跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10880


6521#
發表於 09-3-9 22:13 |只看該作者


原帖由 JanisLeung 於 09-3-9 21:56 發表
今日bonnie係咪番新工呀? 唔知番成點呢? 會唔會"炭"慣左,依家唔慣番工呢 可能又會話淨得半條人命


子爵府

積分: 11870


6522#
發表於 09-3-9 22:43 |只看該作者
原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 16:02 發表


緊張到瞓唔著.....你真係了解我....我依家已經開始緊張.....話晒都係上手術檯.......

我本來仲諗住今晚同C6去撐檯腳.....食番餐好既...不過都係諗唔到去食D咩...so..都係留係屋企陪吓個女算... ...
唔好緊張,放鬆心情,
聽日就可以見到細佬啦,到時有排你忙湊兩件
依!你依家唔係係e院等聽日開刀?
點解盡online
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


6523#
發表於 09-3-9 22:44 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-9 21:56 發表
今日bonnie係咪番新工呀? 唔知番成點呢? 會唔會"炭"慣左,依家唔慣番工呢 可能又會話淨得半條人命
都有可能性
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 8233


6524#
發表於 09-3-9 23:01 |只看該作者
今日係返新工呀~~
so far都ok, 冇咩野喎, 亦唔覺攰~~
呢d工作都係手板眼見功夫, 好易handle啫~~


原帖由 JanisLeung 於 09-3-9 21:56 發表
今日bonnie係咪番新工呀? 唔知番成點呢? 會唔會"炭"慣左,依家唔慣番工呢 可能又會話淨得半條人命


男爵府

積分: 8233


6525#
發表於 09-3-9 23:04 |只看該作者
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
點都唔及尋日同大小魔怪去迪欣湖跑草地咁攰啦~~
韋言又唔聽話, 叫佢行前就行後, 一開始就跌左落撻泥地, 仲要係濕嘅, 一隻泥鴨咁~~

原帖由 waiwai1234 於 09-3-9 22:44 發表
都有可能性


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6526#
發表於 09-3-9 23:10 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-9 22:43 發表
唔好緊張,放鬆心情,
聽日就可以見到細佬啦,到時有排你忙湊兩件
依!你依家唔係係e院等聽日開刀?
點解盡online




我明早9:00先入院....下午1:30 開刀....心情極度緊張...啱啱C6先同我映D產前照.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6527#
發表於 09-3-9 23:11 |只看該作者
原帖由 kawaiimama 於 09-3-9 17:20 發表


我都好緊張~好想快d見吓顯晴細佬啊~~~


你都要努力幫柔柔整番件細佬 / 細妹....


男爵府

積分: 8233


6528#
發表於 09-3-9 23:12 |只看該作者
嘩~你仲唔訓~~
唔好緊張, 放鬆d啦~~

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:10 發表




我明早9:00先入院....下午1:30 開刀....心情極度緊張...啱啱C6先同我映D產前照.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6529#
發表於 09-3-9 23:13 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 18:18 發表
我都好緊張 ....


俞夜俞


子爵府

積分: 11870


6530#
發表於 09-3-9 23:13 |只看該作者
甘激 濕水鴨
不過我尋日都好攰,晨甘早帶vicky上pip課程。果d導師好正,同d小朋友玩到好happy, 佢帶比我地d家長知咩叫藝術課程 遲d等子喬歲半,我都去玩番堂。

玩完之後我同佢搭船,順便要影相做教材。

原帖由 bonnie1013 於 09-3-9 23:04 發表
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
點都唔及尋日同大小魔怪去迪欣湖跑草地咁攰啦~~
韋言又唔聽話, 叫佢行前就行後, 一開始就跌左落撻泥地, 仲要係濕嘅, 一隻泥鴨咁~~

...
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6531#
發表於 09-3-9 23:14 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-9 20:34 發表


乜顯晴唔可以第二日即刻去醫院睇細佬同你咩?
祝一切順利,BB健健康康啊!


要睇C6肯唔肯帶佢嚟......佢可能會嫌麻煩....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6532#
發表於 09-3-9 23:15 |只看該作者
原帖由 _kit_ 於 09-3-9 20:49 發表
joyjoy (盡量)放鬆心情啦!!
祝你一切順利生個健康活潑小寶寶!!



男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6533#
發表於 09-3-9 23:16 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-9 21:53 發表
我都好緊張呀 唔知細佬似你定c6呢
預祝你母子平安, 產後收身成功
我今年唔方便去醫院,你生完之後有乜要幫手就call我啦, 我個姐姐會隨時侯命架喇
唔記得覆番你, 星期六我去左佐敦 ...


....
產後收身成功 好呀.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6534#
發表於 09-3-9 23:17 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-9 23:01 發表
今日係返新工呀~~
so far都ok, 冇咩野喎, 亦唔覺攰~~
呢d工作都係手板眼見功夫, 好易handle啫~~


茅得邊做邊上網....有茅掛住我地呀......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6535#
發表於 09-3-9 23:18 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-9 23:12 發表
嘩~你仲唔訓~~
唔好緊張, 放鬆d啦~~


我今日成日係度瞓.....朝早3個鐘.....下午3個鐘....依家不知幾精神.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6536#
發表於 09-3-9 23:19 |只看該作者
原帖由 bonnie1013 於 09-3-9 23:04 發表
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
點都唔及尋日同大小魔怪去迪欣湖跑草地咁攰啦~~
韋言又唔聽話, 叫佢行前就行後, 一開始就跌左落撻泥地, 仲要係濕嘅, 一隻泥鴨咁~~

...


泥鴨...........


大宅

積分: 4180


6537#
發表於 09-3-9 23:19 |只看該作者
搵姐姐幫手嘛 ... 又可以早D影全家福

睇黎你今晚都係緊張到訓唔著架啦

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:14 發表


要睇C6肯唔肯帶佢嚟......佢可能會嫌麻煩....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6538#
發表於 09-3-9 23:20 |只看該作者
原帖由 waiwai1234 於 09-3-9 23:13 發表
甘激 濕水鴨
不過我尋日都好攰,晨甘早帶vicky上pip課程。果d導師好正,同d小朋友玩到好happy, 佢帶比我地d家長知咩叫藝術課程 遲d等子喬歲半,我都去 ...


咩叫 PIP ?????


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


6539#
發表於 09-3-9 23:21 |只看該作者
原帖由 YYZ 於 09-3-9 23:19 發表
搵姐姐幫手嘛 ... 又可以早D影全家福

睇黎你今晚都係緊張到訓唔著架啦


好主意...不過...以我C6性格....佢係唔會攪....佢D無咩情趣既人會覺得早映同遲映都係一樣.....


大宅

積分: 4180


6540#
發表於 09-3-9 23:22 |只看該作者
係咪o個個Art School呀?

原帖由 joyjoy815 於 09-3-9 23:20 發表


咩叫 PIP ?????
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo