野蠻仔 寫道:
眼霜首選VALMONT$990,次選helena Rubinstein(HR)
呢隻$560(莎莎$392)
我今日試左好多隻眼霜上手腕,VALMONT立即好明顯,
而HR的確都唔弱.
簡直係女性的典範
有偉大母親選舉我一定提名你
thanks!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!小白兔 寫道:
shanshan:
咁你之前有冇用過3.1呀?喱個牌子正確名稱唔係3.1你知唔知?應該係FIOLE 的N.P.3.1 treatment system.記得唔好買錯啊~!!
哈哈........如果日本賣$100樓下,可唔可以幫我買兩set呀?![]()
我覺得自己洗左禮,係一個新造ge人,冇理由仲走去落仔,做埋d咁折墮ge野,如果我咁樣做同以前有咩分別呢?咁咪失左洗禮ge意義囉~??
Valmont / la parie / HR.......玩"買嘢"交叉點 tim.....
....2hmama 寫道:
野蠻仔,
噚日你個妝比你平日黑d囉 !平日白d and 靚 d 喎!
聽完你同 vivien 講, Valmont 又好高評價, C 啦 ???? 救命呀 !! 唔知點算 ??![]()
Valmont / la parie / HR.......玩"買嘢"交叉點 tim.....
黑GG,
期待見到你 gae 大變身![]()
![]()
....
Hi, all sisters.....
Any more want to join our "K" gathering on 10Jun !?!?!?!?
Sams 寫道:
Shan shan,
I think you are the big customer of 仔仔.
Very happy to hear that you will go to Japan to play. Very nice. When you will go?

Duck 寫道:
Valmont d野係好,但真係睇你受唔受到,$1700果隻eye我有用過,但真係太rich,受唔到,用左個兩個星期,生油脂粒同好輕微暴微詩血管.
:-( 依家擺左係度
vivienmak 寫道:
------------------
野蠻仔 寫道:
眼霜首選VALMONT$990
-------------------------
valmont的eye cream真係好正, 我宜家用緊la prarie都係覺得valmont好d
上身ge經歷,係耶穌救返我,我咪信左囉~生命從此改變過來~
有一支milky white好靚,易搽易抹,買來用啦~正ga~!!!小白兔 寫道:
shanshan:
10jun gathering你來唔來到唧?俾埋個盒你拎去買~拎住個盒問人易d啊~!!
vivienmak,shanshan:
我唔係偉大,只係當時冇路可揀唧~!!你地估我冇諗過要落左佢咩?o個時我真係覺得好痛苦,想落左佢又唔得(心理因素,始終覺得洗左禮仲墮胎好唔o岩),生出來又驚唔知點算,o個時真係好慘........ :-( :-(
但一次俾上身ge經歷,係耶穌救返我,我咪信左囉~生命從此改變過來~
![]()
上身???