge野,如果我咁樣做同以前有咩分別呢?咁咪失左洗禮ge意義囉~??


小白兔, I think you are very brave & great. Very "wai tai" ah.


大宅

積分: 2231


6505#
發表於 05-5-25 12:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
噚日你個妝比你平日黑d囉 !平日白d and 靚 d 喎!
聽完你同 vivien 講, Valmont 又好高評價, C 啦 ???? 救命呀 !! 唔知點算 ?? Valmont / la parie / HR.......玩"買嘢"交叉點 tim.....



黑GG,
期待見到你 gae 大變身 ....


vivien,
Thank you very much for the "K" room booking !!!



Hi, all sisters.....
Any more want to join our "K" gathering on 10Jun !?!?!?!?
1) 2hmama
2) jj1122
3) 小白兔
4) 野蠻仔
5) nana
6) vivienmak
7) 冬菇頭
8) Naughtyboy
9) 黑GG


男爵府

積分: 5300


6506#
發表於 05-5-25 12:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Shan shan,

I think you are the big customer of 仔仔.

Very happy to hear that you will go to Japan to play. Very nice. When you will go?


別墅

積分: 985


6507#
發表於 05-5-25 13:09 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Valmont d野係好,但真係睇你受唔受到,$1700果隻eye我有用過,但真係太rich,受唔到,用左個兩個星期,生油脂粒同好輕微暴微詩血管.
:-( 依家擺左係度


大宅

積分: 2231


6508#
發表於 05-5-25 13:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Duck,
Really ??? 咁咪 "side"晒 ???
嘩 !! Very rich....$1700....
咁你宜家用緊乜呀 ??


男爵府

積分: 9540


6509#
發表於 05-5-25 13:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama 寫道:
野蠻仔,
噚日你個妝比你平日黑d囉 !平日白d and 靚 d 喎!
聽完你同 vivien 講, Valmont 又好高評價, C 啦 ???? 救命呀 !! 唔知點算 ?? Valmont / la parie / HR.......玩"買嘢"交叉點 tim.....


野蠻仔, I could only say, I like your eye shadows, very nice ne.

2hmama, I can feel how lost you are, I am too, which one to buy ne???

So did you get your stuff from Mr Hui at the end? Good luck.

黑GG,
期待見到你 gae 大變身 ....


黑GG, me too.

Hi, all sisters.....
Any more want to join our "K" gathering on 10Jun !?!?!?!?


Me lor, but cannot. :-( :-( :-(

Sams 寫道:

Shan shan,

I think you are the big customer of 仔仔.

Very happy to hear that you will go to Japan to play. Very nice. When you will go?


Sams, no la Both last time (when we met) and this time, the products are for my friend. I like to let them have bits of the products to try on as sample and once they like it, I will buy for them from 仔仔 lor.

Yeah! Japan is great, I am very looking forward to it. We will be going from 5 - 10 Jun.

Duck 寫道:
Valmont d野係好,但真係睇你受唔受到,$1700果隻eye我有用過,但真係太rich,受唔到,用左個兩個星期,生油脂粒同好輕微暴微詩血管.
:-( 依家擺左係度


Duck, $1,700 果隻eye??? 依家擺左係度???


大宅

積分: 2231


6510#
發表於 05-5-25 13:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivien,
請問你用o個隻係 "野蠻仔 VALMONT$990" or
"Duck VALMONT$1700" ?????
你攞咗衫未 ???

vivienmak 寫道:
------------------
野蠻仔 寫道:
眼霜首選VALMONT$990
-------------------------

valmont的eye cream真係好正, 我宜家用緊la prarie都係覺得valmont好d



ShanShan,
Of course NO la..... He promised to call me this morning, but no call from him until now......


大宅

積分: 1798


6511#
發表於 05-5-25 13:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

p.s. 黑GG忙碌中, 由冬菇頭代筆。


野蠻仔:
琴日我去左尖沙咀Cosme Decorte個counter, sales幫我做皮膚測試, 介紹左佢地既AQ果條line, circulation (結合左化妝水的保濕效果和乳液柔軟效果的化妝液)同埋果支clear solution. 每支要$820 都幾拿利, 你知唔知好唔好用呀, 有冇意見呀?????


2hmama:
好呀, 預祝自己成功先。

2hmama 寫道:
黑GG,
期待見到你 gae 大變身 ....


伯爵府

積分: 15709


6512#
發表於 05-5-25 13:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama,

比我糟塌咗果支valmont係eye & mouth cream :-(
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1798


6513#
發表於 05-5-25 14:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:

你琴日個粧, 原來要搽咁多野ga, 要花幾耐時間呀,我同黑GG研究果你果粧及皮膚, 點解咁熱你都冇出油既 ?-( ?-( ?-( 同埋見唔到你d毛孔,你既眼睫毛支支都直畢勒, 好犀利喎!真係唔多信你以前爛面 咁你記住唱K時帶埋舊史D相, 等我地大開眼界。 :mrgreen: :mrgreen:



小白兔:
唔好意思, 我又插咀, 你以前咁前衛, 基本上都好難認識到基督徒朋友, 因為好似2個唔同世界既人。 如果有朋友介紹比你識, 以你以前既性格, 都好難同佢地做朋友, 什至會抗拒架, 咁你點可以破除大家既隔膜呢????


網上見証


大宅

積分: 1798


6514#
發表於 05-5-25 14:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
mouth cream = 潤唇膏 ?-( 係咪只不過係cream狀) ?-( ?-( [quote]
vivienmak 寫道:
2hmama,

比我糟塌


男爵府

積分: 9540


6515#
發表於 05-5-25 16:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


2hmama

This Mr Hui really should be.


別墅

積分: 985


6516#
發表於 05-5-25 20:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama,
VALMONT$1700係貨size
我果盒係買neck cream送既3ml(所以唔算太赤)
宜家用緊GLYCEL,計劃緊買la colline或者la Prairie.

vivien,
你攞咗衫未?得唔得?


洋房

積分: 354


6517#
發表於 05-5-25 23:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

[quote]
vivienmak 寫道:
各位靚靚:

房租 : $200(細房)
食物 : 不可帶外來食物, 最平$60位 (10位起) = $600
TOTAL : $800 (未計飲品)

我地又唔多人, 計落都唔係平, 都要$100位, 你地有無意見?

* * * *

MENU

小食 : 意式茄汁肉丸 (20 PCS)

沙律及冷盤 (以下任選四款) :
- 中式拼盤(白切雞 / 海蜤 / 牛展 / 燻啼) (1.5 LBS)
- 精美凍肉盤 (1 LB)
- 薯仔雜果蛋沙律 (2.5 LBS)
- 栗米蟹柳沙律 (2.5 LBS)
- PEACH火腿沙律(2.5 LBS)
- 華都夫沙律(2 LBS)

熱盤 (以下任選五款) :
- 匈牙利牛肉 (2 LBS)
- 瑞士CHICKEN WING (20 PCS)
- 椒鹽POCKCHOP (2 LBS)
- 星洲炒米 (4 LBS)
- 揚州炒飯 (4 LBS)
- 清炒時蔬 (2 LBS)
- 干燒NOODLE (4 LBS)


甜品
- 雜果


大宅

積分: 3212


6518#
發表於 05-5-26 02:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

shanshan:
10jun gathering你來唔來到唧?俾埋個盒你拎去買~拎住個盒問人易d啊~!!

vivienmak,shanshan:
我唔係偉大,只係當時冇路可揀唧~!!你地估我冇諗過要落左佢咩?o個時我真係覺得好痛苦,想落左佢又唔得(心理因素,始終覺得洗左禮仲墮胎好唔o岩),生出來又驚唔知點算,o個時真係好慘........ :-( :-(

冬菇頭:
我識得有個fd以前都係出來蒲ga,佢後尾信左主,成日都同我傳福音,但我就一直都係睬佢都有味ge態度,因為我細細個已跟屋企人拜佛,十幾年喇,又點會聽佢講耶穌~!!但一次俾 上身ge經歷,係耶穌救返我,我咪信左囉~生命從此改變過來~

野蠻仔:
我都有用過missha甲油,你買左咩色呀?千祈唔好買有金粉
o個款,好c難抹ga~!!! 有一支milky white好靚,易搽易抹,買來用啦~正ga~!!!

今晚唔講故事喇,太夜喇,冇咁好精力打長篇野~


男爵府

積分: 9540


6519#
發表於 05-5-26 10:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
shanshan:
10jun gathering你來唔來到唧?俾埋個盒你拎去買~拎住個盒問人易d啊~!!


小白兔, I am only returning to HKG from Japan that evening, that's why I won't be able to join the 10Jun gathering lor, I wish I could. :-(

"Dim Ho Ne???"

vivienmak,shanshan:
我唔係偉大,只係當時冇路可揀唧~!!你地估我冇諗過要落左佢咩?o個時我真係覺得好痛苦,想落左佢又唔得(心理因素,始終覺得洗左禮仲墮胎好唔o岩),生出來又驚唔知點算,o個時真係好慘........ :-( :-(


But I am sure you've done the best thing by not having a墮胎. Still, very proud of you.

但一次俾 上身ge經歷,係耶穌救返我,我咪信左囉~生命從此改變過來~


上身???


複式洋房

積分: 420


6520#
發表於 05-5-26 11:32 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔

我諗你重睡夢中,今個星期六唔得呀,我相公放假 ,要next Sat 呀,至於幾時入錢比你?我next Mon至入啦,heehee 出糧嘛 ,Total $380 right??

係呢,之前你地講緊果隻P字頭防曬既,係邊樹買架?定係野蠻仔代訂架? ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo